302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Bassolaiset (familaiset): Yhdelle risuja, toiselle ruusuja

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 04.08.2005.

1. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Risuja Insinöörille joka ei usko että mä tiedän kuka Rantalainen on, oon opiskellut asiaa saatana. Ja myös tragelle kostoksi.

Ruusuja kaikille, jotka eivät tyydy kirjoittamaan parin sanan viestejä, ja perustelevat kantansa hyvin. Toki myös hyvä musamaku nostaa "pisteitä".

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Multa lähtee ruusut samaan suuntaan. BigBallerShotCaller rustaa ihan hillittömiä riimejä. Keystylet takas FAMIIN!

Risut taas *~sUPerMarYo~*lle, jonka viestit tuottavat ärtymystä.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En sano, etteivät hänen viestinsä olisi lapsellisia ja siten ehkä myös jossain määrin ärsyttäviä. Mutta huhheijaa, hänhän on LAPSI.

Keksin täältä vaikka tältä seisomalta 100 ärsyttävämpää tapausta, mutta kukin tyylillään.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kenelles mä annan ruusut...

RealKlaben (ei oo tänne enää pitkään aikaan kirjottanu mutta kertoi mulle shh.comist joten ilman häntä en kirjoittelis tänne)

Iamsnail (ilma sitä tyyppii mul ei olis tänään päiväl ollu tekemist, kattokaan sen topic fo mo info)

Hjördis (repes mun unen "loppu huipennukseen")

Risut menee Olkerol. Ku sen topic on paska!

Kai niit muitakin on ketkä ansaitsee jompaa kumpaa...

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, varsinkaan MarYon. Jäännyt vaan tuolta "söpöys-topicista" nick mieleen. Piti jollekin antaa ne risut, kun kerta ruusujakin annoin.

6. pissaliisa

pissaliisa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Ha! Pari ruusua oli tullu meikällekin, se lämmittää aina eläkeläisen mieltä. Mutta, ite oon niin helvetin huono muistaa nimiä, sillon ku niitä pitäs muistaa. Siks en nimeekään tähän ketään, en risuihin enkä ruusuihin. Kyl te tiiätte ketkä ansaitsee ja kumpaa.

Paitsi, et sean ansaitsee kyl kimpullisen risuja kiukuttelusta joka-asiassa.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

:shock: Mäki sain ruusun vaikka en oo kovin paljoa edes vielä ehtiny kirjotteleen. Nyt oon aika otettu!

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

rapax (asiallista, hyvää postailua)
    Luda112 (positiivinen asenne)
    snoop (tiukkaa matsii, tiistai on hyvä päivä :wink: )
    M!!k@ (mukavan oloinen kaveri)

+ Monia muita joita en nyt muista

Risuja

En mä jaksa ruveta näitä jakamaan vaik on täällä muutamia joille risut kuuluisivat

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Annan itselleni ruusun koska olen onnistunut olemaan äänessä muttei kukaan muista minua. 8)

10. akitchu

akitchu 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ooh, ruusuja sinnekin suuntaan :D no listataas vähän,

thug outlaw, mukavan olonen kaveri :)
    jestera, samoin perustein^
    luda, urheilumiehia! :)
    fatassi/mola hauska heppu, etenkin vähän ottaneena :)
    cerveza, mukava jäbä :)

unohin varmaan kymmeniä, joskus jatkaa jos jaksaa.

risuja:
    juupz, äpärä.
    cHERR, turhankin huvittava
    186/päiväranta street killer/ym tuhannet nickit. täysin turhia postauksia, ei sillä et mulla ei ois.
    + monia muita tähänkin.

11. -AS-

-AS- 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Katsotaanpas.

Ruusuja, niille tyypeille jotka on yksinkertasesti vaan tosi hauskoja (selvennetään vielä että siis oikeasti hauskoja), fiksuja ja asiallisia tyyppejä, uskokaa pois, eiköhän noi mahdu yhteen samaan tyyppiin. Ruusuja ei siis saa neljän sanan postaajat, uhoavat, rasistiset/ahdasmieliset, ja sellaiset joiden mielestä nimen vaihtaminen megabeibe90:ksi ircissä on hauskaa. (olihan se joo, back in the year 2000, sopisi muuten conaniin tämä juttu. pitää laittaa mailia kounänille.)

