302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Juhannus 2004

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 08.05.2004.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

alkaa ollla jo jurris.
    aika köyhät juhlat, mut pitää hommata kyyti rukalle(tosin voi olla vaikeeta juhannuksena) siel ois isot juhlat :D

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hieno Juhannus heiiii. Pitäsköhän herätä jo eloon ja lähtee vihdoin liikkeelle... hmm.. ei varmaan.

:eek:

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei tee mieli tehä koskaa mitää tämmösenä juhlapäivänä....oon outo.

toinen syy vois olla ettei oo yhtää massii...onneks sain bissee mutsilta:)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vähän sama homma. Tänään ei oo kyl jaksanu mitenkää hirveesti tehdä mitään, mitäny vähän tua ulkona kävin chillaamas, mut perkele ku kaikki on jossain mökillään tai jossain perseessä, ja bussitkin lopetti kulkemisen joskus klo 15. Oli ekana tarkotus suuntaa tonne kaupunkii päin, mut sit sain tietää et noi bussit ei kulje nii eihän siellä ees olis ketään.. Huomenna vois juoda jos sais jostain revittyy juomiset, ei noi kaupatkaan näytä olevan auki huomenna.

Hauskaa Juhannusta! :D

5. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Himas tsiigaan waretettuja leffoja ja juon vinkkuu ja kossua. Grillattu on kaslerit ja saunottu vihdat/vastat messis. Raah!

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hieman semmoinen eräänlainen vitutus.. mun fillari on varastettu, alkoholilla taisi olla asiaa lukittaessa. PRKL, mutta palataan olennaiseen.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Have ei nais juhannus everyone!!! Fiilin so kuud, hyvä sää ynnämuuta, parempi juhannus ku viime vuonna todellakin!!!

8. BooYaa

BooYaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mulla on sama myös.
    Rupee yleensä vaan vituttaa tälläset viralliset dokailu päivät.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kotaona ollaan jea hengissä selvittiin.. ehkä ens vuonnrra sitte

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Just pääsin kotia... ei kehtais laittaa enää nukkuu... tirpasin 12 packin naamariin aika aikasten illalla ja sitte tivolii ja sieltä sai hommattuu lisää soppaa ja sitte polkemaa johonki jatkoille... noh siellä sai taas lisää lientä ja en raaskinu lähtee sieltä vasta ku 07.00... oli aika hauska ku mummoi polkee vastaa aamulenkillä ja meikä on menos kotia...

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ihana juhannus, oltiin vain perheen kesken grillailemassa ja illalla juhannus saunaan!

Tuoksuu vieläkin koivu iholla kun päätettiin hakata patoutumat pois vihtomalla : ) Ilma oli mitä mahtavin!!!! Juhannustaiatkin tuli tehtyä..kukat tyynyn alla nukkuu hyvin : )

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tollanen ois voinu olla siistii, mutta mulla ei ollu kovin siistii... ne jatkot meni jo vähän yli... hu0h

13. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    tulin, nain, join.

en pysty sanoin kuvailee millane darra mul o. mut ehkä pahin ikinä.

siis jumalauta en tienny et muhun uppoo niin paljo bissee :D 36 galjaa oli alunperin ja tuol näyttää olevan 6.

eiku taisinki imasta vaa 25 :/

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tähän asti kaikki hyvin: Aatto meni nätisti äitin, isin ja tuhansien hyttysten kanssa vanhempien rannalla nuotiota tuijotellen ja kalastellen. Nyt pitäis pikku hiljaa käydä saunassa ja lähteä Kalajoelle moikkaan änkyräpäisään olevia kavereita. Tosin luulenpa, ettei sitä selvinpäin pysty katsoon. Muutama lonkero sekä taskumatti lämmikkeeksi mukaan! :wink:

