302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Bassolaiset (familaiset): Yhdelle risuja, toiselle ruusuja

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 04.08.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Risuja Lyrikalistille liian isosta kuvasta ja JahBanjolle ihan muuten vaan, mut siitä toisessa thredissä.

Ruusuja lähinnä vaan mulle...

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

sori pojat jos teillä on hitaat netit, mulla EI! :D :) :D :) :D :lol: :lol: :p :p :wink: :wink: :D :D :lol: :eek: :p :wink: :twisted: :D :lol: :lol:

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lyrikalisti saa kyllä ison kasan noita risuja...

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Taustavoimalle ehdottomasti paljon ruusuja. Hänen kirjoituksiaan tulee aina luettua mielenkiinnolla, osaa perustella juttunsa niin huolella (ja tietysti kun aika useasta jutusta samaa mieltä niin lukee vielä mieluummin, pukee joitain omassa mielessä olevia juttuja paljon paremmin sanoiksi kun itse osaisin tai täällä jaksaisin). Niin joo, ruusuja myös kaikille niille, jotka olen tavannut. Kaikki todella mukavia ja hyvää juttuseuraa.

Risuja menee kaikille niille, jotka vievät keskustelut yleisistä asioista aina henkilökohtaisuuksiin.

5. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Risuja Pökedipönkköphii:lle, palauta mun rahat saatana.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

RUUSUJA: (iloisuudesta, rehdeistä kommenteista ja muuten vaan hyvästä toiminnasta; päättäkää itse mikä kuuluu kenellekin)
    superjessi.
    Rapax
    Köyhä Jonne
    tragedia
    Alkutaival
    qim
    jsixstep
    Ottopojka
    antti_k
    rakel*k
    rookie

RISUJA: (tukaroinnista, hihhuloinnista, väkivaltaisuudesta ja heikosta aivotoiminnasta)
    Sean
    DaVP
    diamond
    Mängimies
    emerik
    Rippa
    DonJohnsson
    Iamsnail
    Viiltäjä-Jack
    amerikanserkku

7. Ilkka

Ilkka 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
  8. superjessi

superjessi 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    kiitos, oon otettu. tulin just kattomaan paljon on risuja.

itse luen niin vähän tällähetkellä tätä, etten voi lähteä erittelemään. palaan uudestaan, jos tulee sanottavaa.

niin ja niinkuin joku tuola jo tokaisikin bloge kyllä kirjottaa todella positiivisesti ja saa usein hymyn huulille.

tommy deks on ikuinen ykkönen ja naisista nostaisin pinnalle myös innin ja nshumen, jotka edustavat naisia juuri niinkuin pitääkin! kiitos.

edit: luin tän postauksen äsken ja tajusin olevani todella pahassa ristiriidassa itseni kanssa :D "en voi lähteä erittelemään" ja sit kuitenkin erittelen. ahh!

9. Anonymous

Ruusuja on vähän liikaa jaettavaksi ja kun en oikeen muista kenenkään nikkejä.
    bloge, taustavoima, saavat ainakin fiksusta läpästä noissa 'politiikka' väännöissä.
    Melkein unohdin famin tytöt jotka ovat lähes poikkeuksetta uskomattoman fiksua porukkaa.
    Ja tietty jäbät ketkä tunnen siviilissäkin, Isopää, jojeli & Ottopoika jne jne.
    Big up! <3

Risuja menee eniten Seanille jonka lähestulkoon jokainen kommentti saa
    vereni kiehumaan enemmän tai vähemmän. Oot harvinaisen risova jäbä.
    Monelle muullekkin menisi mutten jaksa alkaa luettelemaan, teitäkin on liikaa.
    Kaikki pätemisen, tarpeettoman vittuilun ja ylimielisyyden saralla kunnoustautuneet
    Famittajat voisi nyt mennä itseensä ja miettiä ihan sekunnin enneku painaa 'Lähetä' nappia.
    Kiitos.

Ai niin ja Rippan broidi saa sylikaupalla ruusuja Zardoz fanituksesta!

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä sain tuplasti ruusuja! :D

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä annan kaikille risuja, koska mä vihaan teitä kaikkia.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ruusut:
    rapax
    bloge
    jsixstep
    tati~yee
    köyhä jonne*
    iamsnail
    rippa*
    pissaliisa
    qdes

risut:

köyhä jonne*
    rippa*
    donjohnsson
    cerveza
    pasasen hasse
    bamboo

(* välillä todella mahtavia, mutta välillä turhan vammasia)

edit. pari tärkeetä nimeä oli unohtunut

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

rok n roll,thanks mon! taustavoima;miehel on sana hallussa.rapax;jaksaa kommentoida.bloge; asiallista toimintaa kaikinpuolin. kivat tytöt jotka on jaksanu vastailla mun sekoiluihin: lau.ra, johanna*, muutkin famin chiqut saa arvostusta: ulysses;hyviä aloituksia, bamboo; rivoista kommenteista, keep it up! edit. marian;fiksuja kommentteja ainoastaan.tati-yee;sul on hauskat jutut. ooppera; täl foorumil ainoo jäbä kuka on valmis ostaa meijän levyn! iamsnail; hyvät väittelyt.
    big up k/löyhä, jojeli, spektri;tarvi sanoo mitiih!!! jeikowski;most likely to turn alcoholic.
    ikuistamaton; mies hustlaa gearii enemmä ku cräkkii getos.
    kyl(melkein) kaikki modet saa propsit meikältä.FJ;respekt. keke; truly a god. anttik; ehkä fiksuin jäbä foorumil? kaikki sivarit, chiksit ja hipit!! ja ne jotka ruusunsa ansaitsee; teitä on enemmänkin mut ei pysty muistaan...

boo dem: kaikki vitun oikestoaatteelliset fagotit, intti-intoilijat, isänmaan rakastajat,yritysjohtajat,massijäbät, vitun spedet jotka ei osaa käyttäytyy, supon agentit ja pilkunnussijat; menkää itteenne, syvälle.

15. Anonymous

Täytyy ilmeisesti alkaa nukkumaan öisin ettei mun väsynyt huumori saa ihmisiä pitämään mua vammaisena. ;)

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Köyhä Jonne, Trage, Rapax, Ratak, Inni, Ninni-88, Bamboo

Risuja:

Kaikki ilkeet sedät.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Amok, ihan rehellisesti, mitä vittua? : D

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nyt kun joku vittupää-moderaattori on lukottanut ton mun itseniarvostustopikin, voitte jatkossa kertoa tänne miten vitun asiallinen jätkä olen, ok?

19. Anonymous

Mä jo vähän odotin et milloin joku alkaa kyselemään miksei hänestä pidetä,
    tai vaihtoehtoisesti miksi joku tykkää vaikka on omasta mielestään täys mulkku.
    Mut että Pasasen Hasse? Ei voi olla totta. :shock:

20. Kummiseta

Kummiseta 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Älä ota kaikkea niin vakavasti mitä netissä tapahtuu. Voisit vaikka vähän relata, ota pami.