302 Found

302 Found

nginx/1.8.0

Älä osta näiltä käyttäjiltä

Viestiketju osiossa 'Myydään musiikkia ja elektroniikkaa' , käynnistäjänä Ilkka, 26.01.2006.

1. Ilkka

Ilkka 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Äläkä myöskään myy.

potzoni
    henri herne
    Animal
    lasse72
    w33d

Sama jäbä ilmeisesti kaikkien nimimerkkien takana. Hän on jättänyt levyjä lähettämättä, vaikka rahat ovat jo hänen tilillään. Asiasta on useampikin taho nostamassa syytteitä. Kehoitan tekemään rikosilmoituksen vaikka menetetty rahasumma olisi pienikin - ihan periaatteen vuoksi.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ai et toi jätkä on saanu jo noin paljon "tuhoo" aikaseks. Mut hyvä et tosta nyt ilmotettiin. Kiitos ilkka!

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo...myin yhen paidan ja rahat on vielä saamatta. Oma virheeni,mut yleensä täällä on maksut tullu tilille vaikka olis laittanu paketin etukäteen postiin...Onneks saatavia vaan 13 euroo, mut onhan tollainen toiminta tosi spedeilyä...

Ja mulle Potzoni-nimimerkki on ilmoittanut osoitteekseen: nico lipponen laivalahdenkaari 25 a14 00810 helsinki

en tiedä pitääkö toikaan paikkansa:)

-Komisariomatula-

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ilmankos ei oo mikseriä kuulunu eikä näkyny. onneks käskin laittaa postiennakolla.

ja on muuten ilmottanu mulle saman osotteen.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No hmm sit ei kyl melkovarmasti toi henri herne ole kyseessä. Ku me nyt jätkien kans ollaan niin paljon pengottu et ton henri herneen nimi on Jani Salminen tai joku semmonen vastaava. Mut seki kyl asuu stadissa. Et en sit tiiä. Mut kaikki jotka on menettäny rahaa niin menee periaatteest vaan tekee rikosilmotuksen! Mullekkaa ei oo enää mitään välii saanko rahat takas kuhan se jätkä joutuu teiostaan vastuuseen.

6. 24h-kerho

24h-kerho 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mikäs se Rudyn biisissä ollut osote oli? Laivalahdenkaari 25 a15? =)

7. gee

gee 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Tää tällane kusettamine on niin vitunmoista paskaa ku voi vaan olla. Onneks itse en vielä oo näistä kenenkää kans käyny kauppaa vaik runsaasti oonki täällä pyöriny.
    Niin kiitos kaikille joiden kans oon kaupat tehny. Kaikkien kans on sujunu loistavasti. Ei mitään ongelmia.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaikkien kanssa menny kaupat hyvin paitsi tamperelaisen Dee-LoC kanssa ollu hieman ongelmia. joskus myin hupparin 65e ja laitoin heti postiin ku en tajunnu oottaa,että rahat tulis eka tilille. noh kyselin vähän väliä,että millon siirtää rahat ni kuulemma kohta tulossa rahaa ni laittaa sitten. jotain puoltoista kk kesti eikä ollu vieläkään maksanu ni vihdoin suostu lähettää hupparin takas. oli vissii koko ajan käyttäny sitä tai ainaki oli irc galleriaan poseerannu se päällä.
    jos tältä käyttäjältä ostaa jotai ni kannattaa ainaki kattoo tarkasti et rahat näkyy eka ennen ku lähettää tai mieluiten kädestä käteen kamat.

9. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Vittu, ite laitoin kyseiselle jäbälle 20 e, eipä oo levyjä kuulunut. Kai tässä jotain pitäisi tehdä.

Toivotaan että kusetti jotain astetta paatuneempaa tyyppiä ja löytää ittensä pian katuojasta. Huh

EDIT: Henri Herne ilmotti tilinumeron yhteydessä nimekseen jesse vänskä

10. Iku

Iku 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Yhellä noista nimimerkeistä on muaki koitettu jekuttaa... En siirtäny rahoja missään vaihees koska toi oli liian selvä kusetus. Ainakin itse oon oppinu tunnistamaan epävarmat kaupat (joidenkin mielestä jopa liian ahkeran) nettikauppaurani aikana.

Nonni nyt ku pääsin pätemään kuinka hyvä jätkä oon ni kaikki kusee mua linssiin seuraavat kymmenen vuotta.

Edit: Tilinumeroks tyrkytti muuten tällästä:

506203-292798 osuuspankki

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

kemali 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mistä tiedät? Luultavammin toi itse herne poimi mun msn osoitteen ja lisäs mut. Jesse Vänksä nimi oli ainakin osoitteessa. Kenties sama äpärä? Hmm..jos on niin täytyy olla harvinaisen tyhmä!

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Siis onko noi nyt niitä pellejä ketkä on vedättäny jengiltä massia?

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Luultavasti sama tyyppi kyseessä kuitenkin. Katsokaahan noiden kavereiden tekemiä topikkeja! Kaikilla tyyliin yksi viesti ja aina ovat myymässä jotain. Hauskinta tässä on se, että kaveri huutaa omista vaatteistaan toisilla nickeillä. Tarkoituksena on huutaa vitusti omista vaatteistaan (joita ei tietenkään edes omista) ja toivoa, että joku huutaa enemmän. Kannattaa siis varoa! Kaveri voi olla vaikka kuinka monella valenickillä täällä kusettamassa porukkaa ja yksi näistä nickeistä on
    mc gogo! Kusettajan antama tili ei tietenkään ole hänen omansa, mutta hänen kaverinsa tulee joka tapauksessa ja varmasti käräyttää tämän kusipään tai joutuu muuten itse vastaamaan syytteistä. Tämän hetken tiedon mukaan kusettaja ei ole edes viittätoista vuotta. Oikeastaan se hyvä, sillä hänen vanhemmat ovat vastuullisia maksamaan pojan rötökset, elleivät he ole täysin varattomia. Ja vielä kerran, kaikki joita on kusetettu niin rikosilmoitusta vaan kehiin, vaikka saatava summa olisikin pieni! Tarpeeksi moni kun tekee rikosilmoituksen niin poliisin on pakko selvittää tapaus loppuun saakka, vaikka olisi kuinka monen mutkan takana.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mutta noi mitä laitoin on totta ja lipponen asuu laivalahdenkaaressa :evil:

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

laajasalossa

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön