302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Haetko alaikäisille tupakkaa ja alkoholia?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 02.02.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei. En ikinä hae enkä ole hakenut, varsinkaan minkään hubin ylläpitäjälle. Vaikka poliisi kyllä on toista mieltä.

Siis oikeesti miten voi olla niin huono säkä, että just sillon ku toista kertaa elämässäni ostan viinaa alaikäiselle (bisseä oon pari kertaa aikaisemminkin), niin poliisi pitää jotain ratsiaa siinä alkolla. Asemalle kun vei sakkoja antamaan, niin toi sinne paljon muitakin ja kaikki samasta paikasta. Ja asemalle siksi kun niillä joku yhteys ei pelannu eikä ollut jotain sääntökirjaa mukana, jotta ne tietäis mitä kirjottaa sakkolappuun.

Oli kyllä niin koominen tilanne kun seittemän poliisia siinä yhen kirjan ympärillä yrittää tulkita lakia. Tuli joku Reinikainen lähinnä mieleen. Niin ja joo. Tosiaankin. Seitsemän poliisia siinä keskittyi tähän juttuun. Oisin sanonukin niille jotain oikeiden töiden tai yleensäkään minkään hyödyllisen tekemisestä, mutta aattelin että parempi olla hiljaa koska ne vasta kirjotti mulle sakkoja.

2. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    en kyl yleensä jaksa millekää randomtyypeille hakea. mut broidille tulee haettua (15) joskus bissee ja tupakkaa. viinaa en oo sille suostunu hakeen, enkä hae pariin vuoteen.

3. JohnHevn

JohnHevn 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Tupakkaa en osta kenelläkkään, paitsi ehkä jos joku maksaa 100e palkkion.
    Tupakka on niin tyhmä asia mun mielestä, joten en hae sitä ees kellekkään kaverille.
    Alkoholia en hae ku tutuille. Palkkioo en viitti ottaa paljoo, koska joskus kun olin alaikänen ni kyl mullekki haettii enkä joutunu hakiksii paljoo maksaa.

4. Latah

Latah 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    no en kyl hae! Ehkäpä tutulleni voisin, mut ku en tunne pahemmin ala ikäisiä. Kyl sitä sillon ku olin ite alle 18 niin kysyin kavereilta. en kyl uskaltanu pummii tuol kaupan kulmalla. mut tosin ne kyl aina sitä jostain saa, mutta eipä ainakaan multa!

Kerran uskaltauduttiin kaverin kanssa kysyy laivalla ja se alko huutaa "ai viinaa vai! kuulkas nyt poijat. Mitäs luulette et käyvän ku mä luen huomen hesarista että kaksi alaikäistä poikaa on hukkunu kun ovat kännissä tippuneet laivan kannelta! voi pojat. en mä haluu et sellasta käy!" me oltiin "joo, ok, ymmärretään", mut sit sen nais ystävä oli "käydään ny hakee niille yks pullo" sit ne kävi ja osti viek väärää juomaa. kiitti. Hirvee häpeä päällä ku jätkä huus siin. mut joo.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joskus oon hakenu tytöille sidukkaa tai pojille bisukkaa kun ovat nätisti tulleet pyytämään.. kuitenki pitää olla ainakin sen 16-vuotta että en ihan naperolle kyllä hae.. enkä mitään älyttömiä määriäkään..

kun muistelee ku sitä ite oli joku 16-17 niin kyllä oli perseestä kykkiä kaupan kulmalla oottelee että joku suostus hakemaan.. :)

röökiä en mielelläni hae.. riippuu tapauksesta..

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. pissaliisa

pissaliisa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Satunnaisesti. Riippuu helvetisti tapauksesta. Ongelma on se, että oon ite Alkossa duunissa, niin tosta ei hyvä heilu, jos kiinni jäis. En mä yleensä mitään hakuja pyydä.
    Monesti ajattelen sitä, että itekin oli aikoinaan helvetin kiitollinen jos joku haki. Eli periaatteella kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsikin kohdeltavan.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

riippuu kuka kysyy ja yleensä en JAKSA hakea... tosin nauttimani 10-20e provikat saavat ehkä jalkani liikkeelle varsinkin jos oma budjetti on kärsinyt pahasti... :roll:

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä oon niin nuoren näkönen ni harvemmin multa tullaan kaupan edessä kyselemään. Pari kertaa on kysytty ja pari kertaa on hakenu, koska kysyjät on ollu ihan järkevän näkösiä eikä oo tarvinnu älyttömiä määriä kantaa. Kaverit on oikeastaan jo kaikki yli 18 ni ei tarvii käydä hakemassa, voisin kyl käydä jos tarttis. Enkä mä nää mitään pahaa siinä et ostaa röökiä, yhtä hyödytön ja turha aine se on ku alkoholikin, ja kaikenlisäks alkoholi tappaa suuremmalla todennäköisyydellä.

