Kilpailut

Kivijalkakauppojen asiakaspalveluhenki halutaan verkkoon – Infoa on Startup Garagen uusin voittaja

8.11. 15:31 Toimitus

Basson, Kuubin ja Nebulan Startup Garagen lokakuun voittaja on Infoa, joka on verkkokauppojen tuotetietojen hakemiseen ja tuottamiseen keskittyvä palvelu.

Infoa haluaa tuoda nettiin asiakaspalvelun, jota kivijalkakaupoissa tekevät myyjät. Käytännössä Infoa lisää asiakkaan tietoa tuotteesta ennen ostopäätöstä laatimalla kattavat tuotetiedot. Kun asiakas tietää paremmin mitä on ostamassa, palautukset vähenevät. Ostaja voi perehtyä tuotteeseen paremmin kuin mitä muutama kuva ja parin sanan teksti tavallisesti mahdollistavat.

Infoan Hanna Parviainen vieraili Hikisessä iltapäivässä kertomassa palvelusta. Paljon verkkokauppojen ja brändien parissa työskennellyt Parviainen sanoo saaneensa idean yritykseen omien kokemustensa pohjalta. Kuuntele haastattelusta, miten Infoa toimii.

Jos sinulla on mielessäsi digiliikeidea, jota tahtoisit kehittää, hae mukaan Basson, Nebulan ja Kuubin Startup Garageen!

Basso suosittelee