Eli siis jos löytyy wholeja suomesta niin postatkaa! 
Älä pety jos tähän ei nyt tuu ihan älytöntä kuvatulvaa, muistan ite bonganneeni moisia ihmeitä ehkä jotain öö 5 tms. Ikinä. Yhteensä.
Jostain syystä ne on harvinaisia. Tämä ihanhiukan oudoksuttaa: sen verran tossa tavarajunaskenessä on tässä vuosien vieriessä tullu hengattua että tiedän et ei ne spotit mitään metrovarikoita oo jossa ehtii kyhätä 3 minsan backjumpin. Tavarajunat jätetään yleensä sinne jonnekki keskelle skutsia ja ne tavararatapihat on jossain ihan muualla ku asemien kyljessä, ei siellä ykkösraiteella tarvii kuumotella. No joo, onhan se eri menoa kun perus piissin kyhääminen, esim tarvii jotku tikkaat jne, mut silti, on täällä nyt sen verran kreisiä jengiä että kuvittelis et niitä näkyis.
Jeps jeps. Itseasiassa juurikin mielenkiinnosta piti rueta kyselemään, että löytyykö keltään
itse livenä nähtyjä & kuvattuja wholeja, koska tämä oli ensimmäinen jonka itse näin

Ja just tuota samaa oon kyllä miettiny, että ei pitäis olla mikään mahdottomuus tavaravaunuihin vääntää wholeja, koska onhan ne tosiaan niin kuin sanoit tosi rauhaisilla paikoilla
yleensä.
Siihen kuviteltuun helppouteen nähden niitä on tosi vähän. Tai sitten mulla on ollu silmät kii aina ku semmone on ohi kaahannu.
edit. ja varsinkin missä itse asun, wholejen vääntäminen ei varmasti olisi mahdotonta edes päivällä. Sen verran kaukana ovat kumminkin ja mitä nyt joskus vähän käyny kiertelemässä bongausten toivossa, niin ei kyllä kameroitakaan ole.