302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ezkimon boordilta: baby_69 JUMALAUTA KÄYKÖ KATEEX EZKIMON LAULAJA ASUU MEIJÄN NAAPURIS... (kannattaa asuu katumalla) :D :D Ei toi oo voinu tehä tota tosissaan.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ezkimon boordilla on muuten aika tru G meininki.

"oltii viime yönä kavereittenkaa hengailemas mutku tulin kotii ni ezkimon levy oli paska koska mun pikkusysteri oli halkassu sen kahtii...mä löin sit niin kovaa huulee et verta tuli...... mä täytän huomen 14"

Teinit ovat päivieni paiste ja iltojeni ilo. Ilman niitä ei olisi mitään.

3. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Tässä olen samaa mieltä. Mutta kun kyseisessä iässä haluttaa ajatella välillä omaaki aikaa.. Hankalaa selittää.. Riippuu varmaan siitä mitä rajoitteita vanhemmat pistää tai jotain.
    Mutta aina porukoita silti kunnioittanu olen. Siis niillä on ollu päätösvalta, kun vielä asuin sielä.

4. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Jep.. ja jos erehty istumaan lattialle, niin ei päässy tunnillekaan ajoissa :D

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Anonymous Rekisteröitymätön

tää on taas yks niist asioist mitä mä en tajuu. mä en ainakaa oo koskaa ottanu jatkuvasti yhteen perheen kaa. tai oikeestaan muutenkaa. ei mul oo mitää niit vastaa eikä koskaa oo ollukkaa. iha rentoo porukkaahan ne on ja mun parasta ne kuitenki ajattelee. kyl mä ainaki arvostan niitä. meiän isä puskee 13 tuntisii päivii et perhe pysyy leivässä (ja muussaki) ja äiti pitää huolta et siit leiväst tulee hyvää. eli ruuanlaitost. siis käy seki duunis mut ei tee niin pitkää päivää. nehän mut on kasvattanu ja ruokkinu ja vaatettanu ym. en mä jaksa niit vastaan tapella. mikä vois olla turhempaa?[/quote]

No, kaikil ei ehkä oo noin ihanasti asiat. Sul ei oo ehkä mitää syytä vihatakaan niit. Mut kaikil ei oo tällee. Joillekki faija on tämä tyyppi joka näkyy n. kerran kuussa ajavan ohi autol. Sillon on mun mielest ihan hyvä syyki 'ottaa yhteen'. Get it?

Jotkut nää asiat ei oo enää vaa hauskoi. Mitä sit jos mä joudun selittää isänä mun 10 v. tytölle tai pojalle, et se ei oo viel valmis seksiin? Mun mielest siin ei mitää hauskaa. Maailma menee kovaa vauhtii alaspäin. "The world is preparing to explode/ so i grab hold of the north pole" Killah Priest - Repentance Day.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jaa... säki olet tämän huomannut :D *huokaus* ne teinit...:cool:

8. Anonymous

No, kaikil ei ehkä oo noin ihanasti asiat. Sul ei oo ehkä mitää syytä vihatakaan niit. Mut kaikil ei oo tällee. Joillekki faija on tämä tyyppi joka näkyy n. kerran kuussa ajavan ohi autol. Sillon on mun mielest ihan hyvä syyki 'ottaa yhteen'. Get it?

Jotkut nää asiat ei oo enää vaa hauskoi. Mitä sit jos mä joudun selittää isänä mun 10 v. tytölle tai pojalle, et se ei oo viel valmis seksiin? Mun mielest siin ei mitää hauskaa. Maailma menee kovaa vauhtii alaspäin. "The world is preparing to explode/ so i grab hold of the north pole" Killah Priest - Repentance Day. [/quote]

Toi kerran kuukaudessa olis aika jees, näin viimeks about 10v sit.

9. Anonymous

Aika hauskaa kun kattelee nolla.netin boardia,ni huomaa et tää ja se bpardi on yhteydes toisiinsa.
    Se vaan et noi nolla.netin boardin käyttäjät on "hieman" nuorempia kuin tän ni sen huomaa noissa jutuissa.:( .Kannattaa kattoo tosiaan jos haluu nähdä vaan aivotonta "teini netti biiffiä",tai jotain.:rolleyes:
    [/offtopic]

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Totta, se varmaan riippuu just siitä kuinka ankarat vanhemmat on. Jos ihan naurettavia sääntöjä tulee niin kapina on varmaan helposti edessä. Mun kohdalla säännöt ja rajat meni juuri sopivasti iän myötä ja ei ole tullut ongelmia niinkuin ei supapojallakaan ja äiti on ihmetellyt miten mulla meni niin rauhallisesti toi ikä ohitse. Itse äitini on ollut kuulema juuri semmoinen "ongelmanuori" puberteetti iässä.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

enää 3 vuotta ja pääsen pois varjosta. miten mä kestän???

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hmm, ite en ole KOSKAAN tapellut porukoiden kanssa. Ne on ku hyviä kavereita, heittää läppää ja kaikkee tommosta. :D

13. Anonymous

Kyllä jokainen on jossain vaiheessa elämää kokenut sen teinix vaiheen, edes jossain muodossa..omalla kohdalla se oli ehkä X:n ja !!!111!!! käyttöä joskus 4v sitten..sit tulee sellanen mikro piiloteinivaihe, et "vitun teinit"..no okei ei noin offensiivisesti.."teinit"..
    Sen jälkeen alkaa kelaa et ihan vittu sama.. mut täytyy kyl sanoo et noi puistoteinit on niistä pahimpii.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tää nyt ei taida liittyy aiheeseen mutt...

Vähän niinku hyvä maku on seurausta kokemuksesta. Kokemus on seurausta huonosta mausta.

15. 24h-kerho

24h-kerho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    mulla tuli mieleen provinssissa tapahtunut ilmiö. oltiin leirintäalueella ja siihen tuli sitten yks ihan jees kissa tanssimaan meidän mankan tahtiin. noh, sit se rupes hehkuttaan miten se äsken oli ollu kattoos jotain ihan vitun hyvää bändiä. noh, mä sanoin sit et beatnutsia vai? se oli et joo sese oli. noh siinä sit kysyin et soittiko ne tän (hammertimen). se sano et joo soitti. noh, siinä sit olin hetken hiljaa ja kysyin et sulla ei taida olla hajuakaan, vai mitä? se vaan hymyili ja sano et ei se tiedä mitä ne soitti mut se oli aika varma et ne soitti tän ku se soi meidän mankassa.
    ei se sit jaksanu enää kovin kauaa tanssia ja lähti menee vähän vittuuntuneen olosena..

16. Anonymous

luulisin että lähes kaikki noi teinix lehti jutut miten kortsua kaytetään yms on ihan jotain lasten vitsailua pistetty johkin lehtene kovina kavereiden kaa taino voihan se olla tottakin ....emmä tiä itte ainakin tiedän ettei kortsua pistetä kiveksiin vaan korvaan että ne teinit on tyhmiä....

17. Anonymous

että ne teinit on tyhmiä..mä oon ihan samaa mieltä..myös tulokkaista.

18. Anonymous

Joo teinit on tyhmiä..mä oon ihan samaa mieltä..myös niistä mil on uniikki status:D

19. eeeem

eeeem 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    161
    no enpä menis kehumaan shh.com tasoo.. ensin käydään skriivaan demiin ja sit shh.com.. tääl on samat naamatku demi.fi:ssäkin.:eek:

20. Pando

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    eli tunnustat et oot demin käyttäjä :eek:

voi vitsit jengi kirjottaa demii, iik!!!!!!