302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Kamppailulajit

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Guest, 27.10.2004.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Harrastaako kukaan mitään kamppailulajia? Itellä brassi-jujutsun peruskurssi menossa ja on se v***n hauskaa hommaa.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

harrastin krav magaa puolisen vuotta. Treeni oli tehokasta ja tekniikat opetti paljon, tosin en niitä suoraan uskaltais ikinä käyttää koska pahaa jälkeä tulis, varmasti.
    Se mikä mut sai lopettamaan oli se ettei krav magassa voi kilpailla ja kun on koko ikänsä kilpaillut niin treenaaminen ilman kilpailua tuntu jotenkin turhalta. Vastaan mielelläni kysymyksiin jos jotain kiinnostaa tietää mitä se krav maga mun mielestä oli.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ite harrastin pienempänä perheen painostuksesta 5 vuotta taekwondoa. Turhaa hommaa. Aluksi pidin lajista tosi paljon, mutta innostus laski ja laski. No, loppujen lopuks lopetin kun olin pitkälle päässyt. Puku ja kaikki vyöt löytyy vieläkin kaapista.

4. vé2

vé2 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Harrastin naperona vuoden karatea, ku haluttiin kaverin kanssa olla turtleksia.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

oon paininu sellasen 10 vuotta. pari vuotta kung-fua siinä lomassa ja nyt viimeks tuli käytyä kickboxingissa. seuraavaks mma:ta www.gbgym.com jos vaa kerkee bidneksiltä.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Potkunyrkkeilyä tuli harrastettua vähä alle vuoden. Jouduin lopettamaan harrastuksen töitten takia ku ei ehtiny reeneihin :(
    Kunto kasvoi ihan vitusti ja tekniikka parani huomattavasti.
    Voi niitä aikoja ku luuli et lyö muka kovaa, sit ku oppi lyömään oikein nii huomas et ennen löi ku ämmät :)
    Suunnitelmissa ois ehkä jatkaa harrastusta vielä tässä talven tultuaan.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä oon harrastanu taekwon-doa, kung-fua ja potkunyrkkeilyä.

Kaikista noista oon mennyt vaan sen alkeiskurssin lävitse, kaikista muista meni kiinnostus paitsi potkunyrkkeilystä, ai vaan oo aikaa kyseiselle harrastukselle.. :?

Pitää kattoo jos taas keväällä jatkais, kunto meinaan nousee ihan helvetin hyvin.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Kummiseta

Kummiseta 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Itse harrastan thaiboxingia. Mukavan intensiivinen laji ja perustekniikat on helppo oppia.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä harrastan krav magaa. Erittäin tehokasta kuntoharjottelua ja kovuutta tulee myöskin. Tekniikat todellakin ovat useimmiten niin kovia, että ei niitä kyllä uskalla käytännössä kokeilla. Niille, jotka eivät lajia tunne tiedoksi se, että ensisijaiset kohteet ovat silmät ja jalkoväli.

Harrastin judoa noin kolme vuotta, mutta kyllä krav maga on enemmän mieleeni.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaks-kolme vuotta taekwondoa ja saman verran hanmoodoa. Oli ihan kivaa vaikka eihän noista kummastakaan juuri käytännön hyötyä oo muuta kuin kunnon suhteen. Mut takaperinhyppykiertopotkut on aina kivoi tehä.
    Hoijeonmoosoolia (ei hajuukaan miten se kirjotetaan) tuli kans testattua. Vähän liikaa pyörimistä.
    Pintapuolisesti kanssa Savatea ja Balintawak Arnista.
    Sit pari vuotta hapkidoa. Ihan kivaa sekin oli, tosin en oo vieläkään tajunnu miten nää perus-itämaiset lajit eroo toisistaan.

Sit viimesimpänä tuli vedettyä vuoden verran stadin Combat Academyssä Wing Tsun Kung Fua, ja hämää vieläkin että jätin sen kesken! Suosittelen kaikille jotka oikeesti haluu oppia TOIMIVAN ja hyvän itsepuolustusmetodin.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo, kickboxingia oon noin vuoden harrastanu ja siinä ohella muaythayta myös vähän.

ja kyllä. käyn salilla.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ensi vuona koripallon pelaaminen loppuu luultavasti kun a-poika ikä päättyy ja olen itsekkin ajatellut aloittaa jonkun kamppailulajin.

minulle on suositeltu thai-nyrkkeilyä ja potkunyrkkeilyä mutta en ole ihan varma vielä.

kertokaas te jotka tiedätte vähän enemmän, että mikä olisi hyvä laji. ei mitään vitun kikkailua vaan että jos tarvii niin saa laitettua jonkun tyypin ihan paskaksi. ja salillekki pitää jäädä aikaa.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Han moo doota minäkin.. Olen nyt alkeiskurssilla, jos ei olisi tuttu ollut ohjaamassa en olisi varmaan edes aloittanut. Sinällään hyvä laji, että siinä on potkut, lyönnit, torjunnat, heitot, kaatumiset, asetekniikat ja vielä ottelutkin.

Mukavaa on saada potkut kohdilleen ja opetella kaikenlaisia otteita, muuten pääasiana mulle on lihaskunnon ja venyvyden parantaminen.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No alotat Krav magan tai kick/muaythai boxingin.

Krav maga on vähemmän urheilulaji, kuten joku sano, ei oo kilpailuita. Tietysti voi käydä ottamassa vapaaottelua jos on munaa. :wink: Krav maga on siinä mielessä oikeesti itsepuolustuslaji että siellä ei oo mitään väliä sillä onko liikkeet hienon näkösiä(vrt. taekwondo esim.) vaan sillä on merkitystä mikä toimii oikeesti grillin jonossa yöllä ku meinaa tulla puukko sisäelimiin.

Kickboxingil ja Muaythail ei oo oikeestaan mitään eroo. Otteluasento on hieman eri jne, pikkuviilausta. Muuten samoja lajeja on. Treenit on alussa kunnon kohotusta ja tekniikan opettelua. Alkeiskurssilla ei vielä pääse vetään ketään turpaan. Myöhemmin kyllä sparrataan yms. Ei kuitenka mitään veristä touhua varmaan monellakaan salilla. Ainaki Tampereella missä käyn otetaan aina siihen malliin rauhassa että molemmat pysyy mukana. Eli ei kenenkä tarvi pelätä et sais treeneissä turpaan.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ennen sitä 1v nyrkkeilyä, ja 3v Aikidoa.
    Thai:ta suosittelen.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Alotin itf taekwon-don vuoden alussa, nyt oon siis 8. gup. Saa vaan nähdä, kauanko polvet kestää.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä en välttämättä laskis ammuntaa itsepuolustuslajiks suomessa. Voihan joku tietysti ajatella toisinkin.. :D