302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Basso.fi 2015 - saitin fiksaus ja tuunaus

Viestiketju osiossa 'Basso' , käynnistäjänä HEG, 14.04.2015.

1. HEG

HEG THE KARVAMUUMI Staff Member Betatestaaja Moderaattori Admin

Saadut kiitokset:
    1,024
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Taas on se aika kun Bantson sivuja oltaisiin uusimassa / parantelemassa, ja nyt meillä (teillä, omat pienet parannusehdotukset kerroin jo tänään toimistolla) on mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitä haluaisitte tänne lisätä, poistaa tai muokata. Kaikki ehdotukset luetaan ja selvitetään niiden mahdollinen toteuttaminen, mutta tässä vaiheessa ei voida luvata että jokainen teidän ehdotus toteutettaisiin olkoon ne kuinka hyvän kuulosia omassa päässä. Suuria muutoksia sivuihin ei siis ole näillä näkymin tulossa, vaan kysessää on enemmänkin päivitys käyttäjäystävällisemmäksi meille foorumilaisille.

Muistakaa että tämä topikki on erittäin tiukan valvonnan alaisuudessa, eli perusspämmi sun muu perseily on ehdottomasti kiellettyä ja sellaiset viestit tulen poistamaan asap. Eli käyttäkää järkeä kirjoittaessanne tänne :)

2. Pulikoira

Pulikoira 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    99
    Aktiivisuuspisteet:
    1,871
    Sisäänkirjautuminen ei kommunikoi tarpeeksi hyvin. Se välillä väittää, että ei ole kirjautunut sisään ja toisena juttuna jokaisen kirjautumisen ohella tulee eräänlainen virheviesti, mutta kirjautuminen "onnistuu" silti. Tämä ainakin päivittäin IE:n käytöllä töissä ja Firefoxilla kotona.

Shoutboxissa viestien välittäminen enterillä antaa monesti saman error-viestin kuin kirjautuminen sivustolle.
    EDIT1: http://aijaa.com/XKzXnc kuvakaappaus kirjautumisesta IE:llä.
    EDIT2: http://aijaa.com/JGrqCo kuvakaappaus shoutbox-viestistä IE:llä.

Mielestäni siis kirjautuminen ja viestien lähettäminen ei kommunikoi tarpeeksi hyvin tällä hetkellä saitin kanssa ja käyttäjän kanssa, siellä on kriittinen hienosäätövara joka tulee korjata.

Yläbannerin kanssa on paljon ongelmia. Nytkään se ei minulla näy muuta kuin valkoisena boxina, käytössäni on adblock plus ja uusin firefox. Play-nappula ei ole toiminut kuin kerran Firefoxilla. Joku väitti että viiveellä se lähti soimaan 25 minuutin odottamisen jälkeen.

Jos haluatte, että suoratoistot tulevan sivustonne kautta mahdollisimman hyvällä prosentilla, oleellisesti heti tuo radionappula tehokkaammin toimintaan!
    Tuskin haluatte klikkejä vaihtoehtosivuille josta basson saa kuulumaan..

Hikinen iltapäivä ja / tai KBK voisi lisäksi "matkia" hieman YleX:ää ja Lyömättömiä laittamalla sinne studioon kameran, josta seurata sällejä. Mikä sen parempaa viihdettä olisikaan.

Aktiivisuutta lisää, lisää, lisää... koodarina voin kyllä kaivaa lissää virheitä, mutta oon kohtuu uus käyttäjä.. :)

Last edited: 15.04.2015
    ToTheMoonlight, Daytona ja t2000 kiittävät tästä.
  3. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Tuli sellainen bon voyage -fiiilis, että oon ollut täällä ennenkin: Myyntipalstalta voisi omat otsikot laittaa niille vitun ug-pajaripää-kassuille, ja vitun veluuri-XXL-akademiks-kledjuille. Kiitos 2011-2013 nevö föget, vai millos se edellinen saitti olikaan, kun tuo jako oli sentään olemassa.

Zapas nikille terkkuja myös.

tnn, saelli ja Puppiz kiittävät tästä.
  4. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Eipä mulla tule muuta mieleen kuin että vorkalle vaan lisää pämmiä, niin pystyy lukee jälkikäteen. Tähän pystyy vaan vaikuttaa itse me, eli poksilaiset / vorkkalaiset. Huuto poksin se scrolli isommaksi, eli näkyisi päivien päähän vanhat tekstit, kuten saylla. Tosiaan kamera hikisen studioon ja kbk:hon ehdottomasti. Sitten mun toive on että pasolla ei soitettas niin paljoa mitään peruspoppia vaan enemmän hoppia r n b:tä, mutta siihen varmaan heki tai kukaan muu eipi pysty vaikuttamaan, kun kyseessä kaupallinen kanava.

Ei muuta ku jatkakee samaa mallii!

5. saelli

saelli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Mites se TapaTalkki? Mähän taisin joskus jopa luvata maksaa sen ekat kymmenen vuotta, jos Bassolle se on taloudellinen ongelma.

