302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Helmiä teinijuttuja

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 29.05.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kun teinit on niin hauskoja niin tänne vois pistää kaikkia kivoja juttuja jotka todistaa kuinka typeriä teinit on. Ihan mitä vaa. Hauskoja ne on kuitenki :)

Tos on pari jotka bongasin libresse.fi:stä:

Heips! Oon 14.v ja mul on nyt kolmas kundikamu. Kun seurustelin ekaa kertaa hyväilimme kundikamuni kanssa toisiamme ja menimme "melkein" loppuun asti. Kundini makasi päälläni ja hänen siittimensä oli mun emätintä vasten,ehkä ihan pikkasen sisässä, jopa. Nyt on ongelma tää, et mun nykynen kundi luulee et en oo enää neitsyt, vai enkö oo??

Hei nettitiimi!
    Mä olen kohta 16-vuotias tyttö ja ongelma on se että en ole koskaan suudellut ketään.Useimmat kaverini ovat kokeneet jo yhdynnänkin.Olen muuten normaali ikäisekseni ja käyn juhlimassa kavereiden kanssa, mutta en vain koskaan saa iskettyä itselleni jätkää toisin kuin kaverini. Johtuuko tämä ulkonäöstäni.Olen päättänyt kaverini kanssa että tänä kesänä menetämme neitsyyden. Onko päätös tyhmä?

Mä olin aatellut jo aikoja sitten, että etsisin itselleni poikafrendin. Nyt sitten vihdoin löysin tosi ihanan jätkän, mut pelkään koko ajan et se jättää mut jostain syystä. Yleensä se vastaa mun tekstareihin viiden minuutin sisällä, mut tänään ei vastausta oo kuulunu ja ttiän et tällä kundilla kyllä on kännykkä esillä.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kiitos fleimi että esitit aiheellisen kysymyksen.

<fleimi> Ja mitäs vittua sä teet libressen sivuilla?!

Kaikki tietää et sielt löytyy hauskemmat jutut ku demi.fistä.

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Yleensä se vastaa mun tekstareihin viiden minuutin sisällä, mut tänään ei vastausta oo kuulunu ja ttiän et tällä kundilla kyllä on kännykkä esillä.
    [/quote]

Äly hoi..voiks kukaan olla noin tyhmä oikeesti?

No,emmä tiiä.Mun mielestä teinit ei oo erikoisen hauskoja.Niitä näkee jossain McDonald'sin edessä perjantaisin.Jätkillä sixpackin kuoret päässä ja ne uhoo toisillensa kokoajan.Muijat makaa maassa ja huutaa "vittu mä oon kännissä saatana! mix mun ciiiiderit loppu jo?!??1"

Siis tietty itekki oon teini mutta huhhu ku tommonen menee jo ihan överiks..

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"Kysymyksiä Moi!! Toivoisin että vastaisitte, koska en tiiä mitä muutakaa voin tehä ku kysyy teilt.... Ensiks Mun paras kaveri viiltelee itteensä ku sil on vaikeeta kotona (liian ankarat vanhemmat) ja se on kertonu mulle tän viiltely jutun luottamuksella! Sen kädet on täynnä arpija ja se on kai kerran yrittäny itsariiki... Mitä mun pitäs tehä?? Kun en voi mennä puhuu kellekkää aikuisille kun sillo pettäisin sen luottamuksen?? Mä oon vaa yrittäny lohdutaa ja tukee sitä kaikessa. Sit toiseks: Mä oon iha hirvee läski!!! 160 cm/59 kg... Tai eihä toi nyt oo viel niin läski mutku mä vaa lihon koko ajan oon lihonnu 2 kuukaudes 8,5 kiloo..... Oisko laihdutus vinkkei??? Näytän omasta mielestäni läskiltä!!! en pysty olla syömättä karkkii... tai muutakaa hyvää... Alan oikeesti huolestuu!!! HELP ME PLEASE!!!!!"

Tossa on koko esiteiniys tiiviissä paketissa. Hassua.

5. Anonymous

hei menisit hihittelee näille jutuille jonnekki muualle. kato pimppi, thihihih.

6. Anonymous

Eikö me kaikki olla joskus ollu teinejä enemmän tai vähemmän. Häh!?

Kyllä joku jaksaa nauttii toisten tyhmyydestä tai tietämättömyydestä. Sääliks käy niitä muijii jokka on noi hukassa, mut ei se musta mitää hauskaa oo. Ehkä teille miehille.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Äly hoi..voiks kukaan olla noin tyhmä oikeesti?

No,emmä tiiä.Mun mielestä teinit ei oo erikoisen hauskoja.Niitä näkee jossain McDonald'sin edessä perjantaisin.Jätkillä sixpackin kuoret päässä ja ne uhoo toisillensa kokoajan.Muijat makaa maassa ja huutaa "vittu mä oon kännissä saatana! mix mun ciiiiderit loppu jo?!??1"
    [/quote]

Voi, ja sama meininki jatkuu festivaaleilla, mukaanlukien Pipefest.
    Harmillista mutta totta.

8. Anonymous

Mun bestiksellä on rillit.Ja sitä vaivaa tää asia...Auttakaa, niin voin auttaa sitä!
    Viesti 2 / 29

uuh....

9. ali broidi

ali broidi 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Mäki oon teini mutta miksi mä en käyttäydy niin? ehkä siksi että en eritysemmin tykkää "teineistä"
    joo taas yks turha posti

10. Anonymous

joskus kyl naurettii kun suosikis on se joku beeshoney palsta... ja joku poika oli kirjottanu ja valittanu et sil on pieni pili kun se on normaalisti 3 senttii ja erektios 6 senttii... eli on pojal pieni...sit se oli tunkenu SEN kaljapulloon ja SE oli jääny kiinni sinne ja oli sit joutunu hajottaa sen pullon...

11. Anonymous

boletus nooh! kuka sun muruihin on kussu.. :D??

nää on hauskoja.. :)

12. Anonymous

toihan on just ihan perus jötikkä, siis lerssiä meinaan !!?!?!?!??!11 vai eikö??!?!?!1`?!

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joskus kyl naurettii kun suosikis on se joku beeshoney palsta... ja joku poika oli kirjottanu ja valittanu et sil on pieni pili kun se on normaalisti 3 senttii ja erektios 6 senttii... eli on pojal pieni...sit se oli tunkenu SEN kaljapulloon ja SE oli jääny kiinni sinne ja oli sit joutunu hajottaa sen pullon... [/quote]

Buhahahaaa:D

Kuulin kans kaverilta joskus kauan tän; Joku poika ei osannu käyttä kondomia ja sit tottakai se kysy sen käyttöä jossain Suosikis tjs, jotenki että 'onko tää kondoomi liian pieni ku se ei mahdu kun mun toisee kivekseen?'.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eihä tos mitää, ei se ite sille mitää voi jos sen palomies on noin pieni. Tai oikeestaa voi, se vois mennä hormooni hoitoo. Aika nolo tilanne kyl toi kaljapulloon työntäminen, ja ois ollu vittumaist jos julkisel paikal ois tapahtunu....

15. Anonymous

ni että on ääliö hommaa kahtoo jotain teini-lehtien tohtori sivuja..
    ja nauraa toisten oikeille ongelmille!!
    mutta aina niitä tulee itekkin katottua! :D

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuulin kans kaverilta joskus kauan tän; Joku poika ei osannu käyttä kondomia ja sit tottakai se kysy sen käyttöä jossain Suosikis tjs, jotenki että 'onko tää kondoomi liian pieni ku se ei mahdu kun mun toisee kivekseen?'. [/quote]
    Ei jestas :D

Kyllähän noita riittää ja urakalla..

Ja sit toi kun joku viiltelee (tai siis kaveri) kun sillä on "liian ankarat vanhemmat".. Ei jestas, tollanen pikku juttu, josta voi puhuakkin.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    tommoset sivut pitäs kieltää lailla ! voi sua naula, pärjäile...

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä sitä alkaa väkisinki naurattaa ku lehest lukee ku joku 11 vee pikku tyttö ihmettelee miks sillä ei oo jätkäfrendii ku kaikil muil on, ja et mist niitä löytäis.. Mun mielest noin nuorten ei tarttis viel huolehtia tollasista asioista!

20. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Väkisinkin tulee mieleen jotkut seiskaluokkalaiset, joita olen joskus nähny. Olen erehtynyt sanomaan "terve" niille ja seuraavaksi tulee viestiä, että "olekko nää kenenkään kans yhes?". Sitte ku vastaa että "en ole, muttei se sinua auta.", niin sitten tulee jotain runontynkää.

Siis ei ne tajua että meikäläinen on kakskymppinen jätkä ja ne on jotain neljätoista! Tostahan rapsahtais sakot, jos kytät näkis:D