302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Lailliset huumeet

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 06.04.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pahimmat asiavirheet onkin sitten ilmeisesti jo korjattu. DXM ei kuitenkaan aiheuta serotoniinisyndroomaa käytettynä ekstaasin vaan MAO-inhibiittoreiden (jotkut psyykenlääkkeet) kanssa. Nämä samat MAO-inhibiittorit aiheuttavat serotoniinisyndrooman myös käytettynä ekstaasin kanssa. Muutenkin MAOI-lääkityksellä olevat joutuvat katsomaan aika tarkkaan mitä suuhunsa pistävät. Osa tässäkin topikista mainituista aineista (esim. Salvia Divinorum) löytyvät lääkeainelistalta, joka tarkoittaa, ettei niitä saa tilata postitse maahan. Niiden käyttö ja hallussapito ei kuitenkaan ole kiellettyä. Niin sanottujen tutkimuskemikaalien laillinen tilanne ei ole minulle täysin selvä, mutta osa niistä löytyy ilmeisesti huumausainelistalta ja osa lääkeainelistalta. Iso osa on kuitenkin vielä vapaasti tillattavissa ja käytettävissä (jos joku haluaa siis asettaa itsensä koe-eläimen asemaan).

Vaikka, Erowidin sanoin, "you can't denay the experiences of others" niin ei sentään ihan kaikkea tarvitse uskoa. Sitten lopuksi vielä jo edesmenneen legendaarisen avaruuspaavin kommentti aiheesta "Marzine, Resilar, Duact ja Hartwallin Upcider. Bensiini ja 1 euron bentsot...On meillä aikamoiset isänmaan toivot."

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo kyllähän tota katajaa on käytetty just tollain nuotion äärellä istuskellessa ja nuotiotarinoita kuunnellessa. toi baanaaninkuorilegenda taas perustuu niihin tuholaismyrkkyihin, joita banaaninkuori sisältää. eli käöytännössä voisit mennä samantien imppaa jotain liuottimia jos ajattelit banaaninkuorii testata. se mikä siinä vaikuttaa ei oo mikään luonnontuote.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo päivänsini laittaa vissii kohtalaisen häiriöihin. frendillä oli joku aika sitten Blue Lotusta, en tiedä mistä vitusta oli sitä hankkinu, mut kuulemma täysin laillista ja vaikutukset pitäis olla kun mdma:ssa. itte en tosin oikeen tiedä, et mihin tiloihin siitä menin, öihin kuitenkin. sitä piti polttaa joku gramman jointti sellasen semi-dokauksen (~ 6kaljaa) yhteydessä, ilman viinaa ei saanu ku päänsäryn.

resilarin kanssa varmaan iiseintä on vaan yksinkertasesti juoda pullollinen...jos siitä rupee erottelemaan sitä dexmiä helvettiin, niin saa olla kai aikamoinen kotikemisti. joku joskus selvens sen prosessin, ja se ei ollu mikään ihan yksinkertanen juttu muistaakseni.

noi kaikenmaailman kuumottavan kuuloset tutkimuskemikaalit on kai kans jossain määrin laillisia, mut jo niiden nimet saa mut pysymään niistä erossa.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tosta Blue Lotuksesta olisi kiva kuulla enemmänkin, koska ainakin joidenkin erowidin trippikokemusten perusteella se vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta aineelta. Eikä se dexmin erotteleminen nyt niin vaikea prosessi ole, kolme osaa kun tekee oikeassa järjestyksessä niin se on siinä.

7. sadim

sadim 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    mulla oli tämän kaltaisia tuossa vuoden vaihteen tienoilla jatkuvasti, erittäin epämiellyttävää ja ahdistavaa, halusin puhua vieressä lukevalle tyttöystävälleni tai liikuttaa kättä herättääkseni hänen huomionsa, mutta vaikka yritin liikuttaa kättäni, se ei liikkunut, olin halvaantunut ja uskomattoman peloissani, onneksi näitä ei ole ollut vähään aikaan *kopkop*

no olipas huono pointti, kukan ominaisuudet vaikuttaa fiilikseen oman itsesi lisäksi erittäin paljon, hiukka eri juttu vetää lähelle puhdasta sativaa kuin jotain lekalla-päähän indicaa, ei se annostelu siinä niin isoa osaa aja, jos otat yli menee olo heikoks ja jos ali oot vajareis.. tietty pajautuksen määrä vaikuttaa mielentilaan, mutta jos mä otan runsaasti niin meen lähinnä jumiin heikosta olosta hetkeks ennenku lähtee sellai nousu et nasalla ollaan kateellisii.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kokeilkaa vanha koulukunnan metodia naru puu solmu menetelmää vitulliset kiksit 8)
    onks kellää vastaavanlaisia kokemuksia

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kahvi on yleisin Suomen huumeriippuvaisten aineista!

