302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Kaikkien aikojen top5-levyt -äänestys.

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 11.06.2003.

1. TeroK

TeroK 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kuten jo itsekin sanoit, hupiahan tämä lähinnä on, enkä näin ollen viitsi ruveta pätemään pitemmän listan avulla (tiedän, että puhuin juuri ristiin itseni kanssa, mutta sillä ei ole niin väliä). Antaa sen laittamani listan vaan olla, ja nyt minä poistun häpäisemästä itseäni enempää.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:71e2c3c4ff="ville_s"]Ja tuskin kukaan sua dumaa, vaikka laittasit listalles Bon Jovia tai E-roticcia :))). [/quote]Ei, mut jos se pistää listaansa 5 kpl Suomi-UG-levyjä niin shittii sataa niskaan no doubt.

edit. Ja voittajia tässä on tietysti 'skenet' old-skool-klassikkolevyt, mausteineen LOoPtroopin - The struggle continues ("q se bändit qiin ja lääst song on niin kauniit") ja muutama musta hevonen (Zion I - Mind over matter joka on btw erittäin rapea platta, mutta musta hevonen silti)

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Okei, aivot pois päältä, viis parasta levyä mieleen ja turpa kiinni.
    Pelkästään ne mukana jotka omistan, aika varmoja valintoja, yksi vähän uudempi tuttavuus.

1. Nas - Illmatic (varma alotus?)
    2. Pete Rock & CL Smooth - Mecca and the soul brother
    3. Eightball & MJG - On top of the world
    4. NWA - Efil4zaggin
    5. Show & AG - Goodfellas

Perintöprinsessoina tulee sit Southernplayalisticadillacmuzik, Banging on Wax, Straight Outta... ja Rootsilta sekä Gangstarriltakin ois pitänyt varmaan jotain keksiä.
    Jotain funkiakin ois varmaan ihan fiksua laittaa, mut ei ehi kun pitää viedä hoppii kadulle.
    Hakkaisin sut vaikka nukkues. :D
    Sille joka sano ettei tämmösen pitäs vituttaa, heh ei mua oikeesti ehkä vituttanut, mut on vaan vaikeata tehdä lista kun tietää ettei oo ite ees kuullut puoliakaan parhaista levyistä, ja samal jengi listaa jotain iiiiiiiihan täysin hyväksymätöntä. Tuntuu et tämmöseltä menee kaikki arvo.
    Huonosti selitetty mut nyt on kiire.

4. topolino3000

topolino3000 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    klapklapklap (golftaputus)

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Mobb Deep - Hell on Earth
    3. Nirvana - Nevermind
    4. Cypress Hill - Skull & Bones
    5. Rage Against The Machine - The Battle of Los Angeles

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yugiz, tuskin kukaan odottaa että saat listattua viisi aina ja joka tilanteessa parasta levyä. Raakaa ja epäreilua peliä tämä on joten fiilispohjalta ne viisi parasta on pakko laittaa :)

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

1. Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 Chambers)
    2. Guns N' Roses - Use Your Illusion II
    3. N.W.A. - Straight Outta Compton
    4. Dr. Dre - The Chronic
    5. Nirvana - Nevermind

fleimi.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Mos Def - Black On Both Sides
    3. Gang Starr - Daily Operation
    4. Mos Def and Talib Kweli Are Blackstar
    5. Jurassic 5 - EP

Tästä nyt taas näkee kuinka ahdasmielinen mä oon musiikin suhteen. Aika vähän tulee muunlaista musiikkia kuunneltuu..

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

1. Hausmylly - Gigolo video (comeit poikii)

2. H4u5mylly - Scumback(en oo kuullu viel mut luultavasti kuitenki toka paras, ainaki nimi kirjotetaa viileemmin nykyää)

3. Captain Jack - Operation Dance (hyvät bassot)

4. Vintiöt cd (heh tää on hassu)

5. Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (rankka räp-levy)

Aika vaikee oli hei laittaa 5 parasta!

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

pakko vaan kysyy niiltä ketkä laittaa Illmaticin ja Enter the 36 chambersin listalleen: Ootteko oikeesti sitä mieltä et nää levyt on loistavia vai laitatteko ne vaan sen takia korkeelle ku "aidoimmat sanoo et ne o parhaimpia ja source antaa viittää mikkii"

mun mielipide: nää kaks levyy on hyviä, mut ei itseasiassa mitenkään niin loistavia. en edes kuuntele kovin usein kumpaakaan, mieluummin vaikka muita Clanin levyjä tai Nasin It was writteniä ja uudempaa matskua.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niin, sullahan oli tosi skeneuskottava lista kun oli vaan yks räppilevy. Ja ei. En ota itteeni vaikka mulla olikin 36 chambers ja illmatic molemmat omalla listalla ja tulin tätä viestiä kommentoimaan.

Mä kertaalleen jo kerroin miten mä ton listan tein. Aloin miettiä kaikkia levyjä mitä multa löytyy ja karsia pois ne, joissa on huonoja biisejä tai mitä ei muuten vaan jaksa kuunnella. Nyt mulla soi Ice Cuben Amerikkkas most wanted, joten käytän sitä esimerkkinä. Niin loistava levy kuin se onkin, niin siitä löytyy paljon biisejä mitä ei aina vain jaksa kuunnella. Ja muutenkaan Cuben aggressiivista ei aina jaksa. No se siitä. Pointti on että kyllä Illmatic ja Enter The Wu-Tang on hyviä levyjä.

Itse en tykkää Nasin It was written... jälkeisestä materiaalista ja uudemmat Wu-Tangitkaan ei oikeen iske The W:ta lukuunottamatta.

Sourcen mikeistä en tiedä kun en kyseistä lehteä lue.

Edit: Toinen hyvä tapa arvioida levyjen hyvyyttä on miettiä kuinka usein se löytyy stereoista. Ja kuinka paljon se kestää soittoa. En mä tietenkään noita ole kuunnellut vuodesta 93, mutta on ne molemmat jo vuosia kestänyt aktiivista soittoa.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Illmatic
    3. Ready to Die
    4. Criminal minded
    5. 3 feet high and rising

Kaikki itsestäänselvyyksiä koska ne on kaikki levyjä jotka on saanu aikaan jotain uutta ja parempaa hiphoppiin...

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

1. Illmatic (ihan vaan siksi, että isot pojat sano, että on kova levy)
    2. Entroducing (kestää kuuntelua ihan siiikana, täydellinen instru-LP)
    3. Ready to die ( noku Tiketti tykkää tästä)
    4. Enter the 36 Chambers & OB4CL (ette voi pakottaa mua valitsemaan näiden kahen välillä)
    5. Resurrection (oli pakko pistää vähän lepposempaa, ettei mee lista ihan synkistelyksi)

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Jay-Z: Reasonable Doubt
    3. Nas: Illmatic
    4. Michael Jackson: Thriller
    5. Scarface: The Fix

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Koska viestejä ei ole vähään aikaan tullut, voisin laskea tulokset ja ilmoitella vielä tän päivän aikana.

18. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    mitääh.

1.talib kweli & hi-tek: reflection eternal - train of thought
    2.method man & redman - blackout
    3.dmx - it's dark and hell is hot
    4.nas - god's son
    5.nas - illmatic

siinä on 5 parasta.. no en nyt oo iha salee, mut näin nopeasti mietittynä :)

aaa. nyt on editoitu.

19. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386