Risuja en erityisemmin halua antaa, ei täällä ole oikein sellaisia tyyppejä tullut vastaan, jotka jotenkin päähän ottaisi, yks foorumihan tää vain on, ja jokainen on erilainen, eikä mulla muutenkaan niistä risuja saavista olisi oikein mitään sanottavaa. Toki risut vois helpostikin mennä niille "yhden topicin ihmeille", eiköhän kaikki tiedä mitä tarkotan.
    Mut heti jos silmään paistaa joku rasisti, se saa multa kaikki risut mitä vaan on ja vielä piiskauksen siihen päälle (paitsi jos sattuu niin että kyseinen henkilö nauttii tästä, joutuisin keksimään jotain muuta.)

En mä tosin loppujen lopuksi oo niin paljoa seurannut erityisesti joitain tyyppejä, mut kyl mul muutama tyyppi on mielessä jotka on painunut jostain topicista mieleen.

Ruusuja parit kappaleet menee tyypeille kuin

Kurdi, en oo foorumeilla nyt pariin vuoteen nähnyt postailevan, mut teki ehkä kaikkien aikojen parhaimman topicin (jopa paremman ku se topic missä ilmoitettiin että sain palkinnon).
    En muista tarkalleen topicin nimeä, mutta se oli kuitenkin topic missä käsiteltiin hiphopin merkkiteoksia, 80 ja 90-luvulta, ja se aihe meni tietty suoraan mun sydämmeen, etin sen topicin ja pistän editillä tähän. Aloitusviestissä oli listattu Kurdin oma lista klassikoista, levyt jotka ovat vaikuttaneet eniten. Erityisesti topic myös miellytti siinäkin, että Kurdi oli käyttänyt aloittamiseen selvästi kauan aikaa, se oli selkeää ja asiallista tekstiä, ja melkein kaikki klassikkolevyvalinnat pystyi allekirjoittamaan. Mä suoraan sanottuna kaipaan tällaisia topiceja, Tiketin kanssa oon aika monessa asiassa samoilla linjoilla, jos keksisin topicin joka käsittelisi uudella tapaa näitä vanhoja julkaisuja, tekisin sen saman tien. Mutta ei ainakaan heti tule mieleen, joten vetoan tässä Tikettiin, että keksisi jonkun topicin aiheeseen liittyen.

Johnny Blaze, hauskan oloinen tyyppi. Aloitti topicin "mitä vittua?", joka on mun mielestä ainakin hauska. :)

Hauskuutta tänne foorumille tosiaan tarvittaisiin lisää, ihan liikaa sitä turhaa riitelyä mielipisteistä ja muiden arvosteluista, ettekö hyvät ihmiset ymmärrä että näistä ei seura kun mielipiteiden mielipiteiden mielipiteitä ja arvostelun arvostelun arvosteluita? Toki on hyvä asia pitää puoliaan, kun joku oikein tahallaan haastaa tai rupee haukkumaan mielipidettä. Mut aina sitä riitaa ei oo pakko jatkaa, tai ylipäätään edes aloittaa! Nyt varmaan kaikki ajattelee "kerro jotain uutta?", mutta täytyy kai sanoa uudestaan ja uudestaan kun ei porukka tunnu ymmärtävän...minä mukaanlukien. Myönnän, että liian useasti mulla itelläniki on tapana jatkaa sitä riitaa kun joku sen aloittaa, mutta parhaani yritän että pitäisin mölyt kiveksissäni. Mut selkeesti foorumin taso parantunu nyt viime aikoina, vähemmän pään aukomista ja enemmän muiden mielipiteiden kunnioittamista.

Ylläpidolle, tulokkaille ja etenkin muille käyttäjille tässä välissä pieni viesti, älkää aina menkö jonkun uuden tulokkaan topicia tyrmäämään niillä turhilla viesteillä kuten 'Käytä hakua', 'Just tämmösiä nää tulokkaat, aina tällaisia turhia topiceja'. Just tollaset viestit saa tulokkaat epäröimään omia postauksiaan, ei uskalla kirjoittaa kun pelkää että joku heti tulee ja tuomitsee, eikä jaksa kuunnella sellaista. (itselläni oli noin kun liityin tänne joskus silloin, eli kokemuksella puhun).
    Tuskin uudet tulokkaat kaikki tuntee tätä meidän posse.fi etikettiä, enkä usko että kukaan tulokas vaivautuu lukemaan noita foorumin sääntöjä, tuskin kukaan täällä on lukenut. Mutta tulokkaat voisivat tosiaan lukaista sen säännöt -topicin ennen postaamista. Kunnioitusta niille jotka kuitenkin vastaa asiallisesti uuden tulokkaan topiciin, oli sitten aiheena 'Millon asan uus levy tulee?' tai 'Missä biisissä tyyppi laulaa la-la-la', tosin jotkut foorumin käyttäjät tekee uudella tunnuksella niitä "hauskoja" topiceja, joihin ei oikeastaan kannattaisi edes suurempaa huomiota haaskata.

