302 Found

302 Found


nginx/1.8.0

Kuntosali

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Guest, 21.11.2005.

  1. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Vanha kuntosali-theard(jonka omasta mielestä olen joskus nähnyt) ei löydy mistään. Joten kunnon punttisalituloslesoilu voikoon jatkua täällä. Kyykky? Penkki? Maastaveto? Miten treenaat? Missä treenaat? Milloin treenaat? Mitä lisäravinteita? Miten syöt? Massaa, voimaa vai kuntoo? Kerro kaikki.

    Itsehän olen ainanen narukäsi ja tulokset paskat.
     
  2. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Muutaman kerran salilla käyny. Lopahti innostus kyl nopeesti ku ei must tullukaa voimamiestä hetkes. Mut kyllä mää parisataa penkist nostin.
     
  3. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Hyvä thread. Pari tuntia sitten tulinkin juuri salilta. Tulee käytyä sillointällöin, mutta pitäisi kyllä alkaa käymään säännöllisesti. Aika ei vaan aina meinaa riittää. Ja niin, Nääshallin punttisalilla tulee yleisimmin reenattua.

    Ei mulla oikein oo mitään ohjelmaa, enkä syö/juo mitään proteiini- sun muita mössöjä. Jonkinnäkönen ohjelma pitäisi kyllä kehitellä, nykyään kun tulee tehtyä kerralla kaikennäköstä ja se ei kai ole mikään paras vaihtoehto, jos haluaa kunnon tuloksia saada.

    Joten pistäkäähän vaan vinkkejä ja linkkejä, jos on jotain hyviä sivustoja missä näitä ohjeita sun muita löytyypi.

    Vähän kaikkee noista olis niiku tarkoitus. :D
     
  4. Shakem

    Shakem 4. leveliläinen

    Viestejä:
    931
    Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Liittynyt:
    10.06.2004
    Nyt syksyllä tullu käytyä sellaset kolmisen kertaa viikossa. Aika mielivaltasesti tulee tehtyä vähän kaikkea mitä mieleen tulee, mut nyt oon vähä alkanu miettii aina etukäteen mitä sitä tekis. Muuten tulee tehtyä montaa eri juttua vähän, parempi jaotella tietyt jutut omille kerroille niin on paljon tehokkaampaa.
    Aika vahvasti yläkroppaan rajotuu mun treenaaminen: vatsat, selät, penkki, ojentajat, hauikset jne jne.. :D Mutta kyllä välillä tulee jotain jalkojaki treenattua, ehkä kerran viikossa jotain kyykkyjä/prässiä ym.
    Salilla käynti on kyllä rentoa. Enkä mä siellä käy siks et tulisin älyttömäks lihaskimpuks, vaan siit tulee oikeesti hyvä olo ja kuntoki vähä kohenee. No, onhan ne ulospäinnäkyvät tuloksetkin ihan kiva plussa :wink:

    Ja ai niin, Keravan uimahallin salilla käyn, ja välillä jäähallilla.
     
  5. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    jos ei kykene syömään protskua ku "se on pahaa" ni on a)tissiposki ja b)ei tajunnu et "no pain, no gain". ei sen oo tarkotuskaan olla mitään karkkia ;)

    jos syöt ennen salia pelkkää protskua se on ihan jees, hiilareita ei kannata vetää 2-4h ennen salia (ei siis kannata syödä ruokaa ollenkaan). ei oo mikään pakko vetää protskuakaan.

    lisäravinteita ei kannata käyttää, jos ei ruokavalio muuten oo kunnossa. sillon se on turhaa.

    jos haluu laihduttaa tai kohentaa kuntoa on suht. turhaa käydä salilla. tai no jos mielummin juoksee matolla ku käy lenkillä ni siitä vaan.
     
  6. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Oot ostanut maustamatonta? Turha irvistää, kun nykyään saa niin hyvin maustettuja palareita. Reco2:ta on muistaakseni suklaa, bansku, mansikka, vanilja ja vadelma. Ei pitäis lentää laatta. Noitahan syö mielellään.

    Eikä mee pahasti vituiks tolla setillä. Kreatiinia varmaan osaatkin käyttää, mutta jos et niin lukase käyttöohje.
     
