302 Found

302 Found


nginx/1.8.0

Kuntosali

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Guest, 21.11.2005.

  1. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Motiveissönistä, kun oli täällä kans juttua, niin tuosta playlistiä treeneihin:
    Motivation Maximation
    Ja kertokaa mielipiteenne - on vähän kaikenlaista musatyyliä edustettuna.

    chakkimatti
     
  2. murdokki

    murdokki 0. leveliläinen

    Viestejä:
    25
    Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    12.03.2014




    Päivän suorituksista hieman viteoo!
     
    Last edited: 14.06.2014
  3. JohnSambo

    JohnSambo 4. leveliläinen

    Viestejä:
    573
    Saadut kiitokset:
    8
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Liittynyt:
    08.11.2005
    #myötähäpeä #liikkeetpuhtaasti
     
  4. arc

    arc 4. leveliläinen

    Viestejä:
    3,875
    Saadut kiitokset:
    219
    Aktiivisuuspisteet:
    13,471
    Liittynyt:
    03.01.2002
    joo-o, mitä tuohon nyt sanois. onnittelut jos selkä on tolla nykimisellä ehjä, kai.
     
    Daytona ja saelli kiittävät tästä.
  5. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Mavessa minusta jää vähän vajaaksi noi toistot, ei ihan suoraksi mene selkä? Paljon tossa on painoa? Ehkä kannattaisi tosiaan ottaa muutamia kiloja pois tangosta, hioa vähän tekniikkaa ja hallitummin tehdä toistot, nopeiden rykäisyiden sijaan.

    Mutta videoille toki _bb
     
    Last edited: 15.06.2014
    Daytona kiitti tästä.
  6. ToTheMoonlight

    ToTheMoonlight 4. leveliläinen

    Viestejä:
    1,584
    Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Liittynyt:
    30.10.2005
    Kuntosalilla vierailtu tänää. Huomen tai ylihuomen uudestaa :)
     
  7. testo_mayne

    testo_mayne 3. leveliläinen

    Viestejä:
    306
    Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    Liittynyt:
    27.02.2014
    täällä taas kateelliset huutelee kun murdokki vetää maasta kaks kertaa teidän yhteistuloksen :D kyllä vahva selkä kestää :lolleri:
     
    Daytona ja Crackass kiittävät tästä.
  8. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Motivaatiobiiseinä soi aika usein nämä, siis ennen salia. En ymmärrä näitä jotka treenaa musan soidessa, joskus kokeilin niin huononsi tuntumaa. Mä tarviin myös kuulla raudan kolinan. Kohta olkapäätreeni plus penkkiä, kun penkkipainoitteisella ohjelmalla treenaan niin tulee useampi penkkipäivä kierrossa. Tarkoituksena olisi nostaa 122.5kg:lla kymmenen ykköstä, pystypunnerrusta eteen ja taakse, kohautuksia, vipareita KP:lla ja taljoilla.




     
  9. murdokki

    murdokki 0. leveliläinen

    Viestejä:
    25
    Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    12.03.2014
    155kg kiskastu penkistä eilen! Voimia olis varmaan ollu siihen 160kg asti, mutta erinäisistä syistä joutui lopettaan leikin tohon. Noh, seuraavaks ykkösiä kokeilles (varmaan kk ´päästä) vois nostaa 170kg
     
    Daytona, saelli ja Crackass kiittävät tästä.
  10. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Kovaa touhua nostaa 15kg penkkimaximia kuukaudessa tuolla painotasolla, huhhuh :eek:
     
  11. murdokki

    murdokki 0. leveliläinen

    Viestejä:
    25
    Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    12.03.2014
    Juu, mutta omasta mielestä ihan realistinen. Ite olen sen verran lahjakkaat geenit perinyt, että aina kun otan tosissaan reenamisen (ja nyt on oikee petomotivaatio päällä) niin painot nousee että heilahtaa!
     
