302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Yks deeku tuli Kunttiksen baariin. Sano: "Vittu, sain pesää". Ei siin mitään, mut homma menee oudoks. "Aattelin, et perkele saan pilluu ni nuolen pesää. Mut vittu siel oli ryytimarjat ja kaikki! Nuolin silti, pakko oli välil tosin käyä oksentamas."

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Noo huuh huuh :shock:

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Moi kaikille (kiitos jo etukäteen)!
    Mulla on ongelma; mä tykkään yhestä pojasta joka on mua 3 vuotta ja 9 päivää vanhempi (se on perhetuttu, tavataan joka kesä) ja me lähetellään sähköpostia, mutta se ei tajuu mun vihjettä; MÄ oon tässä! Haloo, mä rakastan sua! Ja se löytää aina jonkun uuden tytön (ensin Noko, joka jätti sen, nyt Keri)...
    Mä tiedän, että mä en kestä sitä päivää kun se menee naimisiin (aikaisintaan 3 vuoden päästä) eli mun pitäis vaan yrittää kestää ja ymmärtää, ettei se rakasta tai ees tykkää musta (ainakaan enää), mutta en pysty! Ja siis on jo tarpeeks, että joudun kestää sitä et se ei kirjota enää niin usein, mutta jo sillä on otsaa lähettää rakkaan Kerinsä valokuva mulle!!! Siis helppii, mitä mä teen?! Päästänkö irti vai yritänkö vielä?! Auttakaa, pliis!!!!!!

Mä en sano muuta kuin et....voi elämä ja viis muuta....
    täältä tota löytyy: www.spiritstore.fi/... :roll:

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

onhan niitä juttuja vaikka muille jakaa :p
    ja mä ainakin uskallan myöntää, et oon joskus
    itekin ylilyönteihin syyllistynyt, kukapa ei olisi 8)
    olimme juhannusta viettämässä naapuripaikkakunnalla, jossa
    sitten joku vieras tyttö tuli valittaan... "jaakko sano mua läskikx, mitä
    mä teen nyt, hei osaisittex te neuvoo mulle laihdutusvinkke, tässä siideripullossakin on yli 300 kaloriai". :>
    jooh. muthei.
    se humala on sellanen juttu, et itekään mä en mikään jättiläinen
    ole, että kyllä parin lonkeron jälkeen rupeaa olemaan
    pienessä sievässä, mutta päivän lause tosiaan on hallitse juomisesi.
    jos tulee helpommasta humalaan, ni sit juodaan hitaampaa
    ettei käy niinkuin joillekin raukoille :p 8)

terveisin teini joka on koneella protestiksi vanhemmillensa.
    taidanpa vilkaista peiliin :>

ääh huonoa. menis nukkuun vaikka.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

hihihihii! :shock: :D

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

täs vuosia sitten jussina hietsussa. "juttelin" siin yhen misun kaa ja siihen tuli joku muija pillittää "toi muija vie mun jätkän". me tsempattiin sitä mm. "mee vetää sitä turpaan" jne.. sit myöhemmin yks tuttu muija kerto et joku muija oli potkinut sitä päähän ku se oli iskenyt sen jätkän..

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

On hyvä olla pieni, koska ryyppääminen tulloo halvemmaX.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo ja kannattaa myös vetää nopeesti juomaa.. ni tulee halvemmaks ku kilahtaa päässä nopeemmin. ja jos dokaa harvemmin ni tulee jurriin vähemmästä. blaa blaa..

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

bongasin mikseri.netistä tälläsen viestin kun kysyttiin millä yhtyeellä/artistilla on parhaat kappaleiden sanoitukset:

tää viesti itsessään on jo tänne topicciin sopiva..helmi forum kirjoitus:

apu
    Peruskäyttäjä

4 viestiä.

Kirjoitettu: 23.06.2003 09:06 (63/67)

slipknotillaIF YOU'RE 555 THEN I'M 666!!
    ja I FELT THE HATE RISE UP IN ME KNEEL DOWN AND CLEAR THE STONE OF LEAVES I WANDER OUT WHERE YOU CAN'T SEE INSIDE MY SHELL I WAIT AND BLEED!! kornin blame on himoRolling, and throwing, consoling Everything that goes this far Joking and hoping, revolting All that shit that's who you are Hoping, and scolding, revolving Peel it back, reveal the scar Loathing, exploding, controlling This is what you really are kotimaisista klamydia PERSEESEENPERSEESEENPERSEESEENPERSEESEENPERSEESEENPERSEESEEN ja MARKUS JA MIKKO OVAT HOMOJA HO HO HOMOJAAA!!!

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. RogerKuitti

RogerKuitti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    kun noin tarkkaan asian tunnet, niin kerro nyt olitko itse siellä bunkkerissa vai valvomossa.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Luultavammin valvomossa koska kuinka bunkkerissa ( mikä vitun bunkkeri, minkälaisessa koulussa on bunkkereita? ) voitaisiin olla tietoisia siitä kuka tarkkailee?

14. RogerKuitti

RogerKuitti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Hitler Jugendin sisäoppilaitos?

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hahahahahaha. :D :D

16. southtale

southtale 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    161
    ei en ollut,vaan opettaja kertoi legendaa tapahtuneen jälkeen innoisssaan luokassa.
    ja se ei ole hitler jugendin sisäoppilaitos vaan amis.

17. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

:0 minkälainen opettaja teillä oikein on?!?!

18. southtale

southtale 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    161
    heh mein kaikki opettajat ovat kunnon pervoja,toikin kuka meille kertoi asian viettää nolifea 24/7.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:550bc93a71="Magic"][quote:550bc93a71="qdesaisti"]
    Yleensä se vastaa mun tekstareihin viiden minuutin sisällä, mut tänään ei vastausta oo kuulunu ja ttiän et tällä kundilla kyllä on kännykkä esillä.
    [/quote]

Äly hoi..voiks kukaan olla noin tyhmä oikeesti?

No,emmä tiiä.Mun mielestä teinit ei oo erikoisen hauskoja.Niitä näkee jossain McDonald'sin edessä perjantaisin.Jätkillä sixpackin kuoret päässä ja ne uhoo toisillensa kokoajan.Muijat makaa maassa ja huutaa "vittu mä oon kännissä saatana! mix mun ciiiiderit loppu jo?!??1"

Siis tietty itekki oon teini mutta huhhu ku tommonen menee jo ihan överiks..[/quote]

toi on niin totta että likat huutaa tota "vittu mä oon päissään" JA mikä PARASTA yleensä se on näin " VITTU mä ooon päääiiissääään "ja sitten huojutaan kauheana ja kaatuillaan.. *siinä sitten otetaan miehisiä ryyppyjä ja ollaan niiin bäissäään kunnes puhelin soi! *hups,isi soittaa. vastataan paniikissa sitten ollaan niin nöyrän ja selvän kuuloista eikä huoju yhtään tyyliin "juu me ollaan vaan täällä kavereitten kanssa.." sitten ku puhelu loppuu niin taas mää oon niiii päissään..=)
    hauskaa!!

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.j ... eva&t=7776

tossa jotain super kamalia kuvia teineistä juhannuksena..kukkia ja mehiläisiä?? :shock: siis voi oksennus...tää linkki kyllä suljetaan jippiin toimesta varmaan nopeesti...mutta herramajee...mä olin sanaton kun katoin noi kuvat.. :shock: kuka helv..tekee tollasta????? kysyn vaan..