  7. JohnHevn

    JohnHevn 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,129
    Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Liittynyt:
    20.07.2004
    Mun pitäs käydä salilla, noin 2kertaa viikos vähintään.
    Nyt en oo vaa kuukauteen käyny, ei oo ehtiny ja ei oo jaksanu.
    Pitäs alkaa taas käymään(kuten myös juoksulenkillä)
    Olis kiva saada vähä lihasta lisää :)
    Reco 2 mulla on jos toi on se palautumisjuoma, jos nyt oikein muistan, suklaa maku on hyvä. Joku mansikka on varmaan aika kauheeta.
    Sitten syön soijaproteiinia.
    Toi mun uus soija on aika kauheeta, esim kaakaossa, mutta jogurtin kanssa se ei maistu melkein miltään! Nam, melki parantaa makua.
    Edellinen soija mikä mul oli oli taas ihan hyvää kaakaon kanssa.
    Olis kiva tietää, että sisältääkö noi proteiinit ym. lisäravinteet jotain eläinosia, siis ovatko ne eläinystävällisiä??

    Mä käyn Hämeenlinnan uimhallilla, eli kuntosalilla ja sit uin vielä jonkun verran. Pitäs alkaa käymään nyt! :?
     
  8. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Reco ei saanu maustamattomana vaa suklaana. Suklaa? Jumalan pilkkaa tämä maku ei sivua millään tavalla suklaata :lol: No kyllähä toi menee alas. Maustamattomat juomat on helppo vetää alas maidon ja kaakaojauhon kanssa.

    Timo edes suuntaa antava saliohjelma on hyödyllien. Eka päivänä kädet olkapäät, tokapäivänä selkä jne. Tulee "säännölisyyttä" siihen käyntii ja koko kroppa tulee treenattua tasasesti.

    Tuo syöminen kyl kannattaa laittaa kuntoo jos rupee salil käymää. Se auttaa PALJON tulosten saamiseen.
     
  9. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    sit kannattaa pitää salipäiväkirjaa.
     
  10. JohnHevn

    JohnHevn 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,129
    Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Liittynyt:
    20.07.2004
    Mä sain kerran suklaan makusen palautumisjuoman, iskä osti sen yhest juoksukaupasta mikä on hesassa, niin se oli kyllä hyvää, maistu ihan kun suklaapirtelöltä ku sitä laittoo maitoon :)
     
  11. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Kahdesti viikossa käyn, meidän koulun sali on vaan aika kämänen. Lähinnä teen vatsalihaksia roomalaisessa tuolissa, poljen pyörällä ja hakkaan säkkiä. Tiistai ja Torstai on mun salipäivät, sen jälkeen on parasta mennä vielä saunaan virumaan.
     
  12. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Palautumisjuoman sekoittaminen maitoonhan on pahin virhe mitä voi tehdä. Sen idea on saada aineet imeytyyn nopeesti elimistöön ja maidossa on jotain (en nyt muista mitä) joka saa sen imeytymisen hidastuun.
     
  13. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    :?
    Päteekö tämä sit protskuihin kans? Tuskin?
     
  14. JohnHevn

    JohnHevn 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,129
    Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Liittynyt:
    20.07.2004
    :)
    Kiitos tiedosta!
     
  15. rikurossinen

    rikurossinen 0. leveliläinen

    Viestejä:
    1,601
    Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Liittynyt:
    28.04.2003
    kantsii noi protskut ja hiilarit sotkee vaan ihan veteen suorilta. ite vedin maustamatonta ja kaakaojauhetta vaa sekaa ja oli ihajjees. nyt on fastin hera80 mansikkaa protskuna joka aluks maistu ihan ripulille kaakaon jälkeen mut nyt menee jo hyvin. kreatiinihan kannattaa sit tietty sotkee hiilareihin et imeytyy paremmin. ens kuussa just alotan ite kuurin DYMATIZE - Expandilla joka kuulemma repii treenissä paidat halki :D

    nii ja saliohjelmasta sen verran et voisin pasteta tähän sen:

    1. Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat
    Penkkipunnerrus tanko / Vinopenkkipunnerrus tanko x2 (läm) x2 (max)
    Vinopenkki kp / tasapenkki kp x2 (läm) x2 (max)
    Etukyykky / kyykky / prässi x2 (läm) x2 (max)
    Reiden ojennukset / x3
    Vipunostot taakse / vipunostot sivulle x 2
    Pystypunnerrus tanko / pystypunnerrus käsipainot x 2
    Rankalainen punnerrus / ojentajapunnerrus / kapea penkki x3

