302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Graffiti Sivut

Viestiketju osiossa 'Kulttuuri' , käynnistäjänä Guest, 15.01.2002.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Anonymous Rekisteröitymätön

vihdoin... :) näyttää vitun kovalt...'

EDIT: kestääks viel kauan et toi tulee ? [/quote]

Heh... Sun ansiosta mää muistin laittaa ton.

Vielä kestää vähän aikaa (kuukausi?) sivujen säätämisessä ja siirtämisessä.
    Osoitteeksi tulee varmaankin http://www.trecrimes.net.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Tota kannattaa käydä välillä vilkaisemassa. Jos tulossa ei ole läskein suomalainen graffasaitti ikinä, niin lupaan syödä hatullisen lämmintä paskaa.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jlopez 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    4
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Paintworldissa Kesäpäivitys joku 50 kuvaa ja huomen tulos pintä lisäystä... Käykää kattoo

9. Anonymous

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

joo...jonkun aikaa on ollu mielessä toi sivujen teko ja nyt sit onnistuin jotkut väsäämään...kuvia tulossa lisää jos porukka innostuu et kattokaa ja laittakaa palautetta...nyt jo huomautan et skulaa kunnolla vaan explorerilla koska oon laiska...sit näätte http://elkku.ltv.cx/sivut

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voisko saada jotain ilmotusta vaikka tänne sitte kun tuolta löytyy muutakin kuin otsikko?

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Edelleen, mun mielestä trendkill.org saa näyttää vaikka yhtä kirjavalta kuin aakkos karkkipussi. Sisältö sen ratkaisee. Siisteillä layouteilla voi kikkailla vitusti mutta jos sivulla on sisältöö yhtä paljon kun eunukin kiveksissä niin ei tartte ihmetellä.

Ja mä voin sanoo että en tykkää yhtään equalityn ulkoasusta, vaikka itse oonki sen tehnyt. Ei sivut toimi kauheen hyvin ainakaan mielestäni toimi. Sisältöö ollaan saatu mutta sekin sisältö ripoteltu aika sekavasti sinne. Sensuuri saattaaa iskeä aika kovaa kuhan päästään päivittään ja vähän muuttaa ulkoasua.

Etsitään html-jeesusta joka jaksaa dataa meille sivut jotka toimii ja sellaiset sivut jotka olis helpohkoa päivittää. Kiitti ja kumarrus, mulla on liikaa tekemistä tällä hetkellä että jaksaisin vamittaa jotain sivun päivitystä.

(pyry, kun luet tämän niiiin kyllä mä hoidan sen asian soneran kanssa heti kun vaan jaksan hengailla puhelin linjoilla useita tunteja)

Nuff said. Helsinkiconnectionin ja supafatin on ollut kohtuu tyhjää graffiti sivujen osalta. Scandalism ja trecrimes ovat pelastaneet ihan hyvin mutta silti.. supafat ja helsinkiconnection olivat sitä jotain..

toivotaan että trendkill.org pystyy järkkäämään jotain yhtä uutta ja järisyttävää tähänkin kohtuu tylsään graffitisivu maailmaan..

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nää on täs aina pikkusen päivittyny vähän välii, nyt äsken tuli filmillinne kuvia ja yks juna kuva tupsahti esiin jostain. http://elkku.ltv.cx/sivut

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

millos equalityy ois päivitystä luvassa, odotan innolla :)

oi eka tällä sivulla...khool!

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no uuh upeeta, pitäiskö mun peruu sanani.

ja kuten jo sanoin, niin katotaan sit uudestaan kun noilla sivuilla on jotain graffitiin liittyvää. siihen asti ->turhaa paskan jauhamista.

np kiittää ja kuittaa.

18. Anonymous

Mun mielestä taas on tyhmää yli-innostuneena julkaista sivujen ulkonäköä ennen oikeaa julkasua..
    Se herättää vaan just kaikenlaista keskusteluu..:rolleyes:

19. Anonymous

Guest Rekisteröitymätön