302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Matrix: Reloaded

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 21.05.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yks suurimpia elokuvapettymyksiä koskaan!!

Piti niin siistit tehosteetkin olla niissä jossain mätöissä.. Ikävä kyllä ne oli perus pc-peli kamaa ja täysin digitaalinen Neo oli erittäin köykäisen näkönen. Jokainen kohtaus 10 min. liian pitkä. Koko elokuva ihan liian pitkä. Alussa toki tuntui lupaavalta, mutta maanalaiset rumpukemut jossa myyräihmiset bailas (kohtaus kesti loputtomasti ja biisikin oli paska) antoi jo pienen aavistuksen että täähän tulee olemaan täyttä skeidaa.

Sitä odottaa Matrix ykkösen jälkeen jotain jännää juttua ton kakkosen jujuks, mutta se onkin pelkkää sekavaa skeidaa jota ei edes jaksa kuunnella. Vitsit ovat niin väkisin väännettyjä, eivätkä edes kuullosta luonnollisilta hahmoilla.

Elokuvan loppukin oli ihan perseestä, leffa loppuu piru vie kesken ja pakottaa katsomaan sitten aikanaan kolmosen vaikka ei tämän jälkeen enää haluis. Koko leffateatteri oli selvästi pettynyt. Haukottelin useasti ton ylipitkän mättöoopperan aikana ja niin teki tyyppi mun vieressäkin.

9 euroa ihan hukkaan.

Tuskin tämä edes estää ketään teistä menemästä kattomaan tota. Saattaa jopa tuntua hyvältä kun näin paljon haukun tota, mutta perseestähän toi oli.. PERSEESTÄ!!

Ei uskois, että tämmönen shaisse vetää historian toiseks suurimmat avaus vkl:n tulot. Suurimmat on Hämähäkkimiehellä joka oli kyllä jopa parempi kun tää, vaikka bullshittiä sekin.[/b]

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Huomenna 20.30-näytökseen on jo varattu liput, pitäisköhän perua :wink:

Ei mutta mä oon kuullu ku porukka hehkuttaa tota mulle maasta taivaisiin ja sit taas tollasia täystyrmäyksiäkin
    oon kuullu monia. No, itelläni ei oo mitään suurempia odotuksia ni tuskin tuun pettyyn.

Nyt kyllä rupesin odottaan tota.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä katoin Matrix-ykköstä noin 15 minuuttia ja nukahdin.
    Ei vissiin kantsi tätäkään mennä kattoo. :roll:

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Matrix ykkösen jälkeen, ja tän hypen määrän takia,
    toi tulee olee pettymys in any fokin case.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hoh, ja tämähän ei ole kuin itsestään selvyys?

Mä luulen että te ootitte vähän liian-vitun-paljon tolta leffalta.
    Mun ennakko oletukset on, että toi ei tule tarjoon mitään uutta, mitä ei oltaisi nähty jo ensimmäisessä osassa. Paitsi ehkä historian hienoimman takaa-ajo kohtauksen, mitä nyt pikkulinnut vähän lauloi.

Ei se ensimmäinenkään osa niin elämää suuri elokuva loppujen lopuksi ole: pelkkää viihdettä ja ei tuo niin paska voi olla kuin annatte ymmärtää.
    Mutta sehän nähdään lähipäivinä, kiire sitä kuitenkaan ei ole nähdä.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sunnuntaille on varattu liput mutta mä ite odotan tästä epäloogisinta ja naurettavinta äksönsöhellystä pitkään aikaan. Katsotaanpa miten käy.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Matrix on elokuvahistorian yliarvostetuin äksönpläjäys, joka kelpaa korkeintaan kotiteatterilaitteiston testimateriaaliksi.

Muropaketti.comissa Reloadia varmaan odoteltiin muna pystyssä, mutta itseäni se ei paljon hetkauta, samaa irrationaalista ja muka-moniuloitteista huttua on tietokonepelit pullollaan.

Keanu Reevesia huonompaa näyttelijää ei tule montaa mieleen. Mutta tuskinpa kukaan pätevä luonnenäyttelijä tuon kaltaisiin produktioihin mukaan lähtisikään.

Vaikka onhan se Will Smithin muija, Jada Pinkett, aika herkkuperse, vaikka taskukokoinen onkin. :D

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä jo ajattelin olevani ainoa joka ei pitänyt ekastakaan Matrixista.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä ainaki díkkasin iihan kympillä. Perkeleen hyviä taistelukohtauksia ja muuta nannaa. Kyl meen kolmosenki tsiigaa ensi-iltaan.