    2. Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset, forkut/epäkkäät
    Alatalja / kulmasoutu tanko / kulmasoutu kp x3
    Ylätalja / leuanveto x3
    SJMV x3
    Koukistukset x 2
    Pohkeet seisten / pohkeet istuen x4
    Hauikset tangolla / hauikset scott / hauikset kp x3
    rannekäännöt / kohautukset x2

    1. kk - toistot 6-8
    2. kk - toistot 8-12
    3. kk - toistot 12-14

    kuukauden viim. viikko kevyt viikko


    kaksjakonen ohjelma on mulle siinä mielessä aika sopiva et pyrin käymään kolmesti viikossa salilla mut on myös viikkoja jollon käyn vaan kahesti ja tolla ohjelmalla saan kuitenki tehtyä koko kropan ainaki kerran viikossa
     
  16. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    minkälaine liike?
     
  17. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    ainakin maidossa on hitaita protskua. veteen vaan kaikki. mun mielestä muutenki maitoon sekotettuna maku on suht vehkeestä. maustamaton hera + malto ei maistu oikeesti juuri millekään. sitte ku vedätte jotain maustamatonta soijaa ni voitte jo rupee puhuu et on pahaa.

    ja tosiaan noissa maustetuissa se maku tulee vielä paljon äitelämmäks jos sekottaa maitoon.

    peruspalautumisjuoma on 1dl heraa + 1dl maltoo veteen. ei tarvi olla mitään spessua ku ihan perusheraa. turha se on rahaa tuhlata. kreatiiniä ei mun mielestä tarvii normisaliheilujat ollenkaan, sitte jos treenaa täysiä ja tosissaan (ruokavalio ja uni ja ohjelma kohallaan) ni sitte siitä saa pientä buustia. ei sitä eroo ees huomaa, jos vähän sohii sinnepäin. se vielä kerää nestettä, joten paino nousee kilon/pari.

    ite en oo koskaan tykänny kaksjakosesta, siinä on sitte vikoissa liikkeissä ihan puhki eikä niitä pysty vetää kunnolla. itellä on kolmijakonen (oma) ohjelma, jossa on käytetty pohjana miken 2x6 ohjelmaa. nyt vaan dieetillä pitää unohtaa toi voiman kasvattaminen, miinuskaloreilla ei hirveesti tulokset nouse.
     
  18. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    Kerroha vähä minkälaine dietti. Ite en tarvii pitää mut monelle varmaa iha mukava kuulla. Kaveri ottanu punttisalin aika vakvasti ja on nyt dietil. Laihtu iha hullusti lyhyessä ajassa ku jätti kaikki hiilarit pois. Kyllä se syö ihan "ok" hyvin, mutta ei paljoo.
     
  19. Guest

    Guest Rekisteröitymätön

    Liittynyt:
    riippuu tosi paljon ihmisestä ja mieltymyksistä. supernopee laihdutus ei oo hyvää elimistölle eikä yleensä oo pysyvää. nopeita hiilareita vähemmän, enemmän vettä (pari litraa päivässä), täysjyvätuotteita, paljon vihanneksia ja jätetään herkut.

    sitte päälle aerobista liikuntaa, esim. tunnin kävelylenkki on hyvä, syke pitäis pitää suht alhaalla, että rasva palaa. lyhyet lenkit on melkeen yhtä tyhjän kanssa. yleistä kävelyä paikasta toiseen ja rappusia kannattaa lisätä. ei siinä mitään taikaa oo, kun kulutat enemmän ku syöt ni laihdut.

    ei ehi enempää kirjottaa ku pitää lähtee salille ;) AGRET PÄÄLLE!! PENKKIPÄIVÄ :D
     
  20. JohnHevn

    JohnHevn 4. leveliläinen

    Viestejä:
    4,129
    Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Liittynyt:
    20.07.2004
    Suositteletteko jotain lisäravinteita tyttöystävälleni, joka käy kuntosalilla ja lenkkeilee.
    Pitäs laihduttaa hieman ja sit kiinteyttää.

    Tarviiko hän lisäravinteita.
    Olisiko esim joku esim. soijaproteeini vaan hyvä juttu pistää aamulla jugurttiin, niin nälkä pysyis kauemmin poissa..