302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

mene/älä mene näihin mestoihin!

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 03.09.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eli autetaanpa toinen toisiamme. Viikonloppuna on mukava löytää sellanen ravintola/yökerho/klubi, jossa ei tule turpaan isojen vaatteiden takia ja jossa soi mielellään sellainen musa josta pitää. Tehdäänpä pientä listausta oman kaupungin mestoista, joihin kannattaa mennä jos rap-meiningist tykkää ja yleensäkin niistä paikoista joihin pääsee ongelmitta sisään vaikka olisikin "tirehtööri" tai muu "löysähousu". Ja sitten listaa niistä paikoista, joissa äkäiset rokkarit/natsit tai muut ystävälliset tunnelmankohottajat tulee vetään sua turpaan, kun oot "hopparinekru" tai muuta kivaa.

Jotta ei alkaisi itkeminen tai epäasiallisten viestien tulva mikä pilaa topikin, niin voit hyvin myös kertoa paikoista joissa on hyvää rokki-meininkii, konemusaa... ja silleen, et voidaan vähän laajemminkin asiaa käsitellä. Ei tarvi sitten kokea sitä että muutamat bassolaiset tuntevat topikin liian vieraaksi itselleen ja alkavat sen vuoksi terrorisoida topikkia (esimerkkinä nämä liiankin monet topikit, joissa on menty tähän tirehtöörit vs. puunhalaajat-asetelmaan, mikä on naurettavampaa ku metalli- ja hiphop-jengin välinen vastakkainasettelu).

2. DonJohnsson

DonJohnsson 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    No täälläpäin koko stadi on hyvä menomesta...
    Heikosti menee jollain, jos pitää "vetää turpaa" löysien housujen takia. Saa nimittäin hakata joku viiskyt-tuhatta jätkää :D

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä! Stadissa ei moista ongelmaa ole, se on hyvä paikka aina, ei epäilystäkään. Löysis housuis pääsee ongelmitta sisään mestoihin ja räppi soi mones paikas.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No, pohjiksi voisi sanoa että olen itse tällainen nykyään enemmän "konemusiikki"-orientoitunut (house ja progetrance kahtena määräävänä genrenä muiden yli) suht vanha lökäpöksy ja seuraavat kommentit ovat juuri tällaisen sedän näkökulmasta.

Ehdottomat nounou-mestat:
    Seurahuone, Lahti
    Turha yrittääkään sisään mikäli päällä on vähänkin jotain linjasta poikkeavaa. Oltiin taannoin frendien kanssa menossa seurueella sisään ko. mestaan (ei ollut mitään pakottavaa tarvetta päästä sinne, mutta kunhan nyt tuli mieleen kun niillä nurkilla oltiin) ja koko seurueen matka pysähtyi kynnykselle, koska mulla oli jalassa camokuvioidut Ufon suht massiivisen kokoiset housut. "Ei maastohousuilla sisään"-linjaan ei paljon auttanut selittää etteivät ne ole mitkään vitun maastohousut ja tästä hieman pokeja ohjastettuamme seurueen kärjessä olleen kaiffarin firman vippikortti tähän ravitsemusliikkeeseen peruttiin seuraavalla viikolla. Kiertäkää kaukaa - dollarit voi roudata mieluummin sellaiseen ravintolaan, jossa henkilökunnalla ei ole heinäseipäitä perseessä.

Heven, Järvenpää
    Erään klubi-illan aikana sain täällä turpaani parilta isänmaan nahkatukkaiselta toivolta, koska "olin laittanut heidän ystävänsä juomaan jotain." Meininki oli vähän sitä, että jonkun oli sinä yönä saatava kuonoonsa ja arpaonni osui lökäpöksyhipille, josta varmaan näki jo kaukaa ettei se lyö takaisin. Huuli paskana ja verta vuotaen menin sitten mainitsemaan asiasta ravintolan pokeille, jotka eivät suhtautuneet hyvinkin uhkaavaan tilanteeseen minkäänlaisella vakavuudella. Kasvojani uudelleen asemoineita henkilöitä ei edes poistettu ravintolasta ja kun ihmettelin syytä tähän, niin pokejen vuoropäällikön mukaan mulla oli asenneongelma ja mut piti siitä hyvästä nostaa seinälle (jossa rikkoontui paita muun hyvän lisäksi). No, myönnettäköön et taisin vittuunnuksissani ja verissäni kutsua sitä ensin avuttomaksi mikkihiireksi, mutta tännekään en kyllä kehottaisi ketään jalallaan astumaan.

