302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Bassolaiset (familaiset): Yhdelle risuja, toiselle ruusuja

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 04.08.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

'kadehdin ennen toisten ulkonäköä mutta en enää koska minulla on poikaystävä'

kyseessä on tietysti ulysses joka saa multa kaksi kaktusta ja ruusun.[/quote]

LOL :D

Sit voi rupsahtaa rauhas :D

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

'katsoin widescreeniltä kun wtctornit romahti' [/quote]

ton heittäjäl meikält vitun terävii risuja.

3. KorsonKonepelti

KorsonKonepelti 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Jos vain yhden ruusun saisin jakaa, se menis nimimerkille:
    Elämätön Luuseri

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä muistan sut jo lifesaverin foorumeilta.

5. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lamsail
    stereot
    taustavoima
    lavis
    asema
    deksi
    +muut

tragedia
    ratak
    caps lock
    bloge
    sean
    mats
    jsixtep
    ulysses
    mängi
    varmasti löytyy lisää

8. axelfoley

axelfoley 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Hip Hop-keskustelu osastollahan on pari vallan mainiota topiccia, kuten nämä:

http://www.posse.fi/tekniikka/foorumit/viewtopic.php?t=10095

http://www.posse.fi/tekniikka/foorumit/viewtopic.php?t=25759

Muuten olen kyllä suht samoilla linjoilla kanssasi. Itse ainakin kaipailisin boardeille lisää keskustelua itse musiikista ja levyistä. Tirehtöörit vs. Puunhalaajat kaltaisia dorkatopicceja on kuitenkin jo aivan tarpeeksi.

edit.
    Ruusuja kaikille niille, jotka jaksavat pitää edellämainitun kaltaisia topicceja elossa ja ottavat niissä käytyihin keskusteluihin osaa.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Chupe leche del pene! :D

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ihan alkuun ojennan ruusun itselleni ja kaikille muille ihan oikeasti hyviä viestejä kirjoittaville familaisille, joita ei vain tässä topicissa huomioida kaikenmaailman mainstream-yliasiallisten-ja-arvostettujen familaisten takia.

Toisen ruusun ojennan fucille, joka osasi arvostaa verbaaliakrobatiaani. Siinä on mies joka ymmärtää asioista!

Ruusu LX:lle, kovan musan sekä nypläys- ja kesäötökkä-topikkien ansiosta, arvostusta. Oudoista topiceistaan ansaitsee ruusun myös Stereot, pröps.

Risuja ilkeämielisille fam-sedille jotka ovat minua kiusanneet :(

11. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Teki mieli postata tää jo ekalla sivulla kun annoin ruusuja, mutta pystyin välttään sen. Nyt kuitenkin yliherkkä postaussormeni pääsi valloilleen ja pakko antaa risuja :( Älä ota tätä mitenkään henkilökohtasesti tai mitään herneitä, mutta jsixtep on sellainen käyttäjä joka aika paljolti ärsyttää :( Lähinnä joka topicissa minkä avaa, saa nähdä joko asiallisen jsixtepin jolla on hyviä pointteja, mutta yleisimmin sen turhan puolen. "Katsoo mitä kuuntelet juuri nyt?"-, "Topik kaikelle turhalle"- tai vaikkapa "FAMin virallinen jalkapallothread" -topicceja, löytää jsixstepiltä n. 4-7 postausta samalta sivulta. Ei siinä mitään, mutta kun ne tuppaavat olemaan aivan turhia.

Avautuminen käy jo naurettavaksi, mutta silti pakko vielä sanoa. jsixstep quottaa ihmisiä ja käy kiinni asioihin vaikka ei olisi tarvetta. Esim. tällaisia quottauksia nään usein

Tähän typerään risuavautumiseen mut lopulta johti toi leffatopic, ihan niinkuin hän olisi itse parempi katsottuaan jonkun "normaalitasoa nerokkaamman" elokuvan... Suoraan topicista:
    "Ylläri.
    Porukat kattoo vaan Frendei ja Fantastic Fouria sun muuta nykypaskaa."
    + ne "vitsit" ei naurata.

No niin, nyt keveni sydän. Nyt voit tulla vihaan mua, mutta tää oli pakko tehdä :(

12. akitchu

akitchu 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    aa, katos sinnekin päin kukkasia. kustansit mun juomiset, ostamalla paitoja! thänks :)

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Todettakoon että n. klo 19 jälkeen tänään olen ollut humalassa yksin kämpässäni pelkästään kuuntelemassa rap-musiikkia ja venaamassa että aika on sopiva siirtyäkseni Forteen kavereideini seuraan.

Eli ne mun hyvät viestit on sillo ku mä oon normaali tilas ja porukka tajuaa et mä oon aina :wink:

Huonot viestit tulee sillo ku mul on tylsää tai ku porukka ei tajuu et oon :wink:

Oon mä joskus onnistunu huvittamaan ihmisiä ja sitä mä pyrin kokoajan tekemään:

+ Mä en tarkota et olisin paremman et ku oo nähny ton leffan vaan et vois tyypit kattoo kans sellasii leffoi jotka herättää ajatuksii.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Haluaisin ojentaa ruusut rillipäille ja sit kaikille muille rillipäille. Onnekksi olkoon.
    Stipendin saavat myös kyseiset henkilöt:
    axel ähvä
    mikko hollotalo
    As
    Stereot
    Bloge
    muutama nimeltämainisematon modde
    Hasse

luultavasti lista jatkuu...joskus.

Muut eivät antsaise mitään muuta kuin sapiskaa, tervaa ja höyheniä niskaansa.
    Stipendit on noudettavissa funkiestista omilla kustannuksilla.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ackshhonnn - efil4zdnegel
    JediMasturbator - tell me sumthin u don't know
    äxöl fouli - vähän sama ku jedillä, knowledge
    Hobu - musamaku
    AS - sama

boonus kukkaset menee:
    kernaasti - hahaha!! ei puhu paljoa mut jäbän viestit vaan jotenkin hajottaa aina. kuunnellankoo DJ Krushia yhdessä ja syädään mansikoita :shock:

risuj:
    kaikille äpärille jotka ei vaan osaa

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä haluan ojentaa oikein kukkean ruusun kaikille niille jotka ovat kirjoittaneet "Tuntematon 90-luvun boombap" -topikkiin (mm. Tiketti, SBSTI, JediMasturbator, MR.MIYAGI, Axel Foley, Southgrove, ym.). Threadi on opettanut paljon uutta ja palauttanut vanhoja juttuja mieleen, ja keskustelun taso on todella korkea hipoessaan vanhan boardin rimaa. Kiitos teille!

Risuja nyt en viitsi antaa, netin hyvä puoli kun on se, että saa aika lailla valita seuransa.

ps. Kiitos kukkasista, yritän muistaa kastella niitä säännöllisesti!

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

:D :D

18. M-S-A

M-S-A 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ruusuja antaisin seuraaville henkilöille koska heidän postauksia on mukava lukea:
    jsixstep
    Johnny Blaze
    Bloge

Risuja vaikka jollekin CheRRille vaikka huumoria sai silti sen jutuista mutta meni hermot sen turhiin postauksiin.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

DonJohnsson
    -Ääliö

syke-
    -Säälittävä idiootti.

Ruusuja tulis monelle, mutta en nyt jaksa alkaa miettimään nimiä.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön