Tarpeeksi lurkkaillu, pakko ottaa meininkiin vähän osaakin. Back on the board sitten viiden vuoden tauon jälkeen! Kotona kun suunnittelen skeittipäivää niin luulen osaavani edelleen kaiken. Kylmä totuus odottaa lähiparkilla aina!
Varmaan nähty jo, mutta itse vasta ensimmäist kertaa tänään: http://vimeo.com/47322361
Aika hämmentävä pätkä! Hyvällä tavalla siis vaan. Pitääkin katsoa noita Tikarin vanhoja leffoja kanssa, koska aivan uusi tuttavuus ko lafka mulle.
^parasta
Sielthän spottas parit tutut kasvotkii.. Siistii streetmenoo. Tomi jaksanu näköjään jatkaa skedeemist, muistan ku tos ysäreitten lopus ku ite opeteltiin vetään ni se oli viel pihan muitten pikkujätkien kaa huuli pyöreenä ku meitsit rävels jotain olliee, naw nyt taitaa olla "tables turned"
Ite kävin tos pari viikkoo sit ekaa kertaa 8 vuoteen rullaas, muutamat trikit palautu aika nopee mieleen mut kyl sitä tatsii sai hakee ja ei tarvinnu kauaa vetää ku paska ländäys veti taas nivelsiteet vituiks vasemmast nilkast. Ei must taida olla enään tohon lajiin saatana

Kyl toi controllin lankku tuol komeros venaa et jos sitä ens kesänä ottais vähän aiemmin "sesongist" parit hypyt ja loikat irti, lepposaa hommaa