Jos sää et Tero käyttäytyis noin spedesti niin kukaan ei varastaisi sulta yhtään mitään.
myönnän kyllä voivani olla spede, mut oikeuttaako se varastamaan lekoja? Nyt kyllä.
Tolla ihme nillityksellä menee koko Tampereen maine, rauhotu ny jumalauta iso mies,
Tämän kaupungin maine, no, niin, no. Mä haluaisin niin kauheesti et tästä kaupungista ja sen graffitista puhuttais muunakin kuin pikkurikollisten, subupäiden ja nipojen kakoiluna jollaisena se ikävä kyllä pitkälti tunnetaan (osittain aiheesta, osittain aiheetta). Tähän mulla on kuitenkin rajalliset aseet, mä en voi tän kaupungin tyylejä parantaa kuin omalta osaltani.
pari kaupungin maksamaa purkkia nipoille, ihan sama,
huom,
meikän maksamaa. Ja ennenkuin nillitetään että "no sun työnantajan maksamaa", niin mä niitä rahoja hallinnoin ja olisin mielelläni laittanu ne tuottavampaankin työskentelyyn.
seuraavalla kerralla päästät maalaamaan vain ne jotka on kutsuttu paikalle.
Tästä kyllä ollaan samaa mieltä, ens kerralla on turhaa inistä paikan päällä et pääseeks peinttaamaan. Voin jo nyt sanoo et EI, ET PÄÄSE.
Noi yleisövapaat tapahtumat on aika huonoja siinäkin mielessä että jos jotkut nuorisokerhot sotkee omia juttujaan koko seinän tukkoon niin väistämättähän siinä on paskaa jälkeä tiedossa. En muutenkaan ymmärrä että miksi kolmesta seinästä isoin pitää varata amatööreille jotka luultavimmin suihkuttelevat värejä puolihupia ilman sen kummempaa päämäärää.
No, tästäkin ollaan samaa mieltä. Tosin, tää menee osittain nuorisotoimen, taiteilijaseuran ja asuntomessujen piikkiin jotka ei pahemmin graffitipetsejä järkkäile. Olisin kyl voinu ennustaa miten käy, mut asuntomessut halus graffitia, ja asuntomessut sit sai graffitia. Mun roolinani ei tässä (alunperin) ollu oikein muuta kun kuratoida noi taiteilijat. Vähitellen se kasvo siitä sit maalien maksajaks, timpuriks, pintakäsittelijäks, lastenkaitsijaks ja resident artistiks. Ihan kaikkia rooleja en olis halunnu, mut eipä paljoo muitakaan ilmottautunu niitä tekemään joten ne jäi sit meikän harteille.
Kaikesta voi oppia, ei tarvi olla aina niin vitun jääräpää.
Juuh, tästäkin olen ottanut riuskasti opikseni että vastaavanlaiseen ruljanssiin en taida jatkossa ruveta.