302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

mene/älä mene näihin mestoihin!

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 03.09.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vuosaaren hangout 10 on aloittanut keskiviikkoisin 21-23 1e ja loppuillan 2e! ei tarvii lähtee halpaa kaljaa metsästää keskustasta ainakaa enää ku asuu iha vieres.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

suosittelen käymään perjantaisin tai lauantaisin. Itse en ole käynyt koskaan keskiviikkona mutta muina päivinä kyllä.

3. SLICKPUPPY

SLICKPUPPY 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Suosittelen boikotoimaan. Hangoutin henkilöstöpolitiikka on aivan vitun perseestä. Ne palkkaa nuoria ensityöpaikaksi, jotteivat nämä osaa vaatia ilta -ja viikonloppulisiä, jne.

Kusetusta.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kustaa Vaasa Vaasankadula,Lennonjohto aka Kolme Kaisaa Kurvissa ja Imu Töölöössä.....enempää ei tarvita!

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

samat jampathan siel on ollu jo iäisyyden töis...?
    tosin en oo nyt hetkeen käyny.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:2b43cb9b37="Dr. Voidberg"]Jyrkkä EI;

Kuopio - Diva

Viime kertainen oli viimeinen pisara, euron siideri maksoi 2,5e, kuittia pyydettäessä saatiin vittuilua, toki plussana on sit sikailevat ja tuoppejaan heittelevät just 18vee täyttäneet junnut. Baarin valinnassa on tärkeimpiä lähtökohtia asiakaspalvelu, tuolla se ei todellakaan toimi.

KYLLÄ:

Kuopio - Melly's

Hyvä asiakaspalvelu, rennot baarimikot, hyvä tunnelma ja suhteellisen hyvä bissevalikoima ja Guinnesia hanasta. Lähinnä kyl aloittelu ja viikkokaljoittelumesta.

Lisäpisteille pääsee:

Henrys pub (rokk!)
    Malja (weihenstephania hanasta ja hyvä terassi)

Kuopiossa baareissa musiikki on järjestään ihan paskaa (varsinkin yökerhoissa).[/quote]

Totuus on että kuopiossa on siedettävät viinanlipitys paikat suht vähissä.

Jyrkkä EI-listalle pääsee myös:

Kuopion Giglin Marlin:
    Lippatukka jeejee mesta jossa saa odotella ~20-30min enen kuin saa hyvin kiireistä ja huonoa palvelua baaritiskillä.
    Jos sinulla on BMW, paljon käteistä ja kauluspaita niin täältä voi herua.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mambo :shock: (vaasankatu)

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tässä kirjoittamani kopsaus eräältä toiselta keskustelupalstalta.
    pahoittelen hassua kirjoitustapaa, näppis mäsänä.

olimme-viettämässä-ystäväni-syntymäpäiviä-ja-jatkettiin-matkaa-heidän-kotoaan-kallioon,kuppilaan-nimeltä-mambo.
    ehdimme-tilata-bisset-ja-istua.pyötään-kun-joku-henkilökunnasta-tuli-ilmoittamaan-että-mieheni-on-välittömästi-poistuttava-ravintolasta
    olimme-kutakuinkin-öönä-aapisen-laidassa,eikä-tiedettä-mistä-oli-kysymys.
    kuitenkin-minä-mieheni-ja-yksi-kolmas-tyyppi-kohteliaasti-poistuttiin-kun-niin-pyydettiin,muut-jäivät-sisälle-kun-eivät-olleet-asiasta-tietoisia.
    ulko-ovella-kysyin-portsarilta-miksi-meidät-heitetään-pihalle-kun-istuimme-nätisti-pöydässä-aiheuttamatta-minkäänlaista-häiriöitä,pysyttiin-omassa-porukassa-ja-juteltiin-kavereiden-kanssa.
    vastausta-kysymykseeni-ei-"osattu"-antaa-ja-korotin-hieman-jo-ääntäni-ja-tein-selväksi-kuinka-vittumaista-palvelua-olen-saanut-enkä-aio-enää-kyseiseen-baariin-päin-edes-katsoakkaan.
    sisältä-rynni-joku-tyyppi-joka-tönäisi-minua-väkivaltaisesti,niin-että-horjahdin-reippaasti-taakse-päin-ja-satutin-jalkani.
    tämän-jälkeen-jannu-lyö-otsallaan-minua-vasempaa-poskiluuhun,otsaan-sekä-rintaan.
    siinä-vaiheessa-ystäväni-tuli-väliin-jolloin-mies-satutti-häntäkin.
    seuraava-muistikuva-on-kun-kyyhötän-maassa-ja-itken,koska-päähäni-koskee-niin-jumalattomasti-etten-saa-sanaa-suustani.
    lähdimme-taksilla-kotiin,mies-tietenkin-uhkasi-käydä-räjäyttämässä-baarin-jo-seuraavana-päivänä.
    minä-ajattelin,että-odotan-huomiseen,koska-toivottavasti-silloin-olen-viisaampi.
    heräsin-aamulla-enkä-pystynyt-kävelemään.
    jalkani-oli-niin-kipeä-että-minun-oli-lähdettävä-jorviin-päivystykseen.
    jalasta-otettiin-röntgenkuvat,murtumia-ei-ole,nilkka-on-nyrjähtänyt-tai-nilvelsiteet-poikki,lääkäri-ei-osannut-sanoa-varmaksi.
    lisäksi-lääkäri-havaitsi-käsivarteni-olevan-mustelmilla,minua-on-pidetty-väkisin-kiinni-ja-mahdollinen-aivotärähdys.
    olen-tehnyt-asiasta-tänään-rikosilmoituksen, mulle-ei-vittuilla,sanoi-juha-vuorinen.
    minulla-on-lääkärin-lausunto,sekä-monta-ihmistä-silminnäkijänä-ja-todistamassa.