Jatketaan ruusujen jakoa.

human?:ille/nevereadylle, yksinkertaisesti rento ja asiallinen tyyppi joka arvostaa selvästi oikeita formaatteja, kasetteja ja vinyyleitä. tekee kaiken lisäks hyvää musaa.

fj:lle myös ruusuja, että jaksaa joka päivä käydä vastailemassa kaikkien kyselyihin, oli sitten topiciin tai privaviestiin, ja kun vielä yksin pitää putiikkiaan pystyssä niin ihmettelen miten miehen puhti riittää. huh, itse en pystyisi samaan.

Tiketille ruusuja ihan vaan sen ansiosta, että arvostaa hiphopin kulta-aikaa.

(Ei hitto ei mun pitänyt vastata näin pitkästi)

Aksim Kemmurulle myös ruusuja, jengi aukonut päätä, mutta äijä ottanut huumorilla. Jokaisessa postissa jonka olen nähnyt, pilke silmäkulmassa, ja osaa täällä selvästi jotkut olla oikeasti hauskojakin. Rennon oloinen tyyppi, tekee kaiken lisäks hyvää musaa.

Nyt pari naikkosta vielä, ketkä tosiaankin ansaitsee ruusuja...

Ulysses, asiallisia ja fiksuja topiceja (hyviä alotuksia) ja hyviä postauksia, kanta tulee hyvin esille, uskaltaa jopa avautua täällä missä monille suvaitsevaisuus on omituinen sana. Mukavan oloinen, ei mitään negatiivista sanottavaa.

tati~yee, heh, yhdellä sanalla sanottuna, hauska.

Olisi varmaan muitakin naikkosia ja miekkosia, joita en nyt tällä hetkellä muista, mutta nyt oon jo tän verran kirjottanut, että eiköhän tämä rupea riittämään.

Heitetäänpäs ne risut vielä...

Risuja saavia en erityisesti rupea mainitsemaan, qdesin meinasin mainita, jonka monesta postauksesta paistaa selvästi väkinäinen erimielisyys massan kanssa, ei voi aina olla niistä levyistä vain negatiivista sanottavaa. Mutta en kuitenkaan qdesille risuja heitä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja mukavalta tyypiltähän tuo vaikuttaa.

Mainitsen sittenkin yhden tyypin joka saa risuja, Päiväranta Street Killer, täällä foorumilla ei hirveesti oo kuopiolaisia tyyppejä, (minä itse, yllämainittu PSK, santerj, ja pari jotain muuta tyyppiä), ja sinä annat kuopiolaisista juuri sellaisen kuvan kuin esim. monet etelä-suomalaiset haluavat/olettavat meidän olevan. Shame on you PSK! Jotain tasoo niihin posteihin.

Luulenpa, että aika pitkälti kaikki joille risuja antaisin, löytyy varoitus -topicista. Joten turhahan niitä ruveta mainitsemaan erikseen, sitähän ne haluais, pelleilylleen tunnustusta.

Kiva kun jotkut oli jopa mun nimenkin maininnut, lämmitti ainakin vähän.

oloni on hellä.

EDIT: M.A.T.S, pidä mut ajan tasalla, ota yhteyttä kun sauna on tarpeeksi lämmin ja voisi tulla saunomaan. kutsutaan vaikka itse rohveessori mukaan! :wink:

12. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Rentun ruusu Ulysses, Feyot ja Iamsnail.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hihehoh.

14. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Ruusuja:
    Kaikille wäkeille tulokkaille (hip-hoppiin, ei witun foorumiin) jotka läppineen ovat naurattaneet minut melkein kuoliaaksi

Risuja:
    Kaikille OG-true headseille jotka nielevät kotimaisen hip-hopin ja sen lieveilmiöt pureskelematta ja kritisoimatta

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kukkasia:
    Snoop
    Cerveza
    ja Pissis
    on ehkä ainoot ketkä ei oo joskus mulle vittuillu täälä.

Empä noita oksia sitte sen kummemmin viitti kuitenkaa jakaa, ihan mukavia on kaikki. Vois mennä nukkuu.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Babylon, rock and roll, jsixstep, rookie, rippa, sean, bloge, Osamattibinloiri, marian, aukikco, donjohnsson ja taustavoima. Jokainen näistä on osoittanut jonkinlaista itsenäistä ajattelu kykyä sekä omapäisyyttä, ilman teitä posse.fi foorum olisi turha. Isoimmat ruusut menee marian ja rookie :lle.

