302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Haetko alaikäisille tupakkaa ja alkoholia?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 02.02.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se tuli vaan kysyettä onko ikää ni sanoi:"saahan sitä katella"
    Ja vastaus"Ei saa tulkaahan muutaman vuoden päästä uudestaan"

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo tota oon kans ihmetelly monet kerrat. Samalla logiikallahan 30v. perheenisälle ei pitäis myydä sikspäkkiä keskiketterää saunakaljoiks, jos se on tarhaikäsen skidinsä kanssa kaupassa ruokaostoksilla ja skidi on alaikänen?

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No joo, samalla logiikalla ehkä, mutta kassatädeillä lienee oikeus käyttää myös maalaisjärkeä. : )

Hyvin muuten natsasi esimerkkisi itseeni. Eipä ole tosiaan vielä skidiltä kysytty pahveja. Onpa vastuuntunnottomia työntekijöitä Alkot ja kaupat pullollaan.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Saahan sitä maalaisjärkeäkin käyttää. Kun olin ite Alkon myyjänä jätin vaan kerran myymättä täysikäiselle. Sekin johtui siitä, että alkoivat jo siinä kassajonossa puhumaan hakupalkkioista. Aattelin vaan että: onpa ääliöitä ja kysyin siltä muulta porukalta kanssa papereita. Eipä löytyny niin jätin viinat myymättä. :twisted: Tyhmä saa olla, mutta jotain rajaa kummiskin.

Edit. Stana Feyot. Jätkä kirjottaa samat vastaukset, paitsi 10 kertaa nopeemmin. Pitäs varmaan opetella kymmensormijärjestelmä

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Njoo, toi esimerkki oli aika kärjistetty ja pilkkua nussiva :D Joskus vaan kaverin kanssa ihmeteltiin, kun se oli ollu sillosen muijansa kanssa kaupassa ruokaostoksilla ja päättäny siinä samalla ostella jotain kaljoja ittelleen. Frendi oli just täyttäny 18, se muija oli vielä sillon 17. Kaupantäti sit oli ilmeisesti jättäny tän surullisenkuuluisan maalaisjärjen sillä kertaa himaan duuniin lähtiessään, ja päätti olla myymättä niitä muutamaa bisseä kaverilleni, koska sen tyttöystävä oli alaikänen.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

viel en hae ku en pystykkää mut sitten ku oon 18 ni haen kaikille jotka antaa hyvät rahat

7. akitchu

akitchu 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    kyl mä varmaan ku 18 täytän ni haen kavereille ja tutuille, ehkä tuntemattomille hakuja vastaan. mut saa olla kyl suunnilleen 16v et viitin.

8. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Moraalitonta toimintaa, en haluaisi että joku amisviiksi hakisi siskolleni litran viinaa alkosta-->kädet poikki. Onneksi sisko ei dogaa

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jos tuossa piti lukea "Ai Henkka fiksu" niin saanen kysellä ketä Henkkaa tarkoitat, mun pikkuveljen nimi ei nimittäin oo lähelläkään Henkkaa.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no sit ku oon 18 nii haen tutille ainaki röökii jos ne kaljaa tarttee ni sillo jos on itellä jotain asiaa kauppaan en varmaa muuten jaksa lähtä ravaa ja hakuja saattasin ottaa jos vaikka tutun tutulle pitäs ottaa..
    pitää pistää hyvää kiertään nii voi itekki saaha jonkilaisen vastapalveluksen joskus..
    kyllähän ne vanhat deekut niille pikkupennuille kaupan nurkilta hakee..

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itehän en hae, se on rikos

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joskus on tullut haettua, mutta enää en kyllä hakis

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Njoo, hain mä silloin kun täytin 18, tosin vain kavereille.
    En enää, koska kaikki ovat jo täysikäsii.

15. Gravedigga

Gravedigga 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    tietty, jos alaikänen on niin iso ja ilkeen näkönen et se todennäköisesti heittäis mut ojaan jos en hakis..
    muuten en

16. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Kavereille haen joskus, en asiasta tähden mutta jos olen mennossa itekin alkoon. Ja jeesuskristustelijoille, ihan niinku ne ei sais siltikin jostaki sitä viunaa vaikken itte niille hakiskaan.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä haen tutuille jos kysyvät, mikäli ei tartte kävellä pitkää matkaa. Tosin alkaa kaikki olla jo täysi-ikäisiä niin ei oo tarvinnu aikoihin käyä.

Tuosta että koko porukalta kysytään paperit tuli mieleen, kun pari vuotta sitten alaikäisenä hommattiin hakuri ja mentiin paikalliseen Prismaan. Kassalla myyjä kysy eka hakurilta paperit, ja sit kysy minulta ja kaveriltani kans papereita. No eihän meillä ollu, olivat "toisen takin taskussa". Myyjä ilmoitti että ei voi myydä uusien säännösten takia oluita, koska mulla ja kaverilla ei ole papereita. Hakuri keksi sit kysyä, että myytkö noi bisset jos noi mun kaverit lähtee pois tuosta, ja myyjä sano vaan et "no totta vitus myyn, eihän tässä sitten oo mitään ongelmaa". Päästiin sit litkimään sitä bissee kuitenkin :)

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sanotaan että harkinnan mukaan eli riippuu tyypistä. en mee
    erikseen jonkun tuntemattoman pissixen takia käymää alkossa
    (vähemmän tuntemattomien ehkä) mutta jos on muutenkin
    pyörähtämässä kaupassa niin saattaa olla. tapauskohtaista.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Khyllähän sitä tulee haettu joillekkin tutuille silloin tällöin, koska saa ne kuitenkin aina jonku puistovahdin hakeen.. Mut rajat kuitenkin kullakin..

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kyllä haen jos kysyjä näyttää yli 15v.. Se vie mun elämästä n. 5min. ja muistan paremmin kuin hyvin ajat kun lokittiin typerän näköisinä -20 asteen pakkasessa joitain spugeja hakemaan..