302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Asbtract Rude ät Finland?

Viestiketju osiossa 'Tapahtumat' , käynnistäjänä Guest, 24.03.2005.

1. JMZ

JMZ 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Jäin sit ilman :cry:

Nyt en ehkä näekään suurta idoliani. damn...

Jos jollai on ylinmääräistä ni ostan mielelläni!

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Jäi sitten Ab Rude väliin. Keikkahan on loppuunmyyty, perkeleen perkele.
    Ainoastaan varattuja lippuja jäljellä. Astuin iloisena tänään Funkiestiin sisälle lippuja ostamaan, mutta suureks vitutukseks sain kuulla, ettei niitä oo enää jäljellä.
    Ei sitten toi varaaminen käynyt mulla mielessä.
    Ensin K-Rino ja nyt tää.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meidän ulosjääneiden täytyy järkkää selkeesti jotkut varjopileet siihen pihalle!

:lol:

4. JMZ

JMZ 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    selkeesti... :)

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nää pienet ironiset hetket elämässä ( esim. Ku alottaa tämmösen topicin eikä sitten itse ehdi lippuapajille ) herättelee kivasti sillee "kyllä, sä elät vielä täällä julmassa maailmassa, totu siihen, sucker."
    :lol:

6. BurtReynolds

BurtReynolds 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,886
    frendi ei oo ihan varma saako se maanantaiks lomaa intistä. eli luulis täs viikol selviävän. jos ei natsaa, niin sitten mulla on ylimääräinen lippu, mutta katsotaan lähempänä.

ja noista varatuista lipuista vielä. kannattaa kärkkyä funkissa joskus lauantaina ennen sulkemisaikaa. jos varattuja lippuja ei oo haettu, niin kyllä juha ne myy pois mielummin ku jättää lojumaan. näin mäkin pääsin k-rinoon.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lippu #96 tarttu tänään mukaan funkiestistä eli aika täpärästi sain lipun.
    Varattuja lippuja kyllä näytti olevan aika monta, arvioisin et joku yli 20

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

# 88, tuli onneks käytyy funkiestis heti aukeemisen aikaan.
    Ny vaan keikkaa odottelemaan, vaikkakin ikävää et varmasti kovempiiki fanei jäi ulkopuolel :?

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no vittu.... mites toi turun keikka myydäänkö ovelta vai saako ennakkoooon ?

Edit: eipä tarvi sinnekkään lähteä ku kokeet tiistaina 12. pv

10. inni

inni 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    11,871
    Sama tilanne mulla.

Huh, ei voi ku olla tyytyväinen siitä et oli ajoissa.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo tässä taas huomaa että aikainen lintu madon nappaa...Kaverit olivat liikkeellä heti aamusta ja käteen oli jäänyt kuulemma kaksi lippua, ja jos lipun numerokin on #95 niin eipä niitä enää kauaa ollut...Itsehän olen elänyt askeettista elämää kun investoin vikoja rahoja lippuihin.

Harmillista kuulla noista intissä kiinni tapauksista, itse en koskaan missannut mitään merkittävää sen takia, ja lomat sain käytännössä silloin jos sellaisia halusin. Toisaalta kyllä nytkin ainakin yhdestä kaverista kuulin ketä joutui jättämään väliin samasta syystä. Itse jos olisin samassa tilanteessa varailisin jo lippuja Turkuun, varmasta vähintään yhtä kuuma meno luvassa. KJoulusta lintsaaminen tai vastaava on aika pieni hinta siitä jos oikeasti haluaa nähdä Ab Ruden, ja 6e :)

13. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0

;)

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

no. 81. jeeeee! arvostusta i-tupla-N-iille kun hoksas ostaa lipun mullekin, muuten olis saanu jäädä keikka näkemättä.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Turkuun ennakkolippuja myynnissä huomenna (ti 5.4.2005) sunshinessä ja päiväkodissa. Koitetaan saada sinne hesinkiin myös lippuja viikolla... Hintahan oli huokeat 6 euroa...

16. plankton

plankton 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    22
    Aktiivisuuspisteet:
    521
    nyt kaikki ketkä missas lipun niin turkuun kattoo.tiedän et maanatai on paha päivä lähtee mut kyl ton keikan takii kannattaa.. sieltä tulee busseja läpi yön(eiks maanantainakin?) jos aamul duunii ja aina yhen päivän jaksaa ja koulusta voi aina jättää päivän väliin.
    muuten kun et toi päivä on tollanen en ymmärrä miks ei kaikki jotka tonne ei mahtunu lähtis turkuun.. itte oon kautta aikojen reissannu ympäri suomen kattoo keikkoja.. varsinkin ajat sitten kun ei niitä ollu usein.
    jos oikeesti haluut nähä ton keikan meet siis turkuun kattoo.
    kimppa kyytejäkin voi koittaa järjestää.. jos jollain auto niin kerro muille täällä ja maksatte bensat littiin.
    vähän seikkalu henkee.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Plankton puhuu asiaa. Ehkä kannattaa hommaa tonnekki ennakkoon lippu...

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kyllä nyt on laiskaa sakkia liikenteessä. turun ja helsingin välillä
    vielä menee julkisetkin aika hyvää tahtia, itse oon lähemmäs
    sata kilsaa pidempää matkaa taivaltanut keikkojen perässä
    ihan miten päin vaan.

eiköhä 2russa sitte nähä.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:4d024cfd33="plankton"]nyt kaikki ketkä missas lipun niin turkuun kattoo.tiedän et maanatai on paha päivä lähtee mut kyl ton keikan takii kannattaa.. sieltä tulee busseja läpi yön(eiks maanantainakin?) jos aamul duunii ja aina yhen päivän jaksaa ja koulusta voi aina jättää päivän väliin.
    muuten kun et toi päivä on tollanen en ymmärrä miks ei kaikki jotka tonne ei mahtunu lähtis turkuun.. itte oon kautta aikojen reissannu ympäri suomen kattoo keikkoja.. varsinkin ajat sitten kun ei niitä ollu usein.
    jos oikeesti haluut nähä ton keikan meet siis turkuun kattoo.
    kimppa kyytejäkin voi koittaa järjestää.. jos jollain auto niin kerro muille täällä ja maksatte bensat littiin.
    vähän seikkalu henkee.[/quote]

maanantaina töitä ja illalla koulu ja sama tiistaina.. ei mitenkään vaan pysty.. lisäksi junalippu mestoille maksaa smaan verran ku mun loppukuun ruuat.. ellei enemmänkin.. ei vaan pysty.. ja ite en pydee olee koulusta pois ollenkaan, sen verran hooseet suuntautumisopinnot menossa.. :p

edit:

Kihihii! Pääsen kai sittenki hki keikalle!! woowoo..
    et siel sit näkyy.. <3 much luv'..

20. Chydeone

Chydeone 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    bussit kulkee tku-hki -väliä läpi vuorokauden tunnin välein. JOitain välitunteja yöllä, mut kokoajan pystyy kulkee.

Täyshintanen menopaluulippu 41e. Opiskelija jne puolet tosta.