302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Hiihto

Viestiketju osiossa 'Urheilu' , käynnistäjänä Guest, 18.03.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Rehti Lapin mies.

2. kruuna

kruuna 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    No en. Joskus oon koittanu, mut on niit siistimpiiki lajeja.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kohtaloni on ollut sama kuin niin monella muullakin, pakkohiihto lapsena aiheutti pinttyneen vihan ja vastenmielisyyden koko lajia kohtaan.

Hieno rehellinen laji, sääli että kiinnostus pilataan lähes poikkeuksetta jo nuorena.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo hei hiihdän joskus käyn kans joskus joo

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[offtopic]Alkaa vituttaa ku jengi tekee joka saatana aiheesta oman topikin.
    Luulen et tällä foorumilla on kourallinen ihmisiä joilla oikeesti kiinnostaa keskustella hiihdosta. Parempi voisi olla topikki talviurheilulle, kuin alkaa joka lajista vääntää kymmenen vastauksen topikkia.[/offtopic]

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

minä saan itteni vittuuntuneeksi ja hikiseksi ilman hiihtoakin niin en hiihdä.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mutta talvellahan saattoi tehdä niin monia oikeasti mukavia asioita, kuten lumilinnan rakennus, lumisota tai jäälyhtyjen valmistus, että kukas suksia kaipasikaan. :D

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itsehän harrastin lapsena tätä vaativaa lajia, mutta innostus tapettiin 11 vuotiaana valmennusrinkeihin värväämällä, ei napannu hiihtää tuhansia kilometrejä talvessa + kaikki ku8ntopiirit ja valmennusleirit ja sijoittua piirikunnallisissa 35 hiihtäjästä 60.

Käsittämättömän paljon vaatii uhrauksia. Koviaki kovempia luita jotka jaksavat ammattilaisuralle asti. ja sitte seki 15 vuojen rääkki ja elämäntyö pilataan pussillisella plasmaa jolla paskaakaan loppuspeleissä vaikutusta. :shock:

Myllylä 6päivän ryyppyputkesta sairaalaan, ottaa vissii kadotettua nuoruuttaan takaisin!

Niin nyt intissä hiihelly aika runsaasti ja mukavaahan se on ku jättää sen turhan kiirehtimisen ja veren maun pois. Jos säät ja nokian kumpparit vain suosivat.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Harmi, että monilla on jäänyt hiihdosta niin ikävä vaikutelma. Itse en nimittäin keksi mitään parempaa lajia. Hyvällä kelillä ja hyvillä välineillä hiihto on todellinen nautinto. Itse kuntoilen kesällä juoksemalla ja sekin on hyvä tapa kuntolla, mutta hiihto peittoaa sen helposti.Helvetin hyvää liikuntaa: nivelet ei rasitu yhtään, toisin kuin juoksussa ja jalkojen lisäksi kehittyvät myös kädet ja muut ruumiinosat.Itse lähinnä luistelen, mutta perinteinenkin on mahtavaa.Harva asia on yhtä suuri nautinto kuin hyvin ajettu latu-ura, hyvin voidellut sukset ja hyvä kunto. Hyvä on hiihtäjän hiihdellä, kun hanki on hohtava alla. Arvostan enemmän kuin mitään muuta. Ulkomaiset hiihdon harrastajat suorastaan palvovat kyseistä kuninkuus lajia.

11. aijjaja

aijjaja 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    hiihto on yks paska...paras muisto kun ala-asteella piti hiihtää koulun suksilla jotka ei luistanu yhtään ja ope joutu työntään vauhtia alamäessäkin...

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hiihto. Paholaisen keksimä, vittumaisten ala-aste opettajien päähänpinttymä.

Ala-asteella joutui hiihtää. Intissä joutui hiihtää.

Ainut positiivinen asia, joka tulee mieleen hiihtämisestä on intissä yhdellä suksella pelattu ultimate.Vääntyi jalkoja yms.
    Ala-asteella pelattiin järven jäällä suksi toisessa jalassa amerikkalaista jalkapalloa. Haistatan vitut entiselle ala-asteen liikunnanopettajalle.