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mobilaattia kaljuun vain hierotaa.. tulee muuten aika kummallinen olo ja lopuksi kauhea päänsärky. joskus vahingossa kokeilin.

mutta kahvi on aika hyvä. miten se wagner totesi..
    "kahvi on laillinen huume, ei joudu putkaan vaikka vetäisi monta pannullista"

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

silloin kun vielä toisessa työpaikassa vaikutin, oli just kevät aikaan siemenien ja kukkaistutusten myynnissä hauskoja tapauksia. takkutukkaset kundit tyhjensivät kaikki päiväsinen siemenpussit hyllyistä ja myöhästyneet kysyivät niitä hätäisesti.

iltalehdessä tänään juttua kannabiksen laillistamisesta Berliinissä.

http://www.iltalehti.fi/2005/04/07/2005 ... 8_uu.shtml

12. -Hobu-

-Hobu- 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Dressman mainoksen äänellä:

"Onnea Berliini!"

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

- Salvia
    - muskottipähkinät
    - silokit
    - päivänsini (LSA)
    - hulluruoho

hieman vaikutuksista:

salviassa ajan ja paikan taju kusi mulla aika täydellisesti, eli tunsin olevani metrin pari sivummassa oikeasta olinpaikasta. Vaikutukset kesti about 20min. aika hassua ainetta :lol:

muskottipähkinöistä tuli erittäin hyvä olo sen pitkän odottelun jälkeen, mutta syöminen oli erittäin tuskallisen vaikeaa. Vaikutuksissa näkyi pieniä hallusinaatioita (geometrisiä kuvioita lähinnä)

Silokeista oli tulla överit, mutta silti erittäin hieno kokemus omasta mielestä. Näin erittäin paljon hallusinaatioita ja koin myös identiteettikuoleman. :D näin myös fosforikasveja ja muuta sekavaa. Koin myös pelkotilat. Yks mainitsemisen arvoinen hallu: kaverin naama muuttui vihreäksi, irtautui sen naamasta ja pyöri myötäpäivään. Ja sen nenä kasvoi alaspäin aika rutkasti. Vaikutus oli n. 6-8 tuntia. (söin siis 33 silokkia)

Huluuruohosta ei tullut mulle ainakaan mitään mainitsemisen arvoista. (liian pieni määrä kait)

LSA:sta tuli melkoiset hallut. Muistutti lähinnä silokkien vaikutuksia pienemmässä mittakaavassa. Kestosta en muista.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä en hiffannut tätä kissanminttu juttua. oks näin, että jotkut on todella sitä polttanut? sitähän saa myös nestemäisenä suihkepullossa, mitä meillä käytetään ihan vaan kissojen virikkeisiin. sekunnin sadasosan mielessä kävi, että joku olis sitä nestemäistä jotenkin hyödyntänyt?

15. yazer

yazer 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    6
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    .... hahaha, ei näin

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Älkää lapset niihin kemikaaleihin koskeko!

Yks hieno aine on kans koiruoho jota käytetään absentissa. Jos sen käsittelee etanolilla siitä tulee kannabiksen tyylisiä vaikutuksia polttamalla.

Ajattelin myös koittaa nukulaa. Suomessa kasvaa Leonurus cardiaca, en ole varma tuleeko siitä yhtä hyvät vaikutukset kuin Leonitis leonuruksesta.
    Kokemuksia?

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei kyllä pidä paikkansa!! Keitettiin siitä teetä ja juotiin 1,5 l mieheen, ei tuntunu missään. Poltettiin sitä ihan vitusti eikä minkään laisia kiksejä.. En sitte tiedä johtuuko se ihmisestä mutta ite en saanu minkään näkösiä kiksejä muutaku paskan maun suuhun ja päänsärkyä!!!! :oops:

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. LJay

LJay 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Happihumala!

Eli silmät kiinni kyykys ja keuhkot täyteen happea. Sit ylös seisoon nopeesti ja kurista/paina sormilla kaulasta, jolloin lähtee taju. Ylösnoustessa maasta sitten onkin kaks sekunttia erittäin euforinen olo.

Siitä sitten miettimään kannattaako parin sekan takia kuristaa itseltä taju pois.

edit: voi herranjestas ku jengi luulee tosissaan tohon banaaninkuoriin. Toi läppä tulee aina vastaan vastaavissa topikeissa. Vanha!

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lakritsijuuri! Ei siis mikään kallioimarre tai muu paska, vaan aito lakritsijuuri. Tässä yks päivä koitin tollasta vetää, maistuu todella hyvälle, savua voi imeä suoraan kuivan juuren läpi tai jauhaa jauhoksi ja kääriä sätkäksi. Itse vedin pikkasen kun koitin miltä maistuu, sitten n. 20 minuutin päästä meni pää sekasin, tuntu todella mukavalle. Sitä kesti vaan vähän aikaa, mutta paljon mä en sitä polttanutkaan. Koitan uusiksi joku päivä, niin tietää paremmin.

En tiedä, saako tota tavaraa Suomesta, ite oon tuonu Italiasta ja toukokuussa ostamaan lisää. 8)