Suositeltavia chillimpiä mestoja:
    Hemingways, Kerava
    Hemppari on hieman kalliihko ravitsemusliike, mutta toisaalta siellä on ihan kohtuullinen (en nyt huipuksi menis sanomaan) valikoima eri bissejä ja siidereitä. Ilmapiiri on harvinaisen lungi ja jos on yksikseen chillailemassa, niin kirjahyllystä löytyy kirjoja - yllättävää kyllä, mulla on ollut tosi hauskaa lueskellessa tuopin ääressä jenkkiläisiä lastenkasvatusohjeistuksia viime vuosisadan puolivälistä. Kun mestassa on hiljaista (käytännössä aina paitsi pe/la-illat) pöytiin tarjoilu toimii ihan kivasti ja jos lautapelit nappaa, niin niitäkin on lainattavissa. Myös biljardipöytä, mutta se on kyl pieni ja vähän paskasti asemoitu. Hempparille kuitenkin pisteet siitä, että siellä useimmiten viihtyy varsin lokoisasti.

Yano, Järvenpää
    Myöskin varsin kiva mesta istuskeluun (ei kylläkään edesmenneen Wiiman kanssa samaa tasoa) ja muutaman bissen kumoamiseen. Skidisti sisäänlämpiävä meininki johtuen suht aktiivisesta vakkariasiakaskunnasta, mutta anyway sanoisin et tuolla viihtyilee parhaimmillaan varsin hyvin. Toisinaan DJ:tä soittelemassa pääsääntöisesti house-pohjaista matskua.

Myöhemmin lisää vähän menevämmistä mestoista.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lahden Diva oli ainakin pari vuotta sitten ku siä poikettiin, niin aika hyvä mesta! Siellä ei mikään muu soinutkaan kun räppi ja kaikilla oli vähän löysemmät kuteet päällä.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kouvolan divas oli kans tuo "ei mitään camokuviollista"-linja,kaveri kääns camohousut toisinpäin nii jopa alko kelpaamaan pokeillekki.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tähän voisin kommentoida sen verran, että ei kovin suositeltava paikka enää mielestäni, mennyt selkeästi teinimpään suuntaan jo pitkän aikaa - aiemmin pelkästään yläkerran ollessa avoinna meininki oli kyllä oikeinkin mukavaa. musiikki on ihan ok (usein soittovuorossa oleva dj tuntee hyvin myös hiphop-puolen) ja rokki- (ei suomi- tai huonorokki-) puoli on ainakin mulle kuin raikas tuulahdus. mutta mutta, vähäisen kilpailun ja vaihtoehtojen vuoksi paikalla liikaa liian kännisiä 18-20-vuotiaita "trendikkäitä" nuoria.

vanha wiima (onhan se vieläkin toiminnassa, mutta eri omistajilla ja täysin erilaisella meiningillä) oli todellakin rakastettava paikka. hienoa, että sekin muistetaan täällä.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tre:n suomirock baari siis entinen "jeejee" kans kannattava mesta isoilla housuilla jos pitää otsaanlyöntikilpailuista.

hällänkellarin poke kans miluusti takoo paskat ulos lämmittely mielessä, tosin kaikista toistaseks tasapuolisesti. hänelle ei sanota vastaan, tai muuten isokin mies itkee. [​IMG]

varauksella suhtaudun aina näihin perus rokkijuottoloihin joka suhteessa.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

on muuten myös musan ja yleisesti menon kannalta ihan vitun paska paikka.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

we got beef
    erottaja bar
    helmi
    imu
    lost & found

tampereella:
    telakka
    yo-talo
    klubi
    doris

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Allekirjoitan kummatkin, ehdottomasti. Yanon yläkerta erityisesti viikolla todella chill. Viikonloppusinkin tulee kyllä käytyä ahkerasti kun kaikki frendit oikeastaan siellä.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuopio - Diva

Viime kertainen oli viimeinen pisara, euron siideri maksoi 2,5e, kuittia pyydettäessä saatiin vittuilua, toki plussana on sit sikailevat ja tuoppejaan heittelevät just 18vee täyttäneet junnut. Baarin valinnassa on tärkeimpiä lähtökohtia asiakaspalvelu, tuolla se ei todellakaan toimi.

KYLLÄ:

Kuopio - Melly's

Hyvä asiakaspalvelu, rennot baarimikot, hyvä tunnelma ja suhteellisen hyvä bissevalikoima ja Guinnesia hanasta. Lähinnä kyl aloittelu ja viikkokaljoittelumesta.

Lisäpisteille pääsee:

Henrys pub (rokk!)
    Malja (weihenstephania hanasta ja hyvä terassi)

Kuopiossa baareissa musiikki on järjestään ihan paskaa (varsinkin yökerhoissa).