15. BonitaApplebum

BonitaApplebum 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Grillailtiin täällä parin kaverin kanssa ja oli ihan hyvä fiilis. Tarkotus oli lähtä baariin, mutta eksyttiin muualle. Luulin, että joku oli napannu mun kakskybäsen taskusta, mutta se löyty sit himasta. Oli kyllä helvetin hyvä läppä, kun tulin himaan, niin kaikki pikaruuat oli viety ja niitä oli paljon. Vaikka kukaan ei käynyt täällä sen jälkeen, kun eksyttiin muualle. Tai no ainut vaihtoehto on kaveri, joka ei eksynyt muualle, joka lähti kesken illan himaansa, mutta en nähnyt sen kantavan mitään mikrosafkoja mukana, ja kaikenlisäksi ne oli liharuokia, tyyppi on vege.

Haha, Juhannusmysteeri.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ite vedin 13 + random viinat ja olin ihan tillintallin. tosin tahti nyt oli mitä oli. hauskat riennot kuitenkin, vaikka muistikuvat jäi aika vähiin.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oli juhannus joo, mut onneks en ollu hirveen kännissä vaikka join jonkun 12 tai yli...oli aika tissuttelua ja tuli se hyvän illan pettymyskin siihen loppuun, mut nyt alkaa jo oleen ihan jees fiilis...

18. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Hahaha, joo'o. Kahdelta aukes eka kalja, mentiin pelaa futista yhden frendin kaa pariksi tunniksi. Sen jälkeen grillikamat pystyyn ja safkat kypsymään. Tuli jauhettua taas kaikki maailman asiat halki ja oli mukavaa. 13kaljaa ja kuusi makkaraa, matka Yyteriin siis voi alkaa.

Yyteri, Yyteri, same ol' shit. Vittu mitä menoa, huh. 2min oltiin, niin heti romaniveljemme hyökkäsi kimppuumme ilman syytä. Onneks tilanne rauhoittui nopeesti kun soitin kytät, ei ois jaksanut tahria käsiinsä muutenkaan. Koko mesta huokui aggressiivista käyttäytymistä, verotti hieman juhlatunnelmaa. Näin tosin ihanii tyttöi jotka tuli sanoo mua ihanaksi ja että rakastaa mua, kiitti <3

Ilta meni puhuessa ja juodessa, kontrolli pysyi koko ajan, harmi sinänsä:> Himaan lähdin jo 3.30. Oli mukava Juhannus, oli siisti nähdä frendejä ja nauttia siististä ilmasta.

-T

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:400d06ab38="tommishock"]Hahaha, joo'o. Kahdelta aukes eka kalja, mentiin pelaa futista yhden frendin kaa pariksi tunniksi. Sen jälkeen grillikamat pystyyn ja safkat kypsymään. Tuli jauhettua taas kaikki maailman asiat halki ja oli mukavaa. 13kaljaa ja kuusi makkaraa, matka Yyteriin siis voi alkaa.

Yyteri, Yyteri, same ol' shit. Vittu mitä menoa, huh. 2min oltiin, niin heti romaniveljemme hyökkäsi kimppuumme ilman syytä. Onneks tilanne rauhoittui nopeesti kun soitin kytät, ei ois jaksanut tahria käsiinsä muutenkaan. Koko mesta huokui aggressiivista käyttäytymistä, verotti hieman juhlatunnelmaa. Näin tosin ihanii tyttöi jotka tuli sanoo mua ihanaksi ja että rakastaa mua, kiitti <3

Ilta meni puhuessa ja juodessa, kontrolli pysyi koko ajan, harmi sinänsä:> Himaan lähdin jo 3.30. Oli mukava Juhannus, oli siisti nähdä frendejä ja nauttia siististä ilmasta.

-T[/quote]

HEHEHE :!:
    Oot muute TOMMISHOCk ihana ja mä rakastan sua.. läppä..
    Join äsken yhen tasottavan siiderin ja oon ihan vitun mämmis YEAH :!: vittu Travis Bicle oli eile kännis, jäbä pyörii sil maas ja niin edelleen

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon ollu kuumeessa ja laattaillu sit kävin just kasteella ja huomenna on konfirmaatio. ett sillei :D