Kirjoittaja Aihe: Herrasmiesliiga - Ei pahalla, mut tahallaan 2009  (Luettu 12633 kertaa)

Poissa SP-toimitus

• Jäsen
    • Profiili

HERRASMIESLIIGA - EI PAHALLA, MUT TAHALLAAN 2009 [LATAA TÄSTÄ]

Herrasmiesliigan äijät on täällä taas! Tasan vuosi sitten aattona aloitettu perinne saa jatkoa, kun Brädistä, Cheekistä sekä TS:stä koostuva kolmikko julkaisee jälleen uudellevuodelle pyhitetyn träkin syvallapelissa.comissa. Kappaleen nimi on Ei pahalla, mut tahallaan 2009 ja raidalle taustan on vääntänyt tuttuun tyyliin MGI. Tässä vielä yhtyeen kommentit träkistä:

Päätettiin äijien kanssa, että tästä tulee perinne, jota jatketaan vähintään 20 vuotta. Uusi Ei pahalla, mut tahallaan -biisi ilmestyy Herrasmiesliigalta tästä lähten aina uudenvuodenaattona. Tällä biisillä asetetaan rima 2009 ja pyrimme jatkamaan hallitsemista tulevana vuonna Brädin ja Cheekin sooloilla, sekä uudella Herrasmiesliiga albumilla.

www.herrasmiesliiga.com
www.syvallapelissa.com

PS. Ei pahalla, mut tahallaan 2008 on ladattavissa TÄSTÄ.

Poissa Aspi

• Jäsen
    • Profiili
Herrasmiesliiga - Ei pahalla, mut tahallaan 2009
« Vastaus #1 : 31.12.2008, 09:44 »
mahtavaa jätkät =):thumbup:mahtavaa

nomak

• Vieras
« Vastaus #2 : 31.12.2008, 11:18 »
joka jäbältä hyvät verset, kertsi vähän tylsä paitsi tuo loppu laulu on hyvä :D

Poissa Nova

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.2008, 14:12 »
Ai saatana, MGi väsänny aivan uskomattoman kovan ja potkivan biitin, ei tota äijää pysty ku arvostaan. Verseistä sen verran että harvemmin pystyn TS:än ääntä ja flouaamista kuuntelemaan itkemättä, mutta tässä kyllä vetää ihan hyvin. Vetäispä vaan muutki biisit samalla tavalla niin Liiga ois pystyssä muutenki ku vaan Brädin ja Cheekin turvin, jotka vetää tässäkin taas sillä tutulla ja turvallisella tavalla, eli aivan helvetin hyvin. Loppulauluista plussaa.

Mahtavaa jos tällasia rupee aina uv:na tippumaan, tämmöstä kuunnellessa on mukava laittaa ryyppäyspäivä käyntiin. Helvetin hyvä :thumbup:

Hyvää uutta vuotta vaan koko Liigalle.

kimarr

• Vieras
« Vastaus #4 : 01.01.2009, 05:34 »
Aikuiset miehet, miettikääpä hetki mitä te teette.

Haistakaa vittu.

Mitä vittua.

60 000 km ja vieläkin jaksaa.

Cripz

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.01.2009, 05:37 »
Lainaus käyttäjältä: "kimarr"

Haistakaa vittu.

Mitä vittua.

Huomisille nyyhkymorkkiksille omistettu quottaus. Nyt nukkuun ->

Poissa 24h-kerho

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 01.01.2009, 06:56 »

Haistakaa vittu.

Mitä vittua.

Pullat ja muusit meni lattialle. Hämmentää.

edit:ja siis vittu et hämmentää tää edellinen postaus ja tää koko biisi ym muu touhu. Tai siis kai tää koko foormi

kimarr

• Vieras
« Vastaus #7 : 01.01.2009, 07:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Cripz"
Huomisille nyyhkymorkkiksille omistettu quottaus. Nyt nukkuun ->

Ymmärrän, että sinua harmittaa, silä olet saanut näinkin exclusiivisen kappaleen jaettavaksi, jota mikään muu suomen media ei huolisi. Mua vaan henk. koht. ahdistaa, että tämän ikäiset miehet tekevät tälläisiä kappaleita. Keneltä tässä yritetään ottaa luulot pois?

Ja ihan puhtaasta mielenkiinnosta koko postaukseni ilman mitään vihaa.

Poissa Gedou

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #8 : 01.01.2009, 10:53 »
Lainaus käyttäjältä: "SP-toimitus"

Päätettiin äijien kanssa, että tästä tulee perinne, jota jatketaan vähintään 20 vuotta.

Älkää jatkako.

Poissa asteriks

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 01.01.2009, 11:22 »
hahahaha  Kimarr hädässä haistattelee vittuja "puhtaasta mielenkiinnosta"

Cripz

• Vieras
« Vastaus #10 : 01.01.2009, 13:56 »
Ymmärrän, että sinua harmittaa, silä olet saanut näinkin exclusiivisen kappaleen jaettavaksi, jota mikään muu suomen media ei huolisi.

Valitettavasti mua ei harmita vittuakaan. Toivottavasti suakaan ei enää ahdista, kun pääsit purkamaan viisaat sanasi tähän topicciin.

Ja takas kommentoimaan biisiä, kiitos!

