302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meinasi oikeesti laatta lentää. Kelaa tota mimmiä! Ihan pihalla näytti olevan... Tunnen oikeesti häpeää sen puolesta.

edit. Se on poistettu ja varmaan ihan hyvä niin.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joku oli postannu tälläsen tonne jonnekki:
    Meiänki äitillä on joku 'ei naintia ennen avioliittoa tai mun lupaa' periaate. Niih. Mut en mä sitä tottele, näytän sille vaikka videon missä mä ja mun poikakaveri ähkitään, en mä välitä. *olenpas nyt kyllä raju*

hyvä tyttö!oletpas nyt kyllä tosi raju...

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo kiinostaa muakin ku rakel ja pikkuAktivisti sitä niin hirveäksi kuvailivat.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siellä oli pitkä sarja kuvia laumasta nuoria miehiä hoitelemassa melkein tajutonta punkkari tyttöstä puistossa juhannuksena. Järkyttäviä kuvia. :shock:

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kavin iteki kattoo noi ja jarkyttavia olivatkin. en ymmarra repiko joku siita jotain hauskaa mutta hymy hyytyi mulla ainakin. :shock:

Edit: meiZi on VuoDeN FaM-TeiNiX!!!!!111!!!11 :wink:

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voi jumalauta millasta porukkaa voi olla.
    siinä sitten tosiaan taisi olla hyvä syy miksi ei
    kannata juoda liikaa :/ tyttöparka.
    on siinä pojilla ollut kehumista seuraavana päivänä
    *oksennus*

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kaikista kamalinta on se, että mä tiedän pari kundia jotka tekee tota ihan järjestelmällisesti..siis pokaa pikku pissiksiä ja sitten kuvailee touhuilua niiden kanssa, olen jopa kuullut videosta jossa tungetaan golf mailaa persauksiin samaan aikaan kun toinen jyystää neitiä..siis voiko jonkun "huumori" olla noin sairas???? Jos olisin iso ja paha niin voisin ehkä tehdä videon jossa tungen jotain jonkun herran sisuksiin..yäk ja oksennus sanon minä. :evil:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hhmmm.. ehkä nää sairaat on näitä "iso ja paha" tyyppejä?
    mut oikeesti toi on tosi sairasta. jos joku haluu duunailla tollasta ni duunailkoon sellasten naisten kanssa jotka tollasta haluu.. ei pissiksien kaa! tietenkin ymmärrän et jollain on niin pieni muna et vaan pissiksissä tuntuu.. mut onhan tuol virossa noit pidennys paikkoja ja onhan kai siihen muitakin hoitoja.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no mua ei henk.kohtasesti naurata..pikemminkin huolettaa...pitää ryypätä jo kun on 12 ja naija melkeen saman ikäsenä..sit ollaan läskejä kun on 160cm pitkä ja 40 kg ja kun ei näytetä siltä pamelalta niin luullaan että ei saa poikakamuu kun "kaikki jätkät haluu vaan isot tissit ym"...eniten mua ottaa päähän jos jossakin chatissa kirjotetaan. "moi.oon 83 syntyny tyttö ja mun 10kk poika yskii verta ja on sininen voisko joku neuvoo mitä tehä...SAATANA!!!..soita lääkäriin..ei voi oikeesti olla noin tyhmii ihmisii..varmaan ootte huomannu saman..esim yks mun puoli tuttu tyttö joka on 15 kysy multa että onko oikeesti niin että tupakka on vaarallista..voi voi

11. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

No ne nyt on tollasia saatanan amiksia jotka eivät saa ikäisiään naisia vaan pokaa jotain kännisiä pissiksiä. Mutta siis tuo on jo äärimmilleen vietyä. Suututtaa tuollainen toiminta :evil:

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos joku nyt välttämättä haluu nähdä, niin tässä on. Kattokaa kuitenkin että missä juuressa noi kuvat on. Oisko tytön omat sivut?

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

edit.no nyt sain toimiin.Oliko sen arvoista?Ei todellakaan.Hyi vittu mua oksettaa tollaset jätkät.Tunnen yhden jätkän joka on tehny tollai kans joskus.Helvetin epätoivosta.

14. southtale

southtale 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    161
    noihan on sen muijan omat sivut mistä noi kuvat löytyy,ja jossain sanottiin että noi kuvat on feikkejä ellen ihan erehdy :shock:

edittii: ja jos on aitoja,niin sairasta on.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nää kuvat menee vähän ristiin ton topicin otsikon kanssa. :roll:

Enkä mä usko että noi on lavastettu,kato kaikki noi kuvat niin kyllä niistä parissa huomaa että "käärme luimuilee pesään".

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Miten tää määritellään? "Helmi teinijuttu" hah...
    Kaikki on ollu joskus teinejä ja tehny ja miettiny ihan taatusti yhtä teinimäisen typeriä asioita. Toiset vaa uskaltaa sanoo ääneen noit juttuja. "Teinejä" on sitäpaitsi kaikki 11-19-vuotiaat joten vois sanoo et kaikki senaikaset mokailut ja häröilyt ja tyhmät kysymykset on teinijuttuja, ja monet luulee olevansa niin helvetin aikuisia heti ku täyttää 18. Meissä jokaisessa asuu pieni teini. Ja lapsi. Ja mummo. Vaari. Whateva, u get the point.

Parempi kysyy vaik toiset pitäis tyhmänä sen 5 min ku et elää tietämättömänä koko elämänsä. Ei me olla synnytty kaikki tiedot valmiiksi päässä.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jospa kuitenkin 13-19 koska se sanahan tulee siitä thirTEEN jutusta.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei mulla ainakaan toimi.. Ehkä hyvä niin?

19. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ^ ei kyl mullakaan. en sitten tiedä mistä johtuu :/

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Edit: turha viesti armahtakaa minut :oops: