302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Juhannus 2004

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 08.05.2004.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se on nyt sit ohi mut kyl varmaa tänäänki pitää jatkaa :wink: :!:

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ite en perjantaina tehny paljo mitää. Otettii vaa porukoiden ja tuttavaperheen kans rennosti ja saunottiin. Sitten eilen piti sellaseen hikisee rantsuu etsiytyä kaheksan aikaa. Porukkaa ei ollu kauheesti mut meno oli iha kiva... Vedin neljä lonkkuu ja 10 kaljaa kahteen mennessä hillitysti ni ei tullu vedettyy mitenkää övereitä. Hmm ja joinki sitte melkee puoli-ilmaseks. Yks heppu tuli ostaa mun kaks viimestä lämmintä kaljaa 5e/kipale :D No mikäs siinä sitten. Darraaka ei oikeestaa oo.

3. jahjah

jahjah 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Mentiin Kouvolaan Partyplanettiin ja kivaa oli. Vaahtobileet oli jees, muijat tanssi rintsikoissa. Rähinä live oli vitun kova. Perjantaina ei kalja toiminu oikeen, mut eilen oli suhteellisen hyvät kuosit. Aamulla maha kippurassa auton takapenkillä ja tänään pari kertaa tullu käytyy oikeen kunnon darrapaskalla.

Yhteenveto: Join n. 30 kaljaa kahessa päivässä. Rahaa palo yhteensä joku 100 euroa.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mäkii olin party planetis ja kivaa oli. Rähinä live oli myös mun mielest ihan vitun kova ja tulihan tuol juotuu ku kaikki kolmepäivää oli. perjantain kyl sain parhaat kuosit, mut ei muiskaan päivis valittamist ollu. ja ei hitto sitä päänsärkyy ja pahaa oloo mikä oli tänään aamul, noh mut ny on jo parempi olo. ja vaahtobileet, jees tosi nastaa niis.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Just tulin reissust. Kaks päivää ihan änkyräs. Bissee meni pari korillist ja viunapottu.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Alla oleva teksti kuvaa niin tylsän juhannuksen,
    että joku voi harmaantua sitä lukiessa.

Okei, duuni loppu to illal kello 21.15, ja sen jälkeen suoraan ajo mökille - kyllä, olin mökillä.
    Mökillä nukkumaan ja seuraavana aamuna, eli perjantaina, heräsin siinä 11 aikaan, heti raatamaan erilaisten pikkuaskareide pariin ja siinä sitten menikin päivä johonkin 18 pintaan asti.
    Kello 19 mentiin saunaan ja uimaan.
    20 aikoihin alotettiin safkaaminen ja aikuiset alotti sen holin armottoman kaatamisen :D
    onneks faija tajus mun ahdingon ja sain loppuenlopuksi 6 lasillista erilaisia viinejä - olin nosteessa about 15 minsaa, that's' it.
    Sitten mentiin sytyttämään kokko ja katottiin ku se paloi, noin neljä tuntia.
    Kello 02.00 nukkumaan ja se siitä.

Katkera?, hell no!

7. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Jah. Hanko ei pettänyt. Tänä vuonna en joutunut juoksemaan kilpaa edes poliisien kanssa. Hyvä reissu.
    Perjantaina aika hyvis. Olin loppuillasta Joonatanissa ja joku random tyttö oli tullut pussaamaan ja jäänyt sit siihen odottelemaan. Mä olin tuumannu sille, et jep moi voit mennä. Fool. Aika surullista oli herätä autosta kolmen jätkän vierestä. Yöllä oli satanut ja mä jostain syystä halusin pitää paitani kuivana ja tungin sen taskuuni, eli palelin ja menetin ääneni.
    Lauantai oli ihan kingi. Chillattii kallioilla rantsussa, soitettiin kitaraa ja otettiin aurinkoa. Tytötki hoitu (tosin ne myös hukattiin, ku humala nousi). No sit näin vanhoja kavereita ja ne tarjos juotavaa. Muista, ku joku huusi "Älä saatana huikalla se on pirtua..." Sen jälkeen aika hämärää. Olin löytäny autolle ja laatannu. Olin aikasemmin syönyt paprikaa ja spydäsin niitä sitten ja jurrisena luulin niitä sisäelimiksini. Kaverille olin todennu, et Arttu nyt mä sitten kuolen. Ja surullista: Heräsin taas autosta. Mut hyvä reissu. Rahat meni, viinat meni, mut vittu upit tuli.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

perjantaina suunnitelma oli vielä jäädä urbaanihkoon ympäristöön viikonlopuks mut keksittii sit siinä n. yhen paikkeilla yöllä lähteä hankoon taksilla, ku saatii "superedullinen" tarjous, VAIN 130e.

siinä sit. tammisaaressa joku yritti lyödä mua taksin ikkunasta turpaan :D

aivan järkyttävä olo, "TSAU MIMMIT!" latelle ja niille lahtelaisille jäbille ketä näin lauantaina. veikkaan että aika moni muukin täältä on joutunu kattoo mun menoa, sooriiii siitä :)

tuntomerkkeinä vihreevalkonen rekkamiäslippis, keltanen teepaita, iso koko ja suusta spontaanisti kaikunut "TSAU MIMMIT!"

arvostaisin lisätietoja toiminnastani.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mökillä kavereitten kanssa meni juhannus. tyhjiä koreja ja kipeitä poikia tuli takaisin.

10. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Kunnon dokaamista oli poikien kanssa heti kun astuttiin asuntoautoon ja lähdettiin Korppooseen päin ajamaan..olisko kello ollut yks tai kolme,ni sammusin siihen mökin pihalle.viiden tunnin pääst olin taas mukana pelissä ja sit taas lisää alkoholia.kaverin kanssa siellä sitten kännipäissään tapeltiinkin,mutta ei mitään vakavaa sattunut..sit mentiin joskus viiden maissa nukkumaan.kissakin katosi heti kun autosta ulos tultiin..saunan katolla jotain riehumista.

Lauantaina heräsin ni ihmettelin kun ei ollut pienintäkään darraa,sitten sellast pientä tissutteluu siinä päiväl alkoholin kanssa..pelattiin fudist pienes humalas,ja hauskaa oli.kuuden aikoihin alotettiin sit ryyppää kunnol ja sit kun oltiin tarpeeks ryypätty,niin lähdettiin korppoon kylätansseihin(aitoo?),mitään en muista,mutta autoon olin sammunut,ja seuraavaksi heräsin kolmen aikaan yöllä ja ryyppäsin lisää ja menin nukkuu.kissakin sieltä sitten löytyi joskus yöllä.sit tänään päiväl lähdettiin takas ja paikat on vitun kipeet.

mutta kaikin puolin ihan hauska juhannus.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Suuret kiitokset tästä mehevästä maanantaidarrasta kaikille asianosaisille. Vitusti viinaa, saunaa, molskimista ja grilliruokaa. Kivaa oli kyl, mut ei saatana minkä hinnan siitä joutuu maksamaan. Huhhuh.

Kivaa olla töissä.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3 päivää aamusta iltaan, nyt töissä ja rupes huimaa ja pyörryttää, paleltaa ja hiottaa vuoronperään, pitää ehkä ottaa sairaslomaa tää päivä.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eikös olekin ihanata. Lohduttaudutaan sillä, että meitä juhannuksen uhreja on tuhansia.

14. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Nämä karmivat pelkotilat eivät katoa.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kouvolan party planetissa sitä tuli oltuu.

Bissee meni 25 puolen litran tölkkii.
    Kaks tai kolme puolikast otto lonkkuu
    0,5 litran salmari kossu (32%)
    0,5 litran finlandia vodka (50%)

Joo eli aika hyvin riitti kuosi kolme päivää,.
    parhaat esiintyjät oli Apulanta,rähinä varsinki elastinen lämmitti, ja sit matti nykänen :D, ainiin tietty REDRAMA vittu toimi livenä varsinki ku Aza avain oli beesis.Aika outoo ettei aza ollu kuitenkaan rähinän yhteydes lavalla.

Joo helvetin kiva juhannus,viinaa ja kivoja tyttöjä ja sit niitä ei niin kivoja tyttöjä.
    Se oli kyl aika helvetti se vaahto bile mesta,ainaki ku yhes vaihees ku kuosi tippu alle kahteen promilee :D

//stage kuittaa

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Teilläki vitun fägäreillä ei oo ollu muu kipeenä ku persereikä!! fool...

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä olin kaverin tykön grillaas ku siel oli pienimuotoset pippalot...Ja kivaa oli..

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perjantaina oli sovittu aamu kasilta startattas. No se veny sit neljää.. Matka kesti HeTkE, kuski ei vaa ollu jaksanu kertoo et siinä sen romussa ei o ku 3 vaihdetta..nii, käytössä.
    päästii sit perille abaut kasilta. Peräluukkuu ei saatu lukkoo ja yhtäkkii autoo juoks viis kundii. Meni varmaa tunti. Ja mä avasi MuuTaMa pullo.
    Frendit tappeli jo siinä vaihees, yks kusi autoo ja muutamalta lähti järki.
    MUTTA Eipä siinä.

Päästii sisälle ja hyväs jurris muutama. Riehuttii R´n´B Cafe ja Mecanolla sen jälkee. Fiilis ja flirtti. Ei muuta. Hyvännäkösiä kundeja. Mitkä bileet!

Aamulla frendi soitti sairaalasta. Putos palmusta ja käsi poikki. Toinen soitti ojasta, oli heränny sieltä.

Ens vuonna taas.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo no. Siinähän se meni, kännissä :D alkuillasta oltiin parin kaverin kanssa meillä ryypiskelemässä kun porukat oli autuaasti jättäny kämpän mulle ja lähteny mökille. Sit pienissä lähettiin käymää kylällä, siel ei ollu ketään. Palattii meille, ryypiskeltiin lisää ja sit pari jäbää tuli käymään. Oltiin meillä vähän aikaa ja sit lähettiin ajelee tonne pitkin ja poikin päätyäksemme yksiin bileisiin. Ja loppu onkin historiaa, kaverit oli ihan koomassa seuraavana aamuna ja nii olin kyllä mäkin.... :roll:
    mut oli helvetin kivaa.

20. deea

deea 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    tää juhannus ei ollu mua varten. Liikaa shittiä. Toivottavasti seuraavaa ei tuu koskaan.