302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Haetko alaikäisille tupakkaa ja alkoholia?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 02.02.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kohta ku täytän ni kyl varmaa kavereille haen ainaki jos kauppa lähellä on ja tuntemattomille en usko..

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

3. Jezbuddy

Jezbuddy 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kuunnelkaaa raimssin halvat on huvit huvit ja ottakaa mallia lapset.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuunnelkaa mielummin pedvetoksen citykarhun metsästäjä ja ottakaa mallia, niin ei tarvii miettii hakijoita ja papereita sun muita enää :D

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eipä tarvii vielä tuota miettiä kun ei totaa ikää vielä 18:ta ole. Mutta sitten kun on niin ehkäpä voisin hakee muutamalle kaverille jotka täyttää myöhemmin samana vuonna tai vuoden myöhemmin. Jos olisin itsekkin samoilla asioilla. Puolitutuille/tuntemattomille en varmaan jaksa vaivautua.

6. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Haen tutuille,eli siis oikeastaan siskolle enää... Mutta en röökiä.. Rööki on pahasta ja se on maailman turhin asia, mutta viiinaa saa kyl vetäää :)

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

oon alaikänen. tupakkaa voisin hakea kavereille, viinaa en varmaan, ainaan kenellekkään vähäkään tuntemattomammalle. hyville kavereille voisin ehkä hakea. miettii sitä sitte....

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kiittämättömät tenut, tylympi jätkä ois lähteny painaa menemään niitten röökien kanssa

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

alaikäinen viel kuukauden verran, sit pääsee hakke (tietysti kunnon hakuja vastaan)... oon itse ostanut alaikäisenä ja myös muille alaikäisille.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mutta alaikäset kaverit hakee, jopa viinaa alkosta.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lokittava räkänokka joskus.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

eikös ne lakia pilkunmukaan noudattavat ole niitä universalisteja eli tukareita..

säännöt on tehty rikottaviks , bwoyy! ;)

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pakko viel tulla sen verran kyselemään ja ihmettelemään jengin käytöstä, et mitä vitun läppiä noi "kyl mä _ehkä_ joillekki kavereille voisin hakea" on? Mikä vitun _ehkä_? Jos mä olisin esimerkiks lähdössä jonkun alaikäsen kaverini kanssa dokaamaan, niin tuskin kävisin vaan ittelleni ostamassa kaljoja ja sanoisin sille että sä olet vielä alaikänen, hoida leksus jostain muualta, on rikos ostaa sulle alkoholia. Olisitte varmaa ollu itte ihan helvetin tyytyväisiänne kaveriinne siinä vaiheessa jos joku olis tehny yhtä ketut teille? Siis niinku voi helvetti mitä jengiä, en pysty käsittää...

14. Fattari

Fattari 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Voi olla että pääset hakeen mullekki aika useasti. Mutta kyllä määki tuun varmaan aika paljon pikku-veljelle hakemaan jos se pyytää mutten ala sen kavereille hakemaan kertaakaan kerta jos kerran haet niin alkaa puheluita tuleen varmasti yötä päivää.

15. Fattari

Fattari 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kyllä sitä vissiin itekki on kokeiltu. Siis pyytää jotaki deekua hakeen ja monesti on hakenukki.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Piti jo samasta asiasta tulla marisemaan mutta en jaksanut.

Ei pysty käsittään millasia urpoja tääkin mesta näköjään on pullollaan.

Jotkut vissiin vielä tosissaan selitti jostain lakipykälistä?

17. SkillsHolgersson

SkillsHolgersson 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kaverin pikkubroideille tulee haettuu, mutta samalla todennäköisesti myös sen kavereille kun se pyytä aina niin prkl paljon bissee ja kessui..

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tupakka on niin teiniä etten sitä hae kenellekkään
    kaljaa muutaman kertaa kavereille hakenu

ja tuntemattomille en oo hakenu tai tule hakemaankaan mitään mihen heidän oma ikä ei riitä

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Huhhhuhhhu, siis voi jumalauta. Anna mun kaikki kestää...

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos nyt ei ylimäärästä vaivaa tartte nähdä, niin voin hakeakin.

Jouduin tos pari kuukautta sit vaan aika noloon tilanteeseen. Kello oli muutamaa minuuttia vaille yheksän ja olin itelle menos hakemaan bisseä, kun kaupan aulassa tuli muutama teini (jotka muuten näytti joltain glam-rockareilta WTF?) totaalisen epätoivoisena pyytämään hakee bissee. Noo, homma kävi suunnilleen niin et sain lennosta setelin ja jatkoin matkaa, joten en nähnyt moisesta paljon vaivaa ja lupasin hakea. Kävelin kahden twelven kanssa sit kassalle kun myyjä ilmotti ilosesti ettei voi myydä kun toisen, koska oli nähnyt kun sain rahaa. Vein sit toisen pois ja ostin omani ihan normaalisti, mut jotenkin jäi tyhmä fiilis.

Oudoin tapaus kyl sattu, kun olin ite viel jotain 16-v. Sellanen metrin kokonen läski poika tuli suunnilleen anellen kysymään voinko hakea sille SÄTKÄTUPAKKAA. :shock:
    Siis mitä vittuu, eikä sätkät oo enemmän denojen kun 10-vuotiaiden heiniä? Tai sit autoin jotain nuorten blosse-kokeiluja en tiedä, mut joutu kuitenkin hakemaan kun joku ylipäätään on niin epätoivonen et pyytää 16v-mua hakemaan jotain.