PS. Tarjous edelleen voimassa mikäli se 10e/vuosi pitää vielä kutinsa

Edit.
    Nopealla Googlauksella näyttäs Taptalk olevan ilmainen, BYO versiot sit alkaa 69e/kk. En tiiä mistä tuo edellinen 10e/kk on revitty

6. Pulikoira

Saadut kiitokset:
    99
    Aktiivisuuspisteet:
    1,871
    Minun mielestäni korkeintaan tunti tai pari lisää tuota timestampia, kun katokku ei uskalla sit diipeimpiä läppiä heittää ku jää miettii mitä tuli sanottuu liikaa. Ainaki minä ku tämmöne hölösuu oon... :D

7. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Jos jonkun laittaa ignoreen, niin shoutboksissa joka viestistä tulee tarpeeton *Ignored*-huomautus. Jos laitan jonkun ignoreen, niin haluan sen vittuun mun internetistä, enkä kattella tuollaista.

8. HEG

Saadut kiitokset:
    1,024
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Tein tämmösen osion äskettäin: http://www.basso.fi/index.php?forums/myydään-ja-ostetaan-vaatteita.54/
    Muiden osioiden selkeyttämiseksi muutin osiot MYYDÄÄN / OSTETAAN tälläisiksi: MYYDÄÄN / OSTETAAN MUSIIKKIA JA ELEKTRONIIKKAA (ainahan siellä on joku kassujen lisäks iphonea tai syntikkaa myymässä)

Bolaz kiitti tästä.
  9. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Oi suuri HEG, kuinka kirkkaasti valosi loistaakin. Suo siunauksesi levitä kaikille kansoille.

10. saelli

saelli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Juuh elikkäs niin Soundcloud-upotukset ois ihan jees, saattaisin joskus jopa käydä selaamassa biisitopsuja ku ei tarttis liikaa klikkailla. :lazyman: :cool:

Anonyymiyykäärme, Pulikoira ja Daytona kiittävät tästä.
  11. Sillipurkki

Sillipurkki 2. leveliläinen Betatestaaja

Saadut kiitokset:
    25
    Aktiivisuuspisteet:
    2,196
    Mulla jostainsyystä aina päivittää sivun ku yritän painaa play nappia tosta nettiradiosta.. Ja eks ton vois laittaa muuallekkin ku pelkkään ''Basso'' ikkunaan.? Vähänniinku shoutboxiki on laitettu pikkusena jokasen sivun laitaan. Enemmän modejaki sais olla.. Ja offtopiXina webbikami basson studioon tai toimistoon. Vai oks basolla toimintaa joka ei kestä päivänvaloa? :folio:

Last edited: 21.04.2015
  12. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    424
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Tosiaan, jos klikkaa etusivulta kohdan RADIO pääsee katsomaan ohjelmakarttaa, tietoja ohjelmista ja DJ-koplasta. Mutta mistään EI PÄÄSE KUUNTELEMAAN RADIOTA! Ja kun minä olen tämmöinen tavallista tyhmempi ihminen, niin en opi! Tämmöinen pieni toive siis olisi: Radio-valikon taakse myös päästä kuuntelemaan raadiota! Kiitosh!

Sillipurkki kiitti tästä.
  13. Pulikoira

Saadut kiitokset:
    99
    Aktiivisuuspisteet:
    1,871
    Jepsjoo ja tällanen viesti tuli taas boxissa kirjoittaessa:

Xenforo ja JavaScript sukkaa äässii.
    http://aijaa.com/jO99Nc

14. testo_mayne

testo_mayne 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    kysympähän voon, että mitä järkeä näitä päivityksiä on tehdä kerralla eikä pikkuhiljaa? taas rikotaan foorumi ja vuoden päästä uus datanomi kokeilee korjata :smile: hyvä meininki.

vahainenaani ja tk kiittävät tästä.
  15. Bolaz

Bolaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    463
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    Pitäähän näille uusille datanomeille olla puuhastelukenttänä sivusto, jonka käyttäjäkunta on niin anaalista, että mitä vaan kikkailuja voi kokeilla, ja vielä puhua jostain "neloslevelistä". Kyllä siellä norsunluutornissa naureskellaan. :gotcha:

Delfoi, Sillipurkki, testo_mayne ja nämä jäsenet kiittävät tästä.
  16. HEG

Saadut kiitokset:
    1,024
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Soundcloud toimii.

17. Puppiz

Puppiz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    550
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Mobiililla (ipadilla) ei pääse kattoo ainkaan hälytyksiä ollenkaa eli toi palkki on olemas mut ton basso bannerin alla

18. kasmo

kasmo 1. leveliläinen Admin

Saadut kiitokset:
    8
    Aktiivisuuspisteet:
    121
    responsiivisuutta, sekä muitakin puutteita fiksaillaan viellä tämän viikon aikana!

Pulikoira kiitti tästä.
  19. realii

realii 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    336
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Toi musta yläbanneri kyl blockkaa näkyvyyttä aika helvetisti tietokoneellakin.

20. Pulikoira

Saadut kiitokset:
    99
    Aktiivisuuspisteet:
    1,871
    Ottakaa puolisenttiä pois vaan tuosta ja pieni liner erottamaan tuohon "Slämäri.fi" -osioiden ja "Radio"-osioiden väliin.