[quote:18c1c30b35="Tiketti"]
Koska silloin kaikki yli 20-vuotiaat jättäisivät tulematta.
Lisäksi ikärajattomilla keikoilla ei saa myydä alkoholia (tai sitä voidaan myydä vain osassa baareista) jolloin Tavastian tulot putoavat huomattavasti. Ja eiköhän toi keikka myydä aika tupaten täyteen muutenkin, oli ikäraja tai ei. Ihan hyvä siis että 'me yli-ikäiset' pääsemme nauttimaan. [/quote:18c1c30b35]
Eieiei se ole hyvä ollenkaan, se on ihan väärin. Kavereita menee tonne ja mä jään yksin himaan siksi että mä olen syntynyt vääränä vuonna ja saan kivoja hehkutustekstareita että kuinka hyvä meininki.
Ja mä olen ihan hirveän pahoillani, mutta nyt on kyllä pakko olla rehellinen ja kertoa, että... Että mä olen tavannut erityisesti keikoilla aika hemmetin paljon todella huonosti käyttäytyviä ja häiriköiviä täysi-ikäisiä. Musta olisi taatusti vähemmän haittaa kuin monesta "aikuisesta", ei jengi mun ikää huomaisi mistään muusta kuin papereista. Äääh.
(Nimim. Vittuuntunut teini tilittää)
No joo, kyllä mä ymmärrän että halutaan myydä viinaa ja tollain. Ja että niitä on aika tyhmiäkin penskoja. Multa vaan jää niin peräkkäin kaksi Ceebrokeikkaa ikärajan takia näkemättä, ja mulla on aika paha addiktio. Vieroitusoireita. Ja mikään ei muutenkaan toimi niin tuo olisi pelastanut alkusyksyn.
Yritä edes ymmärtää.