Poissa assap

• Moderaattori
  • Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 01.01.2009, 14:50 »
Ton biitin vokaalisämpleistä diggaan ja biitistäki vähäsen. mut ei täs mitään uutta oo, hirveessä kännissä tätä varmaan kuuntelis jossain baarissa, Cheekillä varmaanki paras verse, mutta ei sekän häävi. Muut lähinnä hirveetä paskaa. Ois kiva kuulla näillä jätkiltä, biisi jossa ois erilainen biitti ja ne räppäis eri tyylillä. EI varmaan onnistuis.

"En tiedä jätkii jotka raatais meit kovempaa, mä nään ämmii jol on aataminomena"

"sä oot talonmies ja mä mies talossa"

"mis ne monnit ja sonnit on"

Siinä ehkäpä vuoden 2008 huonoimmat riimit. Kiitos näistä.

Ei jatkoon

Poissa Peikko

• Jäsen
    • Profiili
« Vastaus #12 : 01.01.2009, 18:17 »
Tausta oli tosi karsee mun mielestä :thumbdown:  Cheekin verse tosiaan ainut joka menetteli jotenkuten mutta 2 muuta alitti oman tasonsa ja reippaasti, liekö liikaa nestettä näin vuoden vaihteessa nautittu :)

kimarr

• Vieras
« Vastaus #13 : 01.01.2009, 18:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Cripz"
Ja takas kommentoimaan biisiä, kiitos!

Niin ja siis mä mielestäni kommentoin tätä biisiä koko ajan? Ok, kuulin kappaleen täysin 100% humalatilassa (josta ehkä johtuu turhat voimasanojeni käytöt), kuitenkin rekisteröiden kaiken ja "järkytyin syvästi". Kuuntelin biisin nyt selvinpäin ja sama reaktio. En vain ymmärrä, miksi nää samat jäbät tekee samat biisit vuodesta toiseen, mitä vittua täytyy enää todistella. Ok, te osaatte jo räpätä, mutta voisitteko siirtyä tekemään niitä biisejä? En mä oota mitään tiede- tai rakkausräppiä

Sori muutenkin hirveesti, että annoin oman mielipiteeni jonkun esikuvasta. Kuka tahansa ko. kappaleen kuullut voi poimia mun postauksestani (ei ehkä ensimmäisestä) sen pointin ja miettiä hetken.

dOEs aNY1 fEEL mE?

Cripz

• Vieras
« Vastaus #14 : 01.01.2009, 19:43 »
Sori muutenkin hirveesti, että annoin oman mielipiteeni jonkun esikuvasta.

Mua ei juurikaan liikuta biiseistä tulevat palautteet niin kauan, kun en itse ole osallistunut niiden tekoon ja kommentit pysyvät asiallisina. Jokaisesta edes hieman perustellusta kommentista olen kiitollinen ja kaikille suotakoon sananvapaus boardin moderoinnin rajoissa. Jäbä haistattaa maistissa vitut artisteille, vaivautuu etsimään Googlen kuvahaulla kuvaa Cheekistä Nelosen Buusterissa ja seuraavassa viestissä vittuilee/asettelee sanoja mun suuhun (sinua harmittaa, muu media ei huolisi jne). Odotitko, että saat tällaisista näpräilyistä kiitosta? Et ainakaan multa. Olihan siellä toisessa viestissä kuitenkin kahden lauseen verran palautetta myös biisistä ja tässä uudemmassa viestissä lisää, joten kiitoksia niistä!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja sitten nimimerkki kimarrin jälkimmäisestä viestistä tuli mieleen yksi asia (tämä ei siis ole mikään vastaus omaan argumentointiisi eli ei herneitä, kiitos). En edelleenkään ole esimerkiksi tämän biisin tekijä enkä tiedä mitä tällä on haettu, mutta jokainen voi kuulla lyriikoista, että Ei pahalla, mut tahallaan -biisit ovat raflaavia. Mitä luultavimmin niillä halutaan herättää keskustelua ja siinä samassa myös pitää itse hauskaa studiossa. Kun kyseessä on vain nettilevitykseen tarkoitettu ilmainen biisi, jolla samplataan kasaripoppia eikä tämä ole menossa millekkään viralliselle julkaisulle, niin miksi monet suhtautuvat tällaisiin träkkeihin kuin Herrasmiesliigan pitkäsoiton ensimmäiseen singleen? Eli hyvin vakavasti?

Sen tietysti ymmärrän, jos kappale ei viihdytä millään tasolla, kuten moni on tässäkin topicissa jo kokenut. Mutta liian usein näitä bonareina julkaistavia ralleja lähdetään vertailemaan levyllä julkaistuun materiaaliin - tarkemmin harkittuihin kokonaisuuksiin. Mun mielestä olisi hauskaa, jos suomalaiset räppärit tekisivät ihan vain huvin vuoksi lainabiitteihin enemmän sessareita ja niitä osattaisiin arvostella sellaisinaan - viihteenä, ei vakavastitehtynä biisinä isolla B:llä. Luulisin, että moni isompi artisti jättää jengin palautteen tietäen tällaiset biisit kovalevylle.

Nämä DIIPIT pohdiskelut koskee suomiräppiä ihan yleisesti, ei vain tätä biisiä. Kiitti palautteista ja keep it coming.

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä