302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Lailliset huumeet

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 06.04.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sopivasti kolmiolääkkeitä vaan sekasin.. :roll: tulee joko

a) paska olo ja päänsärkyä + koordinaatiokyvyn heikkenemistä

tai

b) täysin sanoinkuvailematon olotila, josta huonolla tuurilla ei muista mitään *muistelee eilisiltaa* :roll:

sekakäyttöö ei tueta

täytyykin kokeilla jotain toimivampaa seuraavaks.. saaks tota päivänsinii siis ihan basic rehuliikkeistä vai tarviiko tilata jostain kaukasiasta?

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

kokeilkaa sinolii peräsuole kautta. edistää imeytymistä.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Päivänsinee (lsa) marketeista. Huom vain sinistä.

Apteekista mm. DXM (Dekstrometorfaan.) Perus resilarii, pienellä kikkailulla erottaa sen ihtensä tost.

Kodeiini, reseptivapaa yskänlääke. Tosin sisältää sorbitolia, senkin kyllä erottaa siitä helposti.

N20 elikkäs ilokaasu.

Ja sitten erilaiset RC:t eli tutkimuskemikaalit mm. 5-MeO-DMT, 2C-I. 2-C-T-4. Nuokaan ei kovin pitkään enää laillisia ole, joten nopeesti hankkiin jos meinaa :)

Noit rc:tä saapi tilattua ehkä vielä jostain, jokin aika sitten tosin suljettiin yks.

Kyl noilla pitäis pahimmat nitkut lähteä ;)

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Todellakin tuetaan. Tietysti edellytteän, että tietää mitä tekee!!!

Mä olen todellakin täynnä sitä turhaa demonisointia ja väärien mielikuvien varassa elämistä. Minusta olisi hyvä käydä rakentavaa keskustelua päihteistä ja niihin liittyvistä haitoista, lieveilmiöistä, kulttuurista sekä kombinaatioista.

Ja kyllä, tiedän, että siihen löytyy netistä lukuisia foorumeja. Mielestäni on vain hyvä käydä keskustelua aiheesta mahdollisimman monessa eri mediassa ja paikassa. Tämä siksi, että voitaisiin jakaa oikeaa tietoa ja ennalta ehkäistä haittoja sekä VAARALLISTA sekäkäyttöä. Nykyisin kun lähes kaikki ovat vain näppäimistön mitan päässä eri yhdisteistä olisi hyvä tukea järkevää keskustelua.

Tiedon salaaminen ja vääristeleminen ei ole kovinkaan reilua ketään kohtaan. Kaikki tieto vapaaksi. Oli siis hyvä, että otit asian katajanmarjoista/-kuoresta puheeksi.

Sekä lopuksi minusta vain on yksinkertaisesti kiva puhua erinäisistä päihteistä ja jakaa kokemuksia muiden koekaniinien kanssa. Toivon myös, että vähitellen päästäisiin eroon termistä "Research Chemical" Se ei vain kuvaa kyseisiä aineita riittävän hyvin.

Ennenkuin joku puritaani aloittaa saivartelun voisin todeta, että sensuuri ei vain toimi.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

...voivoi mihin tää nuoriso on menossa. lsa:ta on muuten myös HBWR:n siemenissä, paljon isommat pitosuudet yhessä siemenessä kun psinessä.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eh.. asiaa selventääkseni minä en henkilökohtaisella mielipiteelläni tue muutenkaan holin käyttöä. syitä voi sitten jokainen alkaa miettimään keskenään omissa hiljaisissa ajatuksissaan.. minun puolestani jokainen sotkee päänsä millä tahtoo, itse en koske alkoholiin. :wink:

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tulin siihen tulokseen et noita laillisia douppeja on vaikeempi hommaa ku laittomia. tai no osa noista mitä tänne on listattu... :roll:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En tiiä mainittiinko täällä, mutta ilokaasua saa tavallisista kermavaahtopurkeista. Kaverit on kokeillu ja sano et hyvin toimii. Harmi vaan kun yks purkki menee kerralla ja vaikutukset ei kestää ku jotain puol minuttia. Pajareissa pitäs joskus kokeilla, kuulemma aika upee elämys silloin.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

noi selkounet on ihan sairaita, joskus onnistunu. mutta sitte lähti mopo käsistä :lol:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hei mäki haluun sellaista yskänlääketää, että vaikutukset muistuttaa kolaa... Vitut. Efedriini ei ole edes mikään kovin ihmeellinen päihde, monessa maassa laillistakin...