nyt-liikun-kepeillä.
    jalka-on-sairaalloisen-kipeä.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Suosittelen suurella sydämmellä Bar Exodusta Helsingissä.

Rauhaa teille!

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuin myös..! Tosin nyk. meno hivenen huonompaa ku ennen mutta kyllä se tästä. Toivottavasti saavat vain uuden työntekijän nopeaan. :)

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tampereella on 1 hyvä baari,vastavirtaklubi pispalassa.punkkia,räbäkeikkoja,eikä siellä kytätä ihmisten helvetin hiuksia tai housuja

13. maoei

maoei 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    joo vastavirta on kyl ehkä paras, mutta on tampereella muitaki hyviä baareja (anteeks mitä määkää tiiän vielä alaikänenkin!),
    niinku artturi ja piika&renki, jos haluu istuskella rauhassa,
    lisäks klubilla on hyvii keikkoi, ja jos tanssittaa nii sillontällön yo-talo ja ruma on nastoi mestoi, hehe.
    ja sitte hullun mukava paikka on pub alanya siinä anttilan takana, siellä ollaan tosi ystävällisiä, suostutaan soittamaan omia levyjä ainaki arki-iltasin, ja sitte tiistaisin kalja on kaks ja puol euroo.

(en oo lukenu tätä topiccii, nii että ootte kyllä saattaneet mainita jo vaikka kaikki näistä)

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

oli ihan ok kiva mesta käydä parilla. Musa soi vähän liian hiljaa...

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lähialueiden toppahousut kokoontuvat täällä. Jos tykkäät vedellä jatketusta Lapin kullasta niin tä on sun paikkas. Henkilönta ei tsekkaile pukukoodii mutta jotku asiakkaat häiriintyvät asiallisesta käyttääntymisestä. Änkyräkännissä tä on lyömätön paikka mutta aamulla morkkis voi olla kovaa luokkaa.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Apple:
    +hyvä musa (räppi,r'n'b)
    +kivaa vaihtelua ohjelmistossa
    +hyvännäköne baarimikko :D
    -liian pieni paikka
    -ei juurikaan istumapaikkoja
    +/- hinnat aika perustasoo

Semafori:
    +suht. halpaa
    +musa vaihtelee listahiteistä iskelmään :lol:
    +paljon istumapaikkoja
    +monipuolisia asiakkaita
    ei tuu mieleen huonoja puolia.. hmm.. kertokaa te?