    Crackass kiitti tästä.
  12. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Joo, ite oon todella tyytyväinen jos saan 5kg/kk penkin nousemaan, nyt teen neljä penkkiliikettä kierrossa niin on alkanut tuloksiakin tulee, perusrintapäivä, sitten käsipäivänä kapea lankkupenkki, vatsapäivänä nopeuspenkki ja olkapääpäivänä kymmenen ykköstä ja 5/3/1-systeemillä noin muuten pääliikkeet. Kerros vähän miten treenaat penkkiä? Paljon oma paino?
     
  13. murdokki

    murdokki 0. leveliläinen

    Viestejä:
    25
    Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    12.03.2014
    Vaihdoin treeniohjelman ihan mielenkiinnon ja vaihtelun vuoksi 5-jakoiseen. Tässä tapauksessa rinnalle on oma päivänsä, jolloin on tarkoitus rikkoa lihat mahdollisimman monesta eri kulmasta, ja mahdollisimman paskaksi, niin että kestää sen viikon palautuakkin. Toki epäsuoraa rasitusta tulee käsipäivinä esim. dipistä ja kapeasta penkistä. Ja muut tukilihaksetkin (olkapäät, ojentajat) reenautuvat omana päivinään siinä sivussa. (itse Jari "Bull" Mentula neuvoi minua panostamaan tukilihaksiin jos haluaa saada penkin räjähtävään kasvuun)

    Ja omaa painoa en paljasta :D se on.. liikaa
     
    Last edited: 16.06.2014
    Crackass kiitti tästä.
  14. murdokki

    murdokki 0. leveliläinen

    Viestejä:
    25
    Saadut kiitokset:
    9
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    12.03.2014
    Täytyykin tästä lähteä jalkoja murskaamaan kohta puoliin!
     
  15. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Kolmonen 200kg:lla pysäytyksellä maassa mavessa, ekan kerran parilla markalla pääsi sarjoja testailee. Hieno fiilis!
     
    Daytona, Davis, ToTheMoonlight ja nämä jäsenet kiittävät tästä.
  16. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
  17. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Ihan pakko postaa, ku löyty tämmönen tos surffatessa - samasen linkin kautta näkee mun tekemän, päivän ruokaohjelman. Pituutta 164 ja painoa 63 ja tänään alotin 3-jakosta tekee tiheellä kaavalla.
    MA: 1 - Jalat
    Ti: 2- Selkä, olkapäät ja kädet
    KE: 3- Rinta ja ojentajat
    TO 1
    PE 2
    LA 3
    SU nukun
    Eniveis, toi laski et semmoi 2100 kaloria pitäs saada päivittäin. Tossa ei oo suunnittelua sen mukaan paljonko haluu nostaa/pudottaa, mut muuten ihan älykattava. Niin, ja tuon linkin kautta jos rekisteröityy, ni saa kuukauden premiumin. Premiumin etuja mm. kustomoitui viikkodieettei kerran viikos spostiin ja päivädieetin tulostukset resepteineen ja sellasta.
    http://www.eatthismuch.com/diet/6671194725/
    eli tuosta
     
  18. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Last edited: 23.06.2014
  19. chakkimatti

    chakkimatti 0. leveliläinen

    Viestejä:
    17
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    21
    Liittynyt:
    05.06.2014
    Eli scratch that tänään oli selkä olkapäät ja kädet ja selkä ja olkapäät on vähän liikaa samana päivänä itelle. Liikaa menee aikaa miettimiseen - ainaki itellä siis :) Eli jakoa tuohon TI 2-päivälle: "selkä ja kädet" ja PE 2-päivä: "kädet ja olkapäät" Kommenttei?
     
  20. Crackass

    Crackass 3. leveliläinen

    Viestejä:
    209
    Saadut kiitokset:
    203
    Aktiivisuuspisteet:
    3,596
    Liittynyt:
    25.05.2011
    Mitä kuuluu käsitreeniin sulla? Ojentajat kun treenaat erillisenä päivänä niin jos teet esim. haiukseen kohdistuvia niin ne menis varmaan näppärästi myös jalkatreenin ohessa?
     
    chakkimatti ja Rikhard kiittävät tästä.