13. An-ni

An-ni 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mua itseasiassa ihan harmittaa etten pääse oikein hiihtelemään nykyään. Olis hemmetin hyvää liikuntaa, varsinkin käsille ja yläselälle.

Ala-asteen liikunnanopettajat ei suinkaan ole siis tappaneet mun hiihtointoa. Johtuu pitkälti siitä, että mun isä naisystävänsä kanssa on järjettömän kikseissä hiihtämisestä joten oon lapsena hiihtänyt paljon vapaa-ajallani. Mukavissa fiiliksissä tietenkin. Olinkin liikkatunneilla sika ylpee siitä, että osasin hiihtää ja mulla oli oikeasti hyvät hiihtokamat. Hah. Kaikesta sitä repii ilonsa. Teininä harrastus kuitenkin sitten jäi lähinnä talvilomahiihtelyksi Ylläksellä ja kun ne reissut alkoi jäädä väliin unohtui hiihtelykin.

Ens talven tavoite hommata sukset ja painua ladulle.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

isäni hiihtää reilu tuhat kilometriä per talvi. itse en oikeen hiihdosta perusta.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon tykänny hiihdosta ihan pienestä pitäen ja oon ollu jo viisvuotiaana hiihtokouluissa. Ala-asteen ajalta on erityisen hyviä muistoja ku oli aina koulun/koulujen välisiä kisoja ja satuin usein pärjää niissä aika hyvin. Tosin se et asuin aika pienel paikkakunnalla helpotti aika paljon :D
    Yläasteella pääsin itä-suomen piirin hiihtovalmennettaviin ja olin siel jopa neljä vuotta, mut sit ei enää kiinnostus riittäny. Tänä talvena oon hiihtäny sellaset 250 km, mikä on aivan liian vähän mut koulun takia ei sit aina iltasin enää jaksa niin paljon rehkiä.

Hiihto <3

17. Hawaji

Hawaji 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    mää tykkäsin joskus hiihtää, ja kävin melki joka päivä hiihtään (hullu)

nykyään, ei jaksa, ei innosta lähtee hikilaudoilla polkeen, vaikka olis hyvät ladut ym ym..

Toissaviikolla kyllä menin hiihtään liikunnassa ja meinasin kuolla siihen tuskaan, ei oo enään mun laji, noup!

Huomenna nuorten SM-kisoihin töihin. 8)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joskus kakarana tuli hiihdeltyä varmaan pari kertaa. En tykännyt.

Siksi olikin kohtuullisen jäätävää, kun intissä lyötiin ne legendaarisen paskat sukset eteen, taisteluvarustus ylle, venttiseiska selkään ja sanottiin että "hiihdetään nyt, saatana!", jonka jälkeen vedettiin kauheaa munaravia pitkin metsiä ja kukkuloita. Paskinta touhua ikinä. Vitutti niin paljon, etten ikinä enää aio edes ajatella hiihtämistä.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hiihtäminen on kunnioitettavaa toimintaa.
    Kekkonenkin harrasti kalastamisen lisäksi hiihtämistä.

Urhoollista toimintaa, sanon minä.
    Itse viimeksi hiihdin pari viikkoa sitten.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hiihto kiinnostaa harrastuksena yhtä paljon kuin golfin seuraaminen telkkarista. Ei sytytä.

Ala-asteella tosin tuli Mietoa leikittyä, mutta luokanvälisissä kisoissa 7(?) sijaa paremmin ei suksi luistanut. Tuli aina parran mitalla kaverille hävittyä. Ylä asteella en hiihtänyt muistaakseni metriäkään (yhtä kertaa lukuunottamatta) sillä aina oli, jostakin kuman syystä, käsi tai jalka kipeä. Sitä paitsi ylä asteen aikana ei omia suksia ollut ja koulun kakkosneloset lankut luisti hiihtoladulla tasan yhtä hyvin paljas käsi hiekkapaperissa.

Mieto '78 MM-Kisat