Kirjoittaja Aihe: Tapahtumia, joissa pelkästään 1960- tai 1970-lukujen musaa?  (Luettu 502 kertaa)

Poissa Diskos

• Jäsen
    • Profiili
Moi!
Nykymusa ei kiinnosta juuri yhtään, mutta 1960- ja 1970-luvuilta todella paljon ja erilaisia tyylejä. Nykyään näyttää olevan paljon sellaisia tapahtumia, joissa soitetaan kaikenlaista groovemaista, uutta ja vanhaa. Mitkä olisivat sellaiset tapahtumat pääkaupunkiseudulla, joissa keskitytään siihen? Ei tarvitse välttämättä olla keikka, olisi vain kivaa päästä kuuntelemaan ja/tai vaihtelemaan ajatuksia tästä musiikkikentästä. Itseäni kiinnostavat ennen kaikkea jazz-, easy- ja discopohjaiset jutut.
Kiitos!

Poissa villek

• Admin
  • Jäsen
    • Profiili
Oisit voinut niputtaa noi kaikki topicit ihan yhden otsikon alle, tai kokeilla vastineeksi kysymys- ja vastauspalstaa. Jatka vaikka täällä nyt toistaiseksi muokkaamalla avausviestiä jos haluat.

Poissa Diskos

• Jäsen
    • Profiili
No kyse on kolmesta eri asiasta vaikka niillä olisikin jotakin yhteistä. Deep house ei ole 1960- eikä 1970-lukujen musaa. Vinyylejä voidaan soittaa muutakin kuin mainitut tyylit. Kysymys- ja vastauspalsta hämmentää, siinähän menee kaikki sekaisin. Sopisi paremmin triviaaleille kysymyksille, joihin useimmat osaavat vastata. Ja kysymys hukkuu muihin viesteihin eikä sopiva tyyppi välttämättä törmää siihen. Minulle on vain kertynyt kolme kysymystä kun olen juuri rekisteröitynyt. Eikä ole tarkoitus spämmätä mitenkään.

Poissa WKempton

• Jäsen
    • Profiili
Lainaus käyttäjältä: "Diskos"
No kyse on kolmesta eri asiasta vaikka niillä olisikin jotakin yhteistä. Deep house ei ole 1960- eikä 1970-lukujen musaa. Vinyylejä voidaan soittaa muutakin kuin mainitut tyylit. Kysymys- ja vastauspalsta hämmentää, siinähän menee kaikki sekaisin. Sopisi paremmin triviaaleille kysymyksille, joihin useimmat osaavat vastata. Ja kysymys hukkuu muihin viesteihin eikä sopiva tyyppi välttämättä törmää siihen. Minulle on vain kertynyt kolme kysymystä kun olen juuri rekisteröitynyt. Eikä ole tarkoitus spämmätä mitenkään.

Olet nyt ymmärtäny basso-foorumin ihan väärin.

Poissa Diskos

• Jäsen
    • Profiili
Enkä tehnyt sitä kuten yllä selvennetty.

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä