302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Matrix: Reloaded

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 21.05.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hikinen pettymys. Bailaavat ihmiset 15min alkaa nukuttaa ja mietityttää mitäs elokuvaa minä olinkaan kahtomassa. Törkeen näköstä ku mättö kohtauksissa yhtäkkiä äijien naamat muuttu supermarion näköseks ja joo. Surkeaa!

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nojoo olin tossa toissailtana kattomassa, ja mielestäni ainoa todella huono asia kokemuksessa oli ne 12 vuotiaat joiden mielestä oli ratkiriemukasta kun persefone on naisen nimi.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon samaa mieltä siitä että se "oikea maailmakin" leffassa on vielä Matrix, mutta miks se agentti ei vois uploadata itteään oikeeseen maailmaan. Mä epäilen sitä että se agentti ties että on olemassa päällekkäisiä matrixeja jolloin se luuli että siellä on oikea maailma ja ei se sitten ois yrittäny mennä sen yhen ruumiiseen sisälle. Se toimi vähän samalla tavalla kuin virukset. Kun lataan netistä jotain, aukaset portin koneelles ja sitten virus tulee jonkun tiedoston mukana ja ottaa konees haltuun. Mieti nyt, jos ihmisen aivot on sähköinen piiri samalla tavalla kuin tietokone, paitsi sähköiset piirit on ihmisen aivon hermosto. Ihmisellä on samalla tavalla kuin koneellakin muisti, jonne se Smith pystyy ittensä lataamaan, ihan samalla tavalla kuin ne pystyy lataamaan vaikka Neon tai olis ladannu sen toisen äijän mielen takas siihen ruumiiseen.

Siitä loppukohtauksesta oon ajatellut jotain tämmöstä, joka vahvistaa myös sun spekulaatiota että se just heräs sinne ihan oikeeseen maailmaan. Koska yhessä animatrixissakin on yks juoksija joka juoksee ihan pirun lujaa sitten siltä jalka paukahtaa, sitten tä äijä vaan jatkaa kilpailun juoksemista loppuun ja voittaa ja kaatuu. Kuitenkin koska se teki mahdottoman suorituksen, se herää siellä missä ne ruumiit sijaitsee ja sitten se nukahtaa takas matrixiin. Uskon että neollakin kävi vähän samalla tavalla. Se teki yliluonnollista ja sen takia heräs ja näyttää olevan vaan koomassa.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvä leffa vaikka putosin välillä hiukka kärrylltä kaikesta siitä selityksestä ja puheesta.(asialla ei siis ole mitn.tekemistä 15h tuntisten työpäivien ja muutaman sinä päivänä nautitun eeh..drinkin kanssa :wink: )

Se luola tanssi kohta tuntuu herättävän lähinnä inhoa kaikkien keskuudessa... Itte olin ihan fiiliksissä siitä kohdasta vielä pitkään leffan jälkeenkin.Mahtava meininki!
    Eu gosto. :roll:

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Muttakun Star Wars saaga ei ole trilogia, ja sitäpaitsi Luke ei ollut vielä syntynyt toisessa osassa :D että nus nus vaan itelles =P[/b]

6. Knataturk

Knataturk 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    22
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Kävin just kattomassa ja ei jumaliste, toihan oli saatana kovin leffa mitä oon nähny ikinä! Siis, taistelut aiheutti orkkuja koko teatterille ja juonikin oli siis helvetin HC! Mut mä menin ihan sekasin ku se Arkkitehti fella, sönkkäs jotakin..En tajunnu mitään, mutta 15min miettimisen jälkeen ymmärsin asian jotenki, mut siis LOISTAVA!!!

Ja viäl: Jos joku vielä viittii selittää sen Arkkitehdin höpinöitä, äijä pälpätti ku albanialainen rynnäkkö kivääri, ota siitä nyt selvää...

Ja viälä yks: Mistä noita Animatrixeja saa käsiinsä?

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

ensimmäinen matrix ei ollut mielestäni mikään kultti elokuva vaikkakin jotku sen tuntuvat sellaisena kokevan.. njoo mielipidekysymys
    jotenka odotukset eivät ole kakkos osan kohdalla mitkään huimat mutta kaipa se nyt täytyy käydä katsomassa niin tietää mistä kaverit puhuvat :wink:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvä leffa, jos joku ei kestänyt leffan filosofointeja, niin ehkä Hulk ois sitten oikea leffa hänelle.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yök yök...Ja yks yök lisää vielä Levottomien kohdalla. Ei riittänyt vielä...yööök.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kävin ton perjantaina kattomassa, ja täytyy sanoo, että näin sitä mitä olin odottanutkin näkeväni. Uskomattomia tehosteita ja muutenki armotonta mättöö, missä kuitenkin oli harvinaisen järkevä juoni mukana.
    Leffa oli kaikin puolin hyvä, ainoastaan loppu jäi kaiveleen..

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmmm. Diggasin omal tavallani, mutta vaikea arvostella ku ei oo nähny ns. toista puolikasta leffasta, eli kolmososaa... Matrix-leffat pitää arvostella trilogiana, ei yksittäisinä kappaleina.. ja yleensä trilogioissa keskiosat ovat laimeampia.. esim. 2 tornia. (Sama pätee kirjoihin, Alkustartti->hiljalleen mielenkiintoa lisäävä keskiosa->loppuhuipennus)
    ..Mutta mistäpä sen tietäisin..Oli toi kuitenkin ennakkonäytöksen arvoinen.. Link oli leffan heikoin lenkki, eli väkisin väännetyt vitsit (ja standardityyppiin niitäkin esitti musta mies :wink: )

Piis out.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

haloo? 90% katsojista nyt kuitenkin tietää kaiken Wolwerinen taustasta? johan se on kerrottu vuosia sitten. Noi Marvel leffat on tehty vain ja ainoastaan rahan takia (eipä silti, on niitä odoteltukin).[/quote]

90 % on aika huikea luku, varsinkin kun keskivertomassamothafuckateinit pitää sarjiksia ajanhukkana... Ja koska Wolvis pääty jostain kumman syystä Matrix-keskusteluu, ni kandee tsekata uusimman Ryhmä-X:n The Origin saaga... Kertoo Wolviksest aika paljonkin, eli sen mikä on ollu hämärän peitteessä...

Ei täs oo paskankaan järkeä. :oops:

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kävin eilen kattoon ja sinäänsä ihan jees leffa. Tosin suurin osa taistelukohtauksista oli pitkitettyjä ja juonen kannalta tois arvoisia. Mut se tyyppi joka piti Avaimentekijää vankina oli aika huvittava...

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyvä leffahan toi oli!! Vaikka olishan tossakin voinu olla vähän enemmänkin sisältöö.Mättökohtaukset alko näytellä vähän liian suurta osaa koko leffan osalta mutta äxön-leffana Matrixit on ihan omaa luokkaansa.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei se nyt ihan perseestä ollut. Jos puol tuntia olisi leikannut pois niin sitten se olisi voinut olla ihan kohtalainen.
    Ykköseen verrattuna aika kuppanen, mutta uusiin star warsseihin nähtynä parempi.
    Taistelukohtaukset oli kyllä aivan liian pitkiä ja muutaman ensimmäisen jälkeen jo aika tylsiä.
    Elokuvan lopetusbiisi on muuten aika helmi :)
    Katsotaan nyt sitten marraskuussa millainen tämä Matrix III Revolutions on.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmm... unohtui se mainita, että huomasitteko, että iso osa elokuvan pääosan näyttelijöistä oli mustia ja naisia. Siinä mielessä tämä iso edistysaskel tällä saralla. Yleensähän nämä sankarit ovat olleet valkoisia nuoria miehiä.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Suosittelen muuten tsekkaamaan leffan soundtrackkia, siis ihan leffa musiikin takia, en niinkään niitten marilynmanson-tyylisen sonnan takia. Tykkään tämän tyylisestä mahtipontisesta orkesterimusiikista varsin paljon. (okei, ehkä mä oon pikkasen matrix-fanaatikko, mut sille ei mahda mitään.)

20. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    oli toi mun mielest ihan jees.

tosin alus mä kelasin jo, et mitä vittua oikeesti, ku se muija hyppäs sielt ikkunast ulos ja se agentti seuras ja ne alko tulittaaa.. se oli jotenki niin. ääh.

mut joo.. siis toi takaa-ajo kohtaus oli aivan_vitun_huippu. sitä varten oli vissiin tehty oma moottoritie?

:)

jooh. rage against the machineee.. oli vissiin edellisessäki leffas ratmia lopus :)

offtopic:
    suosittelen lämpimästi tämän levyn poistamista