302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Graffiti Sivut

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 15.01.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sivujen tekijät, laittakaa privaa jos löytyy intoa tutustua mun uusimpaan ideaan lehden suhteen.

2. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Oulu/Pori
    Ja pari kuvaa Sveitsistä.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eyegasmissa on muuten taas päivitystä. Uusimmassa pitkästä aikaa mukana myös suomalaisia junia (16kpl (useimmat ovat ollet Äimässä tosin..)). http://www.graffiti.org/eyegasm

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ai niin, jos joltain löytyy jotain fliksejä, vaikka Tampereelta, pääkaupunkiseudulta, perähikiältä tai ihan mistäpäin Suomea tahansa, niin lähettäkää ihmeessä niitä osoitteeseen scandalizm@email.com ! Kiitos..

5. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

oliskohan http://www.dirty-minds.cjb.net ?
    Ja aika nihkeetä pölliä jostain lehdistä kuvia... Huhhuh.
    Voihan olla, että joku suomalainen hemmo on skannaillu niitä ja lähettäny Eyegasmiin omissa nimissään. Aika käsittämätöntä menoa.

6. Jlopez

Jlopez 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    http://www.paintworld.cjb.net

Sielt löytyy... Just on 200 kuvaa tulossa lisää ja pienehkö päivitys tässä kohta so stay tuned!

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hullumyyrä on taas elossa. ---> http://www.grazymole.cjb.net
    Tosin päivitykset ei oo/tuu olemaan mitään päätähuimaavia, mut elossa ollaan kuitenkin...

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Kerava & Tampere -päivitys Scandalismissa!

10. Pando

Pando 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    no vittu meille lähetettii osa noista joku kuukaus sitte, ja oltii pistämäs seuraavaa updeittii, jes... :eek:

älkää lähettäkö meille kuvia jossette kestä, että seuraavassa päivityksessä menee hetki...

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Saako vähän kritisoida? Noiden kuvien katsomisesta menee vähän maku kun ne on rajattu niin päin persettä. Osa piissistä puuttuu likipitäen joka kuvassa.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toi on ärsyttävää. Ihmiset vois tajuta, että fliksejä ei lähetellä useaan paikkaan.. Pistätkö vaikka privaa, että kuka lähetti niin vois mainita kyseisellä tyypille emaililla?

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Saako vähän kritisoida? Noiden kuvien katsomisesta menee vähän maku kun ne on rajattu niin päin persettä. Osa piissistä puuttuu likipitäen joka kuvassa. [/quote]

Saa kritisoida. Puhutko Kerava-kuvista? Mä sain _kaikki_ Kerava-fliksit eri ihmisiltä (en siis ole itse ottanut yhtään niistä), joten ei hirveesti voinut vaikuttaa jos rajaukset oli päin 'tua. Mutta etkös sä hieman liioittele, että "likipitäen joka kuvassa" puuttuu piissiä?

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Saa kritisoida. Puhutko Kerava-kuvista? Mä sain _kaikki_ Kerava-fliksit eri ihmisiltä (en siis ole itse ottanut yhtään niistä), joten ei hirveesti voinut vaikuttaa jos rajaukset oli päin 'tua. Mutta etkös sä hieman liioittele, että "likipitäen joka kuvassa" puuttuu piissiä? [/quote]

Nojoo, ok. :D Katsoin uudestaan kuvat ja olen väärässä tosta. Monesta kuitenkin puuttuu häiritsevästi osia, mille sä nyt et tietenkään mitään voi. Ihmiset vois silti opetella kuvaamaan.

TJEU:

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tonkin olis voinu kuvata suoraan edestä ni pinnan muodot ei olis haitannu..

17. Jlopez

Jlopez 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Hei mies sä oot oikeessa, siis kuvatkaa edestä tai jos on liian vähän tilaa tai pitkä piissi ni sit sivusta... Muuten *PIIP* miten meni eilen, saisko kuvia? Ota copicit sit mukaan lauantain, oge?

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

meni paremmin ku hyvin, paitsi et oli kylmä ku siperiassa (no ehkä ei) ja sormii sattu ni
    en jaksanu alkaa korjaa lainei..pistän kuvan mailina..
    n´ don´t use my name here..

edit: editoi nimi pois..

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siisti? Jaa, kyllä toi on mun mielestäni piissinäkin aika kurainen, mutta pääasiallisena tarkoituksena oli siis näyttää kuinka vitun ärsyttävää on se kun osa piissistä on rajattu ulos kuvasta.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tajusin kyl oon itekki valittanut tosta...
    mooo..menoks.