302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tällästä mä rakastan, varsinkin lähistogeissa.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ^ hahahaha

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nii siis ku on yx kundi jonka kans on muutaman kerran tullu pussailtuu...se ei oikeesti tuntunu hyvältä vaan aika vastenmieliseltä.Johtuko tää ehkä siitä et en oo pahemmin kiinnostunu tästä kyseisestä tyypistä vaan oon ihastunu/rakastunu yhteen toiseen vai sitten sen kundin tavasta suudella.Se nimittäin oli aika ahistavaa ku se otti heti kielen käyttöön.Ku eiks se pitäis sillee söpösti eka pusutella ja sit vast kieli mukaan...vai oonko ainoo joka on tätä mieltä?Tais tää kundi vähän ihmetellä ku en kauheen kauaa jaksanu siin kielaroida sen kans mut ku ärsytti vaan se sen tapa???? Asiallisia kommentteja,KIITOS!!!

nii..eihän aina voi olla voitolla...noi kyllähän sitä itsekkin oli joskus teini,mutta miks en ite ollu noin umpinen???Vähän olis ollu siistiä ku olis voinu sitten vanhempana miettiä kuinka tyhmä sitä oli.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nyt löyty vielä parempi...kuinkas moni tunnistaa itsensä näistä tunnusmerkeistä????

Me ollaan kaks muijaa ja kehotetaan kaikkia jätkiä pukeutumaan näin...

- vaaleanpunainen huppari/paita
    (vaaleansininenkin käy)KAULUSPAITAKIN!!!
    aika söpöä on jos on vaaleanpunainen/valkoinen kauluspaita ja sen päällä musta neulepusero...
    -bronx, micmac, BLEND, osirix(?) lökärit kunnolla roikkumaan..
    -Skeitti kengät
    -punainen lätsä/pipo tai VALKOINEN :)
    -Kultasia koruja kaulaan..
    -käteen kangas käsikoruja..?!(joku saattaakin tietää oikean nimityksen...)
    -Housuihin valkoinen tai punainen leveä vyö..

Pukeutukaan näin, niin suurin osa muijista kuolaa perässä ja syöksyy syliin..!!!

Aika hyvä,nyt vaan suoraan hommaan tommoset,nii kaikki on vòila!!!!

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo jos haluu 13-15v tyttöjä ni sit toi on varmaan ehdoton.. mic mac rules ja silleen.. :lol:

7. villek

villek 4. leveliläinen Staff Member Moderaattori Admin

Saadut kiitokset:
    57
    Aktiivisuuspisteet:
    61,450
    hahaha.

yugiz jos näät tän ni laita sun kaivarigroupie-kokemukset tänne.
    mäki ehk sit.. ninq

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lueskeltuani noita huomasin et en oo ikinä repeilly täälä noin paljo...

tää on aika noloo mut ainakin 20 nappii tai 5 ja kaks siiderii...

vitun homo turpa kii äää yy turpakii vitun homo vittu te ootte tyhmiä vitu kusipää turpakii homo: sana varastoo

yks muija kysy mun kaverilta `´ótanko suihin anna mä ny otan´´
    kaveri rupes avaa housujaa herjalla nii se muija sano ´´mä meen nyt kuselle´´

ei tuu enempää mielee mut ite oon 16 ja noi jutut on tullu 13-17 vuotialta naisilta... :lol: :twisted: :shock: :D

9. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

[21] <Gorilla^> YlläpITO MIZZä OOoTTEe?!!??!!!111
    [21] <pickaboo> Gorilla^: piilossa :p
    [21] <Mahoney> v3tääZ Zu4 B3Rz33Z33N!
    [21] <Ajat> Gorilla^, tuon tyylinen kirjoitus ja ihmisten jatkuva huutelu ei paranna asemaasi
    [21] * sg^ has joined #irc-galleria
    [21] <Ajat> Gorilla^, ota rauhassa, ylläpito ei ehkä juuri nyt ole paikalla, joskus myöhemmin on. Kirjoitetaan myös sellaista tekstiä, jota on jossain määrin mukava lukea.

Jos haluatte replyjä kirjoittakaa siis noin ei näin: "Missä on ylläpito?"

