302 Found

302 Found


nginx/1.8.0

Kuntosali

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Guest, 21.11.2005.

  1. Rikhard

    Rikhard Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Tänään taas salia. Saa nähä tuleeko tehtyä laiskan miehen sarjoja, eli pujotuksia vai mitä. Oon ollu tosi tyytyväinen ruuhkaan mikä salilla on vallinu, tulee tehtyä sattumanvaraset setit ja silleen.
     
  2. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Hauiskääntöjä (seisten, hammerilla, istuen varioiden - All that Jazz) ja scott-kääntöjä alataljassa. Meneekö lihakset tukkoon, jos ois MA jalat ja Hauikset TI selkä ja Kädet KE (ylä)selkä ja Ojentajat? Ojentajaliikkeit teen kickbackei ja pushdownei. Tenniskyynärpää ku ei oikeen tykkää dipeistä ja rankalaisista :( Loppuviikosta ku ton yläselän kanssa on olkapäät, ni varmaan jaksaiskin. Toisaalt tietty koko ohjelman idea on rääkätä kaikki irti kehosta.
     
  3. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Niin, tarkoitin että:
    MA: 1 - Jalat ja haiukset
    Ti: 2- Selkä, olkapäät
    KE: 3- Rinta ja ojentajat
    Kovaltaha treeniltähän toi vaikuttaa, ei paljoo lepoa.

    Oma kiertonihan on: 1. Rinta 2. Selkä 3. Lepo 4. Kädet 5. Jalat 6. Lepo 7. Vatsat + nopeuspenkki 8. Olkapäät + 10 ykköstä penkkiä. Sitten yleensä pari päivää lepoa, ja koko revohka uudelleen, kolmen kierron jälkeen kevyt tai lepoviikko ja jos tuntuu liian helpolta niin välipäivinä farmers walkkia, vatsoja tai aerobista tms.
     
    Last edited: 01.07.2014
    chakkimatti kiitti tästä.
  4. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Joo.. Kirjoitin tuohon äsköseen ihan omiani :D Siis tosiaan niinkuin sanoit rinta ja ojentajat, selkä ja olkapäät. Mut tosiaan ku tulee sit jokapäivä käsiä (hauikset olkapäät ojentajat hauikset olkapäät ojentajat) Semmoi fiilis kuitenki, et väh. yhen lepopäivän tarvii yläraajat.
     
  5. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Ei kannata tehdä liian hankalaa asiasta, lisää tai vähennä treeniä jaksamisen mukaan. Oma ohjenuora on, että kun muistaa kyykyn, maastavedon ja penkkipunneruksen tehdä, syödä paljon ja nukkua paljon niin kehitys on väistämätöntä ja homma kehittyy omalla painollaan kun on vaan päättäväinen. Kämmenet ainakin on kivassa kunnossa :D

    [​IMG]
     
    chakkimatti kiitti tästä.
  6. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
  7. Psykoleks666

    Psykoleks666 3. leveliläinen

    Viestejä:
    1,743
    Saadut kiitokset:
    212
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521
    Liittynyt:
    07.08.2012
    Lähdenpästä tästä ihan just salille saatana :cool:
     
    chakkimatti ja Crackass kiittävät tästä.
  8. FETUS MORTUS

    FETUS MORTUS 3. leveliläinen

    Viestejä:
    640
    Saadut kiitokset:
    161
    Aktiivisuuspisteet:
    2,521
    Liittynyt:
    07.09.2013
     
  9. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Ite oon käyny salilla sillontällön lukiosta lähtien. Ois voinu tulla tosi muhkee, jos ois tän koko ajan keskittyneesti käyny salilla, mut itelle ainaki saleilu, safkaaminen, ohjelmat ja se koko härdelli on semmonen harrastus vaan. Onhan se kiva, et jotain siel sisäkumissa on, mut ei se oo niin justiinsa :) "A man will do most anything to keep his mind occupied"
     
  10. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Itselle on ekasta salikerrasta (2013 helmi-maaliskuu) lähtien on selkeänä tavoitteena kasvaa niin vahvaksi ja isoksi kuin vaan mahdollista, ihmisnosturiksi. Toistaiseksi tulosta on tullut ja suhteellisen ehjänä on säilynyt ja treeni koko ajan kehittynyt.
     
    saelli ja t2000 kiittävät tästä.
  11. saelli

    saelli 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,904
    Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Liittynyt:
    22.11.2007
    Oon normaalisti treenannut normaaleissa sisäpelikengissä, eilen ostin kuitenkin Adidaksen "varvaskengät" ja täytyy kyllä nyt yhden jalkapäivän perusteella sanoa, että saatanan mukavat ja hyvät tuohon touhuun. Tulee varmasti jatkossakin treenattua varvastossuissa. Rumathan ne on kuin mitkä, mut kai aika sam
     
    Crackass kiitti tästä.
  12. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Itekkin oon testaillut mavettaa ja kyykätä paljain jaloin, onhan se tuntuma parempi kyllä!
     
    saelli kiitti tästä.
  13. testo_mayne

    testo_mayne 3. leveliläinen

    Viestejä:
    306
    Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    Liittynyt:
    27.02.2014
    lolleri, kuntopyörääkö oot siellä polkenu? kai oli puuhelmetkin kaulalla :smile: sisäpelikengät joustaa eikä ole suorapohjaiset. noh, omat paikkanne te vaan rikotte :D jatkossa sitten varpaisiltaan tai tilaat aidot kovapohjaset kengät bannerin kautta.
     
    saelli kiitti tästä.
  14. testo_mayne

    testo_mayne 3. leveliläinen

    Viestejä:
    306
    Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    Liittynyt:
    27.02.2014
    mitä jos opettelisit ottamaan siitä tangosta oikeaoppisesti kiinni? :D

    jos ei ymmärrä jaoista mitään, niin miksi mennä ite niitä tekemään? kolmijakosessa yläkropan työntävät, yläkropan vetävät ja jalat. nelijakoisessa sitten epäsuorat rasitukset

    jos ei ymmärrä jaoista mitään, niin miksi neuvoa muita?
     
  15. saelli

    saelli 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,904
    Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Liittynyt:
    22.11.2007
    Joo paskatpa ne sisäpelikengät olikin, nyt puuhelmet jää roikkaa säbästagaan:cool:
     
  16. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Eikö bannerin kautta hanskat mieluummin?
     
    saelli, testo_mayne ja tobywankenobi kiittävät tästä.
  17. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Siinä typyillä motivaatiovideoo, kova mimmi :aggressive:
     
    saelli ja t2000 kiittävät tästä.
  18. t2000

    t2000 Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Ja videota sit todisteeksi...
     
  19. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    chakkimatti, t2000, saelli ja nämä jäsenet kiittävät tästä.
  20. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Vähän lämmintä ollut treenaa :D 145kg penkattu, sopii käsittämättön hyvin mun kropalle tää 5/3/1-ohjelma sekä myös rintapainoitteinen kausi kun on.