Ja tosta sydämmeen kohdistuvasta rasituksesta; eikös se ole ihan hyväksi vaan, että pulssi käy vähän korkeammalla (ei tietenkään liikaa). Sehän kehittää syvämmen pumppaus tehoa, niinku esim. hölkkääminen... Kohtuus kaikessa.

Alkoholi se vasta paskaa onkin.
    Joo ja veikkaan, että toi ei ole hyvä perustelu sille, että "ne on niin alhaista menoo", ettei niitä luokiteltais hUUmeiksi...

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja synnytyssalista:) Isin vuoro on kun kätilö poistuu. Vaikutus on tosiaan aika lyhyt, mutta ihan lysti.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hehe :D Ilokaasusta tuli mieleen yks tapaus ku olin viel ala-asteel ja sairastin astmaa
    Sain yöllä astmakohtauksen eikä omat lääkkeet auttanu, kun syy oli
    kissoista aiheutunu liian kova kohtaus.. Siinä sit ambulanssilla
    terveyskeskukseen ottamaan happinaamarin kautta happea, tai niin ainakin
    piti saada. Hoitsu pisti naamarin päälle ja venttiilit suhisemaan, siinä sitten
    hengittelin sitä jonku aikaa kunnes faija heitti jonku vitun paskan läpän.
    Repesin ja nauroin sille valehtelematta 20 minsaa yhtä soittoo. Porukat
    siin sit kelas et mitä helv.. ja pyys hoitsun paikalle. Syy lahoamiselle paljastu:
    muija oli iskeny sen happinaamarin väärään reikään, kun seinässä oli 2 venttiilii, toises happi, toises ilokaasu.
    Oli ihan hauska yö vaikka aluks meinasinki tukehtuu :lol:

Kyllä siitä tulee nimensä mukaisesti oikeesti iloseks ja alkaa kaikki hymyilyttää.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo. Toinen on sit eetteri (dietyylieetteri). Jonkun mielestä kusista imppaamista, mut eipä tuota mihinkään butaaniin voi vertaa, sitähän käytetään anestesiakaasunakin. Nykyään sitä voi olla vaikea hankkia, mut eiköhän nokkelat sitä jostain apteekista saa, aivan turha siel tiskillä sit selitellä, että tarvitsee sitä perhosten tappamiseen, luulisin.
    Tätä kaasua kun inhaloi hetken aikaan ja hyvät pajarit pohjalla, niin kivaa on... Olkaa vain helvetin varovaisi, minkätahansa avotulen, tupakan ym. kanssa, sillä eetterin/happi-seos on_erittäin_räjähdysherkkää!

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Suosituksenne on rekisteröity. Kiitoksia.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niin no, mulla toi ainakin aiheutti helvetillistä ylimielisyyttä ja morkkis tosiaan kesti kauemmin ku mistään muusta mitä on tullu ikinä kokeiltua. Lisäks pulssi oli liiallinen monta tuntia (nettisivuilta luin myöhemmin että liiallinen määrä on todella vaarallista sydämelle). Kaikenlisäks meidän yskänlääke oli vanhaa, nykyään niitä käsitellään sillee että jos yrität vetää övereitä ni alkaa todennäkösesti laatta/ripulijööti lentämään.

Että onnea vaan, en todellakaan suosittele kenellekään, ei ollu kokeilemisen arvosta. Kannattaa lisäks muistaa että huumausaineet toimii kaikille yksilöllisesti.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hehe. Ei mut mitenkäs sen sanois fiksusti..

"Aine XXXXX aiheuttaa ylimielisyyttä.."
    "Joo, mut homo mitä vitun välii, sä oot ihan spede!"

Homma asenteella kotiin. :D :D

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sissosaatana, tää oli hyvä! mä olin kaverin mukana synnytyksessä, jossa mimmi otti pahimpiin supistuksiin ilokaasua. jokaisen supistuksen jälkeen kaasunaamari päässä silmät seikkaili jossain ja mimmiä nauratti hirveesti kaikki. jopa se kipu mikä supistuksista tuli. :shock:

20. KorsonKonepelti

KorsonKonepelti 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ilokaasua saa ihan niinkin mun mielestä, et käyt sellasen lupakurssin tai joku vastaava.
    Yks syy myös alkaa hammaslääriks. Mä en oo varma et onko se ihan niiden koulutuksessa mutta kuitenkin niiden vastaanotoilla on ilokaasua, ja ne itse todennäkösesti vastaa sen hankinnasta sinne. Mikäs siinä ku sujauttais sellasen pullon kotiin. Varmaan painaa kyl jotain sata kiloo..