302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Graffitisivut vol.2

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 15.08.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kokeilin edellistä, viimeiset sivut ei toimi. Ohjat omiin käsiin ja uusi alle.

Olkaa hyvä vaan.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Edelleen jos jollain olis kuvia Tampereen Sprayjameista tai Pipestä, niin ois mukava nähä. Ei varmaankaan vaikeaa arvata, mistä kohteista kuvia pyytelen.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kurella saattaa ehkä olla kuvia? Tai ehkä joku lähettää kromille niitä sitten. Uskoisin.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[/img]http://img115.imageshack.us/img115/9805/chara0lq.jpg[​IMG]

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[​IMG]http://img108.imageshack.us/img108/3854/spree3sd.jpg

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Tack så mycket. Onks noi viel esillä jossain..? Sorsapuiston tietämillä olin näkevinäni vähä aikaa sitte ton characterin tapasta matskua, mut en ehtiny tarkemmin kattoo. Aika paljon isommat kokonaisuudet ku viimevuonna muutenki (jos oikein muistan).

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No joo, noi seinät jätettii sinne päiväks, pariks ja kuulemma joku (yllätys).

..kivaa siel oli

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hehhe, toi piecemakers kevyesti noista siistein.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. viima

viima 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Flickr-kuvanjakosaittia kun selasin, löytyi graffitikuviakin vaatimattomasti muutamia:

http://www.flickr.com/groups/4950313434 ... /graffiti/

Itsellä on tarkoitus kasata mikkeli-kuvia nettiin jossain välissä kun saisin aikaan ja kävisin ottamassa lisää kuvia.

12. respect42

respect42 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    no huh, tre ei jättäny kylmäks taaskaan...kesän siisteintä settiä...

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niin peruskauraa noi graffitit, paitsi toi peace makers(?). Charakteri oli ainoa joka säväytti edes vähän.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Taas on siis selkeesti maalattu ihan liian vähän niitä Mikki Hiiriä, jotka menevät suoraan kenen tahansa pullasorsan tajuntaan.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kuhan kerroin mielipiteeni. Eikö niitä saa kertoa jos ne eivät ole positiivisia? Mun mielestä värit on tylsät kaikissa, eikä lettereissäkään ole mitään kehumista. Ohan ne kaikki ihan hyviä, mut tollasia nyt näkee kuin sieniä sateella suomessa. Jonkun mielestä kaikki saksapiissit (ei en halua mennä suomi-saksa väittelyyn, tämä on vain esimerkki) ovat samannäköisiä, mun mielestä jokainen suomipiissi on samannäköinen. Sen takia sanoin että peruskauraa.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Perusteluja, heti.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei, en edes mene tähän. Tiedän kyllä että pitää olla varovainen mitä sanoo netissä, kun aina on niitä jotka ottavat kaiken liian kirjaimmellisesti. Mutta tämä oli vaan makuasia. Ei mikään fakta tai pakko.

*please chill*

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon itse rauhallisuus. Mutta kyllä sitä kannattaa pitää ne sammakot suussa, ettei joku vaikka pyydä perustelemaan niiden sisältöä...

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuosta characterin vierestä nuo valkoset duunit ovat todella maagisia.
    Esimerkisi tuo "who" tai vastaava on laineiltaan todella tyylikäs.
    Muuten minun mielestä suomipiissi näyttää paremmalta kuin saksapiissi. Tai no annetaan olla :D. ,ol

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ehkä turha lähtee nyt taas alottaan tätä ikuista (ja maailman turhinta väittelyä, MAKUASIA) väittelyä. Vasta ku on pyöriny piissien parissa aikansa, niin oppii arvostamaan tiettyjä asioita niissä. Ne jotka ei paljoo oo piissejä kattellu ku ohimennen digaavat yleensä just niitä saksatyylejä, joita taas asiaatuntevammat harvoin jaksaa arvostaa. Joten turha nyt lähteä kenenkään sniffaileen herneitä missään kohtaa - toiset tykkää vauvoista ja toiset mummoista.