Meikä ei pahemmin leffoissa käy, toi oli tän vuoden eka :)

Ja toka tulee olee matrix 3 ja kolmas tiettu LOTR 3. Enempää ei tarvita.

10. sunchimes

sunchimes 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    joku arvostelija sanoi ilmeisesti sit aika osuvasti: "ainoo asiallinen juttu siinä oli ne erikoistehosteet ja nekin oli sellasia joita nään ku mun skidi pelaa gamecubella jotain hyvää peliä".

diggasin kyllä ekasta matrixista paljon ihan sen takia että menin tsiigaamaan sen yksikseni ilman mitään sen kummempia ennakko-odotuksia ja siinä oli hauskasti rakennettu se maailma. juoni nyt oli mitä oli mutta visuaalinen puoli iski... nyt tilanne onkin toinen - ajattelin ottaa kakkosen suhteen suht kyynisen asenteen ja kattoa joskus ajan päästä sen dvd:ltä ihan vaan varmistuakseni siitä ettei siinä oo mitään kovin mullistavaa. don't believe the hype.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

en tiia miten toi iskee mut niin se vaan teki. kuten muuten iski Xmen 2, milta en odottanu oikee yhtaan mitaan.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siinä meni sekin sitten.. Olis huomiseks liput ja olin ihan innolla menossa kattoon, mutta jos toi on oikeesti noin huono..

Noh, onhan Matrixit niitä leffoja, jotka pitää nähdä, vaikka ois miten paskoja.

Huomenna sen näkee..
    Offtopic: Paljon Jenkkilässä joutuu maksaan leffalipusta?

13. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Olisit ostanut Finnkinon kesälippuja, olisi mennyt vain 6,5 euroa hukkaan.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Word up! Vitusti hypea... mut ei se ollut mun mielesta ees niin hyva leffa.

15. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Usein miten vähemmän ja laadukkaammat THX salit.
    Voisivat alkaa rakentamaan enemmän IMAX saleja pistämään leffojakin siinä muodossa levitykseen..esim just Matrix ja IMAX..huhhuh..

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tota mä en oo koskaan tajunnut, että miten joku jaksaa käydä leffassa kattomassa jonkun pätkän moneen kertaan. No okei, kaks kertaa vielä jotenkin ymmärrän, mutta kun olin kattomassa jotain näistä Star Warsseista, niin jonossa joku sano kaverilleen: "Kyllä tää leffa on mun mielestä vielä yhtä hyvä kuin ekalla kerralla kun näin, vaikka tää onkin 7 kerta kun meen kattomaan". Ei vaan ymmärrä.

Toi Matrix on muuten jo netissä jaossa cam-versiona. Mietin tässä että pitäiskö kattoa se videokameralla kuvattu versio 17" näytöltä vai sijoittaa rahat oikein eläviin kuviin. Taidan mennä kuitenkin leffaan kattomaan, oli sitten paska tai ei. Eipä olis eka kerta kun lähen leffasta kesken pois.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo-o, kieltämättä sen luolabailu-kohtauksen olis voinu hoitaa kukin itse kotona kattomalla jotain Ibiza hässäkkää. Olis voinu helposti karsia useastakin kohtauksesta. Oli kyllä pettymys. Mut kaippa se kolmonen kumminkin pitää katsastaa, ties vaikka se olis vähän parempi.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Multakin löytys tohon Lauantaiksi liput..
    mut ei haittaa,vähän lääkettä kehiin niin ei mitään
    muuta tarvikkaan kun kilari efektei ja mättöää :D

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[/quote]

Niin mäkin! Mut meitähän on monta...tai ainakin muutama? Oon kummastellut, et miten se on nostettu suorastaan kulttitasoisen palvonnan kohteeksi, ja mä en muista siitä just mitään?! (enkä edes muistaakseni ollut häiritsevän mielenkiintoisessa seurassakaan) Ärsyttää koko Matrix-kohkaaminen. Plääh.

Sanoudun irti sarjastamme "näistä asioista on pakko pitää" myös U2:n ja RHCP:n kohdalla. Editoin tähän listaan vielä Björkin. Mikä kumma siinä viehättää?

20. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Kyse onkin siitä että sellaiset henkilöt eivät ole oikeita ihmisiä.