10. Anonymous

tää kuullostaa ehkä hölmöltä mutta kerron kuitenki ja haluisin apua.. oon ihastunu ihan ihme tyyppiin joka on meidän luokalla.. koulussa se flirttailee ja yhen elokuvan ajan piti mua kädestä yms. sit ku kysyin siltä minä se mua pitää niin eka tuli et ihan kamuna.. seuraavana päiväne et tykkää enemmän ku kamuna ja sit taas seuraavana päivänä et pelkkänä kamuna! sillon kun se on kännissä sitä kiinnostaa taas niin paljon et voi voi. oltiin tässä yks lauantai yhen sen kamun luona pippaloissa.. ekana ku pääsin sisällä jätkä tuli imemään kaulaa ja muuta sellasta.. ku puolet illasta oli menny se meni imeskelemään toisen muijan kaa.. mitä toi jätkä musta voi ajatella?? käyttääkäö se mua vaan hyväkseen ku se tietää että oon kusessa siihen vai mitä?? jos osaisitte auttaa nii ois tosi kiva! :) mut toivottavasti kesä lämpenee ja kaikki pääsee rannalle!

Libresse.fi

mä voisin vaikka kuolla saman tien!!!! HITTO, ku mä oon niin tyhmä!!! se naapurin poika johon mä oon VIELÄKIN ihastunu, ni mä kuulin sen pikkuveljeltä et se ei oo kiinnostunu musta.... :' ( mitä mun kandeis tehdä, ku en mä haluu vielä luovuttaakkaan??? tää saattaa olla vähä lapsellista, mut musta se oli aika loukkaavaa, ku se pikkuveli sen mulle kerto, vai???
    likka13

oon miettiny "ekaa kertaa" tai siis entä jos tai kun se sattuu...nii siks mä ehkä jännitän sitä pikkase..mut silti tunnen olevani valmis siihen.. mutta kun se sattuu...xD

Mä en viitti kirjottaa nyt nimimerkillä. Nii, no yks mun kamu, 13v, käy melkkeist joka ilta ryyppäämäs. Se menee nii kännii!! Se panee kaikkii, ja nyt se sitten on raskaana jollekki yli-ikäselle. Se sanoo et se haluis pitää sen, nojoo!!! Mitäs mieltä?

Massateinit
    Täällä haukutaan aika monia ihmisiä massateineiks...Noh...Mitkä ne nyt sitten on ne perusteet massateineydestä? Taino emmä nyt usko että siihen on tavallaan perusteitä...mutta minkälaisista asioista te haukutte porukkaa massateineydestä? Eiks kaikki saa olla nii massateinejä ku vaan haluaa? Nyt mä alan kuulostaa valittajalta mutta mä en tarkottanu tätä viestiä sillä että mä valitan...haluan vaan tietää ei muuta. Eli mä en sitten halua mitään vitt*maisia vastauksia tänne jookos? -Kiitos
    Strawberry

------- No siis omasta mielestäni ne jotka valittaa ns. massateiniydestä on jotain kateellisia syrjäänvetäytyviä kotihiiriä. ----------------

LOL

Neitsyydestä
    Mä häpeän sitä että olen neitsyt... kukaan mun frendiestä ei oo neitsyt paitsi mä... kannattaisko mennä sänkyy vaa jonku kans?
    jenna**

Vaikka alin on se vakio niin kyllä toi vie ykkössijan 8)

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

parasta pissiksissä on SE, että jotkut ei pääse ikinä sen vaiheen yli! täysikäisten "aikuisten" suusta kuulee mitä lapsellisimpia läppiä. jotkut ei vaan ikinä kasva aikuiseks.

ripleys believe it or not.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eiköhä tää ollu täs?

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo.. luin saman jutun yhestä lehdestä joka mulla vieläkin on jossain.. heh

voix joku muute hakee mulle pari ciiderii illax?

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kun mä olin muistaakseni 5-6 luokal ni pari vuotta nuoremmalla luokal oli eräs jätkä jota sanottiin mr.brauniks.. eikä se ajanut partaa vaan..

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tässä taannoin läheisellä biitsillä tuli joku ala-asteen aikaisista ystävistäni kaksi kokoa liian pienissa farkussa ja tissit paidan kaula-aukon yläpuolella jonku amiksen kainalossa selittään: "Shä shit tiedät eth mä en oo mikhää ammarihoro tai pishis!Vhai haluutshä turphaas!" Kysäsin vaa et paljos on neitii uponnu ja vastaus: "ykhs shiideri ja mutshi tulee khohta!Muth me lähetää niinkhu tän Matin kansh ajelemaan shen autolla ja pop-pop-pohittamaan" Sit muija kaatu. Pisti hymyilyttämään.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

17. southtale

southtale 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    161
    joku muija oli käyny mein koulun bunkkeris nussii ja atk maikat oli töllöttäny valvontakameroist sitä aktia..

18. Anonymous

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ahhaahhaahhahahaahahaahahahaa :D tulee ihan meidän atk-maikka mieleen :D

20. iamthelaw

iamthelaw 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ai se oli käyny yksin nussimassa siellä? :p heh heh