302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

"Mitä laukeaminen tarkottaa? Liittyyxe jotenki itsetyydytyxeen? KIITTI JO ETUKÄTEEN!!!
    stupid89" Hohoho.. :D

edit: Joku spede kirjoitti läpällä tälläisen "ZiIz NiiQ mItä Mä TeeN OlIN MUN SIIs NIIq 25WeE JäBBiZen KanS snGys ja Se haluS veTÄää palJAaltA ja ValEhtelIN Zille NIiQ et SyöN biLLereit Ja nyt ZiiZ niq Oon Kait PaKsuNa KO mUlla O oLLu aaMUPahOinVoinTii ja SIt MUN menKÄT onZ niiq lOppUnu ziiZ oOnx MÄ PakSUna..!!!!1111 NeuVOkaa mitä tehä..!!!!!111 HelP HeLp..!!!!1111" ja sitten tuli vastaus "Tuskin tällä peelo/teinixxx-ihmisellä on aivoja edes siihen, että ajattelisi vähän." :D

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"mä löysin meidän äitiltä sellasen värinäsauvan, ja lainasin sitä.
    voinko mä olla raskaana?"

Okei, miltä tuntuis, jos sun ukkos olis vibraattori?

:)

3. Anonymous

hyvä määritylmä tolle "teinille" on pissis..

4. Anonymous

se oli nakki-ellu..eikä se oo vieläkää päässy siit nimest..:D no ei mut tääl meillä päin oli semmonen tapaus..kyllä jaksaa vieläki naurattaa...:D

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oltiin mikkelissä kaupungilla serkkujen ja niiden kavereiden kanssa joskus yhdentoista aikaan illalla.
    Siinä käveltiin ja sitten yksi meidän porukasta hyppäsi noin niinkuin viidestä metristä kaiteen yli sinne pusikkoon. Se oli vähän ottanut ja me mentiin kattomaan että mikä sille oli tullut. Sieltä se tuli puskasta ja hoki vaan, että: "Perkele! Se pääs karkuun!" ja me oltiin että mikä pääs karkuun.
    "No pullonhenki tietysti!"

Samana iltana samainen henkilö oli sammunut ja kun mentiin herättelee sitä se hyppäsi ylös, teki sellasen samurai liikkeen ja sitten henkäisi: " Jaa, minäkö makkara?! ". Sillon kyllä revettiin.

6. Anonymous

Ei jumalauta!pisteet/pilkut ja isot-alku kirjaimet!

7. Anonymous

joo ainoot mitkä enää tippuu on don rosat..ne o iha parhaita..meni kyl ehkä "hieman" off-topic mut silti..oli pakko mainita..

8. Anonymous

10. Anonymous

tää oli tuol spirit hommassa.kirjoittaja oli joku Rene86:siis TUPAC ei oo kuollu! mä en jaksa kuunella tai lukee tollast! mä en oo ikin toipunu sen "kuolemasta" se eläämun ja tosi fanien sydämessä! viel se joku päivä tulee julkisuuteen ja haistattaa east-siden porukalla pitkät!

west sida motherfuckers!

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vittu et repesin. Ei muna sentään. noit tulee aina humalaisilt ihmisilt ku niitä herättää. Yks esimerkii herätettiin humalainen kaveri sit se puol unes örisi vaan et: "misä mun lyijykynä on. Antakaa mun lyijykynä takas".

Tä ei liity mitenkään aiheeseen.

Ainii joo yks juttu oli et: "Rakasteltiin poikaystävän kans vaatteet päällä. voinko tulla raskaaksi?" Sit noi Pekka Saurille soittelevat vaippojen haistelijat on kans kivoja.

Mitä sä tekisit jos sun miesystävä yrittää puukottaa sua ja heiluu puukko kädessä toisessa huoneessa. Tietysti heti ekaks soitat Pekka Saurille.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

yks tyyppi on sanonu et "ei voi skeittaa jos maalaa et pitää tehä vaan jompaa kumpaa"

sit toine juttu on et "skeittaus on osa hiphoppia" -eikse vähä nykyään ookki niin!? :)

kylhän noita löytyy, mut parhaat naurut ollaan saatu meijän koululaisilta pissaliisoilta mut niitä juttuja en ees jaksa laittaa...paras tokasu on yheltä muijalta "onnex mä en oo enää pissis" -aijaa...

15. Anonymous

24h-kerho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    oliko toi liian vaikee sun ymmärtää? vai oliko toi läppä? ei sitä jaksa boardia varten mitään kirjakieltä kirjottaa. kuhan törkeimmät virheet lähtee ja toi shift on niin kaukana sormista et ei sitä jaksa käyttää.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

toi spiritstore shittii tekee mut vihaiseksi,miten voi olla niin tyhmä:mad: arg

18. BonitaApplebum

BonitaApplebum 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    oltii tanskas joku pari vuotta sit ja yks frendi jol oli joku suosikki-lehti messis alko lukee sitä jotai bees&honey -palstaa siin oli

et mitä mä teen ku mun jätkä ei saa kortsuu sen molempien kassien päälle.. :shock: :lol:

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oonko iha huora?

yhen jätkän kaa yhessä.. se haukkuu mua huorax... Ja syy siihen on se et mulla on paljon hyvii kavereita poikia... ja sit se meinas jättää mut kun poltan.. mut mä sit sanoin sille et lopetin mut en mä oikeesti pystyny. auttakaa...onx toi jätkä reilu.. mut täytyy myöntää et oon pettäny sitä yhesti kännissä

Siis voi Luoja! Tonkin kirjottaja on salettiin 16-vuotias tai nuorempi!

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Straight outta spirit stone:
    "Onks 2-Pac räppii vai hiphoppii??" tommoselle vaan jaksaa tippuu