Mä olen päättänyt alkaa uuden vuoden kunniaksi katsoa yhtä uutta draamasarjaa, ja haluan teidän kertovan, mikä se on.
Se, tuleeko sarja tällä hetkellä Suomen televisiosta, ei ole oleellista – laatu on. Mä olen pitänyt aikaisemmin mm. Sopranosista (muutama eka kausi), Heroesista, uudesta Battlestar Galacticasta, Lostista (kaksi ekaa kautta), Babylon 5:sta, Six Feet Underista, Kylmästä ringistä, Paosta (eka kausi), 24:stä, Rakkauden nälkä -minisarjasta ja McGyverista. Sen sijaan en ole niin innostunut Dexteristä, Twin Peaksistä, Housesta, Roomasta tai Baywatchista.
Mulle tärkeitä kriteereitä on, että sarja on hyvin kirjoitettu ja säällisesti näytelty, jatkuvajuoninen sekä mahdollisesti jopa jollain tavalla televisioilmaisun rajoja venyttävä (heh). Olisi myös kiva, jos sarjaa olisi hallittava määrä jaksoja tai sillä olisi häikäisevät tuotantoarvot, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Se saa olla aivan uusi tai jo muutaman vuoden vanha.
Tällä hetkellä listalla
1. The Wire (Langalla)
2. Farscape
3. Deadwood
Jokin näistä vai jokin muu? Mihin olette koukuttuneet? Mitä katsoa ja minkä takia?