Risuja, vihollisille :twisted: Vihaan teitä takas!

17. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

ihan kun näitä ihmisten listauksia ois tehty aikasemminkin ;) no joo, hauska kiittää ja hämmentää teitä jatkossakin. tampere tulee saamaan ikuisen osuutensa vaikka moni varmasti ymmärtää että mua ei kannata ottaa aina hirveen tosissaan. (tämä ei siis tarkoittanut sitä etteikö tampere olisi sellutehtaanhajuinen perse ja pks sivistysvaltio)

ja vielä mun 5 senttii:
    ruusut
    pasasen hasse loistava hahmo! posteissa on kaikessa päättömyydessään jotain todella koskettavaa.

tommy deks aihe kun aihe, tommy selventää, perustelee ja käyttää mainiota kieltä.

eemo1 miksi me tyttöystävät aina tehdään tää? vähän noloo. eniveis kaiken söpöyden ja kultaisuuden lisäksi eemo oikeasti tietää niin laaja-alaisesti musiikista että tuotantopuolen juttuja on ilo lukea.

risut (ja muutama ruusu)
    tämä on hankalampi. harvoin kukaan ylittää mun ärsytyskynnystä nettifoorumilla. yleensä tyypit kuten cherr herättävät enemmänkin surkuhupaisuuden tunnetta mutta sitä ei voi oikeastaan tulkita negatiiviseksi tunteeksi eli siitä ei voi antaa risuja. mutta sitten.. yksi kirjoittajistamme edustaa toisinaan ihan hyviä mielipiteitä mitä tulee esim. maailmanpolitiikkaan. vaikka kirjoittajan aloittamat keskustelut ovat toisinaan aikaisempien topikkien toistoa (ts. uudet aiheet olisivat olleet luontevaa jatkoa jo avatuille keskusteluille), tekstit ovat mielenkiintoisia ja hyviä kissan pöydällenostoja. sarkasmi on tämän(kin) kirjoittajan hallitsema taitolaji ja kamalia ylilyöntejä on nähty poikkuksellisen harvoin. silti, kirjoittajan tarve antaa itsestään älykkömäinen kuva esimerkiksi viljelemällä sivistyssanoja (tämä on jo puolusteltu oman äidinkielen vaikutuksella puhekieleen, miksiköhän sivistyssanat ovat sitten huomautuksien jälkeen vähentyneet ;) ?) ja touhottamalla koulumenestyksen tärkeydestä elämässä (omaisuuden hankkimisen kannalta, tietysti), kommentit kuten 'katsoin widescreeniltä kun wtctornit romahti' (joku tossa vaan särähti korvaan, u do the math) ja älykkökuvan itse-rappautus kommenteilla kuten 'kadehdin ennen toisten ulkonäköä mutta en enää koska minulla on poikaystävä' (näin pähkinänkuoressa) .. joku pistää hanttiin, en osaa sanoa miksi tollaset jutut nostaa mun niskakarvat pystyyn ja ristiriita on nimenomaan siinä että kirjoittajalla on hyviäkin juttuja. en oikeen saa selvää millaisesta ihmisestä on pohjimmiltaan kysymys: maanläheinen, hyvää ruokaa ja rakkautta arvostava runosielu vai laskelmoiva, ärsyttävänpedantti himoakateemikko joka tykkää .. ferrareista! (vittu moto moto) no, eihän nettifoorumien tarkoitus olekaan tutustuttaa meitä uusiin ihmisiin joten saanen pitää hämmentyneen mielikuvani.
    kyseessä on tietysti ulysses joka saa multa kaksi kaktusta ja ruusun.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kiitos, AS, pidän sut ajan tasalla. Sauna on lämpenemäs samaan tahtii ku monen familaisen verenpaine kohoaa.

Professori tekee parhaillaan koivunoksista mukavaa apuvälinettä, ja terkkui häneltä ;)

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ruusuja ansaitsee: Tumpsu ja Petoveto5...
    ja risut ansaitsee: Tumpsu, Petoveto5, Tiko1, Remppane(n), Niko Niga Shit, Ruikku Niko, PP 4 ewer, Ketku K Kojootti, Kusi Tumpsu ja Hoppu Jimi...

20. Karhunalle

Karhunalle 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Vedän samat. :) Mulla on 672 postii, eikä kukaan oo vielä maininnu mua. Ehkä kukaan ei vaan lue mun tekstei, pitää alkaa kirjottaan isommalla.