Ja kun oli puhe noista kaupan kassoista ni älkää menkö mukaan sinne tiskille jonottaa jos ootte alaikäsiä ja joku kaveri teille ostaa. Jos on paljon ostettavaa ni ostakaa vaik kahessa keikassa eri kaupoista. Olin
    viikkoa vaille 18, ja kaverin mukana kassalla. Oli jotkut supermegahilesiistit kemut tiedossa ja meno katossa. Kello oli 5 vaille yhdeksän, ja kassatäti päätti kysyä myös multa paperit. Eikä myyny, vaikka kuinka yritettiin vakuuttaa että tää mun täysi-ikäinen kaveri, n.45kg painava naishenkilö meinaa juoda 2x 12pac, yhen 6pacin ja kolme siideriä (oli siis muillekin vietävää samalla) yksin. Sillon vähän harmitti.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ite oon alaikänen ja haen yleensä itselleni ja kavereilleni. Sekin vähän riippuu kuinka paljon pitää hakea. Ei oo kiva ruveta kantaa montaa korillista bisseä muille.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En hae, en ole hakenut enkä tule hakemaan.

Minä en halua olla vastuussa siitä että joku pikkupissiliisuli tai herra vedän perseet makaa ojassa jäätyneenä mun takia.

Hakekoon itse, jos kerran juovatkin, sama pätee tupakkaan.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hyville kavereille vois hakea, mutta eipä ne taida enää tarvita hakiaa.. En ole koskaan kenellekkään hakenut, eikä kukaan ole koskaan pyytänyt hakemaan...

Kellekkään kinuville kakaroille en todellakaan hae... Enkä näe olevani mitenkään kusipää, jos en hae jollekki alle 18vuotiaalle jota en tunne..
    Eikös ne lakia rikkovat ole kusipäitä

D

15. BooYaa

BooYaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Niin kyllähän sitä saa vaikka alkosta ostettua ite, ainakin tietyistä alkoista. Viimeksi tänään yksi 16-vuotias kaveri kävi hakemassa 3 suomi viinaa alkosta eikä edes kysytty papereita (nekin olis kyllä ollu).

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tupakkaa voin helposti hakea jos joku kiltisti pyytää, itse asiassa edes pikkusiskolle en vaan osaa sanoa ei. Eikä se niin pikkuinen enää ole. Eikä edes polta paljon. Itse asiassa olen tainnut kerran tai kaksi hakea koko täysikäisyys-urani aikana tupakkia jollekin ei-tutulle.

Viunat hakekoon jokainen itse.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hain viimeksi kessua joillekin n. 16-vuotialle tytöille ku olin itse menossa kyseiselle kioskille. Normaalista en hae, koska en hyväksy alaikäisten alkoholin käyttöä. Noh, kun tulin takasin (punasen smartin hyi vittu) kanssa ne tytöt oli antamassa mulle jotain 2 euron hakista. Vittu siinä vaiheessa meni herne nenään ja viskasin ne röökit niitä päin ja kysyin näytänkö mä siltä että mä tarvisin sun hilujas, bitch?

Ei siinä mitään, muttakun se lause tuli muodolla
    Täs on sulle vähän hakista hei hölmö

Viimeinen kerta, paitsi siskolle voin tottakai hakea kohtuudella.

edit. lause muotoiltu ympäristö-ystävällisempään muotoon.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Olipas ruma temppu! Sehän on tapa-antaa hakis-tupakka, ehkä ne päätti vaan antaa sulle hakisrahaa. Mimmit varmaan itki itsensä uneen seuraavat kolme viikkoa. Sitä paitsi 2 euroo ei ole mikään pikkuraha.

OK, ne sano sua hölmöks, se muuttaa aika totaalisesti koko homman. Tota ei ollu tossa siinä vaiheessa ku vastasin sulle, tai sitten en huomannu.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Äläpäs nyt moralisoi kun et tiedä missä junassa seisot. Jos tyttöjen asenne on tommonen ne tarvitseekin opetusta. Se ei ollut siitä rahasta, jos nyt se kohta meni ohi, vaan siitä tavasta millä se annetaan. Jatketaan aiheeseen.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itseä ei vielä koske, kun ei ikää ole, mutta parikymppisenä voisin hakea 18-19 -vuotiaille väkeviä. Hölmöä porrastaa silleen, joko kahteen kymppiin tai kahdeksaantoista kaikki. Ihan öspöö.