Cabaret:
    +juomat halpoja
    +kaks kerrosta (kaks tanssilattiaa; toisessa listamusaa,toisessa vanhoja hittejä)
    -7e sisään! 5e sisään + narikka 2e :shock:
    -saatanan täynnä (ei tilaa tanssia,istua,kauheet jonot tiskeillä)
    -lihatiski (kas kummaa ku senssi lopetettiin niin eiköhä sedu perusta uuden samanlaisen paikan)

Oma suosikki paikka on toi Semafori vaikka siellä ei paljoo räppi soikaan,mut se on vaan kiva.
    Groove pitäs mennä tsekkaa ku siitä on paljon puhuttu tässä keskustelussa.
    Cabaretistä en tykkää.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hirvee paikka. (Löytyy sitä tosin muutama hirveempikin.)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Juu no ainakin yks hyvä neuvo on et jos meinaa pohjanmaal päi dokaa nii ei kantsi tulla pietarsaareen, baarit ja klubit aivan ö luokkaa, samat biisit joka mestas ja täynnä runkkareita jotka uhistelee iskeäksee bitsej, säälittävää touhuu. Ainoo jos voi bilettää on kyl bronx pubi swedenis, musa ei kyl iske mut meininki mitä mahtavimpii, ei teini vikisijöitä eikä "yo, feel the flow", haluuks turpaa? luusereit.

Möykätä saa nii paljo ku jaksaa, oltii viime vloppuna siel ja vedettii ennätys sekoilut kehii, koko helveti baari oli täynnä kukkas sauhuj ku spliffi kiers koko illan ja omistaja tuli vaa sanoo et hei, ei mua haittaa mut noi vanhemmat ihmiset tos alkaa pia olla liia hyvis , mut ei siin sit loppuje lopuks mitää, jatkettii samaa rataa ja yritettii houkutella vanhoj deekuj heittää freestylee karaoke illas, voitte arvata miltä se kuulosti ku jotkut saatii yllytettyy :lol: Damn, ikimuistone ilta.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

vähän myöhässä. Green Grass a.k.a Apadana haudattu jo aikaa sit :cry:

20. tiitUh

tiitUh 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,886
    [quote:5f7d10d1fb="Dr. Voidberg"]Jyrkkä EI;

Kuopio - Diva

Viime kertainen oli viimeinen pisara, euron siideri maksoi 2,5e, kuittia pyydettäessä saatiin vittuilua, toki plussana on sit sikailevat ja tuoppejaan heittelevät just 18vee täyttäneet junnut. Baarin valinnassa on tärkeimpiä lähtökohtia asiakaspalvelu, tuolla se ei todellakaan toimi.

KYLLÄ:

Kuopio - Melly's

Hyvä asiakaspalvelu, rennot baarimikot, hyvä tunnelma ja suhteellisen hyvä bissevalikoima ja Guinnesia hanasta. Lähinnä kyl aloittelu ja viikkokaljoittelumesta.

Lisäpisteille pääsee:

Henrys pub (rokk!)
    Malja (weihenstephania hanasta ja hyvä terassi)

Kuopiossa baareissa musiikki on järjestään ihan paskaa (varsinkin yökerhoissa).[/quote]

Melly's on kyllä kiva paikka.
    Hinnatkin laskenu. Tulee käytyä kuopiossa käydessä.
    en tiiä onko enää mut joku 2v sitten siellä oli maanantaisin salkkarivisailu :D
    Sillä vetäjällä oli sauli naamari päässä,
    kysymykset oli ihan älyttömiä ja voittaja sai punkkua ja valkosipulia. Me oltiin kolmansia.

Malja on hyvä paikka yhdellä käymiseen tai krapula velttoiluun tai yksinkäymiseen.siellä on joka pöydässä näyttö josta voi kattoo telkkaria tai hakea näppiksen ja olla netissä -aika älytöntä.
    Siellä on vissiinkin myös mikki johon kuka vaan saa avautua, tätä en onneksi ole ollut itse todistamssa tai tekemässä.ha

Mut juu, kumpikin sellaisia rauhallisia, asiallisia paikkoja. Istuskeluun ja aloitteluun.

Kouvolaan ei kannata mennä.
    Baareja ei ole hyviä.
    Onnela,diva ja amarillo..samaa paskaa eri paketeissa.
    Lasihelmi on ainut leppoisa paikka missä ei ole mitään ihme perseilyä, vaan rentoa porukkaa.
    Myös joskus jotain reggae tms meininkejä.
    Keikkatajonta on kouvolassa aika olematon,
    tai jotain heviä ja punkkia toki löytyy.
    huoh, aika olematon yöelämä täällä kyllä on.

Lahdesta muutamaan kertaan mainittu torvi, mahtava paikka.