14. azg

azg 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    6
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Häiritsevästi meni Dr.Voibergin kanssa ristiin ton Henkan suhteen... :? Meinasin nimittäin ottaa turpiini siellä, kun kävi ilmi, että kuuntelen "sitä v*tun paskaa millä herra ilmeisesti pyyhkii perseensä"... Mut toisaalta se oli yks kerta se, että voin olla väärässä.

Muuten kyllä aikalailla samaa mieltä. Erityisesti kohdasta paskaa musaa melkeimpä jokapaikassa...

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo, tuota varmasti kyl voi sattua siellä kun porukka nyt on toki aika metal/rok-henkistä, niihinkin sattuu noita mätäpaiseita testokänneissä. Itse ollu vakioasiakas jo vuodesta 2001 ja ei minulle ole tullut liiemmin riidanhaastajia tai ainakaan sen kummemmin kuin muissakaan baareissa.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nojoo,tällä hetkellä siellä ei kyl paljon muu soi kun perus nrj musiikki niinku muuallakin. Kerran tai kaks illassa saattaa tulla jotain räppiä. Turpaan tuskin tulee jos isoja vaatteita tykkää käyttää.

Ite suosittelen tampereen groovea. hyvä musiikki ja loistava tunnelma!

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

helsingissä kampissa kauppakeskuksen takana sijaitseva meetin on ihan hyvä mesta suhteessa alueen muihin juottoloihin. rokki soi aika usein, mutta välillä myös eksytään reggaen ja räpinkin puolelle. itelläni ei myöskään oo koskaan tullu ongelmia muiden asiakkaiden kanssa.
    ko. mestassa oli ennen remontointia maailman siistein wc, joka sijaitsi sellasen pitkän ja matalan käytävän päässä, piti aina kömpiä suunnilleen kyykyssä sinne.. :)

meetinin läheisyydessä sijaitsee myös skidisti kalliimpi eerikin pubi, jossa lähes aina soi reggae tai dub (king tubbyn kokoelmat pyörii aika usein) iäkkäistä vakkariasiakkaista huolimatta.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joops, täytyy sanoa ettei mun mielipiteeni Yanosta oli ihan mikään käsittämättömän ajantasainen sellainen - oon varmaan käynyt siellä viimeksi puolisen vuotta sitten piipahtamassa. Joskus silloin kun mesta perustettiin oli alakerrassa (ilmeisesti poikkeusluvin) ihan hauskoja klubi-iltojakin, mutta voin helposti kuvitella että pysyvämpien lupien mukana (joiden saamisesta en ollut tietoinen, vaikka niistä onkin vuosien varrella ollut paljon puhetta) perjantait ja lauantait mestassa ovat pilalla. Toisaalta mä nyt oon muutenkin tällainen viikolla tai päiväsaikaan chillailija. ;)

Nigel ilmeisesti edelleen pyörittelee toisinaan levyjä yläkerrassa pipo päässä?

Wiima lakkasi mulle olemasta siinä vaiheessa kun meno siellä muuttui. Siihen asti se oli sellainen mesta, että aina kun täällä yhtä kylää etelämpänä päätettiin lähteä parille tuopille niin ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa kuin hakeutua Wiimaan vaikka sinne vähän matkaan olikin, koska kaikkialla muualla meininki oli vaan niin paljon paskempaa mitä tulee iisisti ottamiseen.

20. haidii

haidii 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Totta, ja jonot on nykyisin aivan käsittämättömiä heti siitä yhdestätoista eteenpäin. Se vaan on karu totuus, että Järvenpäässä kun ei baarivalinnoissa oo kauheesti kehumista ja tasan yks "yökerho" Yanon lisäks avoinna 18-vuotiallekin niin tottakai meno teiniytyy. Yanossa on kuitenkin porukka mun mielestä täysin sekalaista, kaikki tulee toimeen keskenään, en oo varmaan nähny siellä koko olemassaolon aikana kuin yhden tappelun.
    Myös Yanon mielettömän edulliset hinnat (vrt. Heven) tekee siellä ramppaamisen mahdolliseksi :) Ja tosiaan iltaisin viikolla ihana istuu muutamalla kynttilänvalossa, tai trivialii pelaten. Ehdottomasti edelleen Järvenpään paras paikka, vaikka se meno onkin muuttunut.

Ja Heven.. sad but true, meno menny niin alas. Ennen niin "hohdokkaasta" paikasta muuttu nopeesti sietämätön (ilman hirveitä kännejä) tyyppien tullessa hakemaan tanssimaan lainilla "Mä oon Nicke Lignellin veli Sipoosta".