KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Alas 20:00-22:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Pukeutumisen ABC (Luettu 38000 kertaa)

Ennole

Vs: Pukeutumisen ABC
« Vastaus #195 : 14.06.2012, 23:21 »
Jos työelämä tai kouluelämä tai joku muu yhtä ankea veruke-elämä vaatii asiallisempaa, tyköistuvampaa tai muulla tapaa muodollisempaa pukeutumista niin

pysy näistä kaukana.

Oon tästä avautunu monasti aiemminkin, ja teen sen taas: tein jo teini-iän anarkismipäissäni itseni kanssa juhlallisen lupauksen että jos meikän skillit ei riitä duunipaikalle vaan sen lisäks sitä hoitamaan vaaditaan joku pukukoodi niin mä voinkin sitte jättää sen duunin hoitamisen sille pukukoodille.

Haha. Määki oon ehkä vähän liian tosikko noihin pukukoodeihin, mutta määki oon päätökseni tehnyt etten koskaan kouluttaisi semmoseen ammattiin.

Töissä puen mitä kaapista löytyy. Muksut hädässä kyselee miksi mulla on reikä lahkeessa. En meikkaa pitkäaikasissa paikoissa, koska nuorimmalla aikuisella on tietyllainen asema josta saatetaan ottaa vaikutteita. Koitan olla näyttämättä tissivakoa ja sääriä koska eri kulttuurista jengoo, ja taidan järkyttää ihan tarpeeksi "epänaisellisilla" asuillani. Parissa paikassa muksut kutsuneet herraksi.

Tyylin vaihtaminen ja leikkiminen on perseestä ja se tekee epämukavan olon itelle, ja jos joutuu ostamaan uutta tulee ihan avuton olo ja semmonen että on erkaantunu luonnosta.

soul03

« Vastaus #196 : 14.06.2012, 23:55 »
Ihmiset käyttäytyy yleensä korrektimmin ja edustavammin, kun ovat pukeutuneena pukuun.

Tämähän on siis hallusinaatio. Ykskään kerjäläinen ei ole mun näköpiirissäni riehunut maailmanlopun kännissä ja puristellut vosuja perseestä sinapit rinnuksilla ja skraga otsanauhana, toisaalta olen nähny yhden sun toisen pukujarkon sortuvan tällaiseen. Useat ravintola-alalla vaikuttavat frendit on selostanu et firmojen porukat (joista miehet on säännönmukaisesti vetäny niskaan puvun) on niitä kaikkein vaikeimpia tapauksia, mopo tuppaa lähtemään huolella käsistä kun ite ei makseta viinoja. Samaten, se vähä mitä mulla on kokemusta eim. vaikka akateemisista vuosijuhlista tai muista juhlavammista tilaisuuksista kertoo että ei se puku oo koskaan mitenkään sitä sikailua estäny, ehkä jopa päinvastoin.

Puvut aiheuttaa monasti sellasia taittovirheitä et jengi kun näkee toisen päällä puvun ne kuvittelee et siinäpä suoraselkänen  ja kunnollinen ja tyylikäs ja edustava ja kohtelias miekkonen joka ei kehtaa töppäillä, puvun kantaja taas kuvittelee et se puku on joku haarniska jonka takaa ei örvellys näy ja et ne muut pitää sitä sen puvun takia suoraselkäsenä, kunnollisena, edustavan ja kohteliaana miekkosena vaikka oopperan väliajalla olis just käyty nelivärihaukottelemassa orkesterin tuubansoittajan työvälineeseen.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2012, 23:59 kirjoittanut soul03 »

villek

• Admin
« Vastaus #197 : 15.06.2012, 00:00 »
Täällä taas nistihippien kokoontumisajot ja pukukoodianarkismin juhlat käynnissä. :boss:

"Puen mitä kaapista löytyy ja tuntuu hyvältä." Lukeutuu maailman kuluneimpiin lausahduksiin ollen samaan aikaan niin totta ja niin väärin ymmärretty. Syystä tai toisesta suurimmalla osalla ihmisistä tulee tarve todistella omaa oman tien kulkemista pukeutumisessa, ja ettei "jäykät" pukeutumisnormit kosketa heitä, eivätkä he ikinä voisi olla sellaisessa työssä.

Ensimmäiseen, no shit. Toiseen, no sehän passaa, mutta tässä yhteiskunnassa on tietynlaisia koodeja, joihin kuuluu julkisessa asemassa siistiä työtä tekevän ihmisen pukeutuminen edes vähän edustavampaan kuosiin, kuin niihin reikäisiin pieruverkkareihin ja motörhead-paitaan. Valintojahan nämä lopulta on. Se, että puku tai paita-siistimmät housut -kombo olisi automaattisesti helvetin epämukava, on taas ihan täyttä paskaa. Jotain voi selittää tottumattomuudella, mutta toisaalta väitän myös että ette ole koskaan pitäneet räätälöityjä vaatteita.

Sainko edes jonkun älähtämään?

pants

« Vastaus #198 : 15.06.2012, 00:06 »
Ongelmaksi koituu se, että kun on aina pitänyt hieman liian isoja vaatteita, niin nyt välillä tuskailee, että esim. flanu on liian pieni, vaikka se on täysin sopiva. Kai tähän tottuu.

Mulla kans käynyt viimeisen vuoden/kahden aikana niin, että t-paidoissa ja kauluspaidoissa on tapahtunut siirtymää XL:stä L:ään. Samoin vuosi sitten täysin yllättäen koin vahvan tarpeen siirtyä lahkeesta tiukempiin farkkuihin ja ostin parit uudenlaiset housut. Vanhoja farkkuja sitten vielä kaventelin sopiviksi, että sain ne pysymään käytössä. Kai sitä kerran kymmenessä vuodessa voi ton verran tyyliään päivittää? En mä tiedä onko tässä mulla ainakaan sen kummemmin pukeutumistyylin aikuistumisesta kyse, ennemminki yritän näyttää nykyjunnulta  :lol:

soul03

« Vastaus #199 : 15.06.2012, 00:11 »
tässä yhteiskunnassa on tietynlaisia koodeja, joihin kuuluu julkisessa asemassa siistiä työtä tekevän ihmisen pukeutuminen edes vähän edustavampaan kuosiin, kuin niihin reikäisiin pieruverkkareihin ja motörhead-paitaan.

Koodit schmoodit, jos aina mentäis sen mukaan "et näin kuuluu mennä koska se on [laita tähän joku vapaavalintainen auktoriteetti] asettama sääntö" nii mehän elettäis vielä maaorjina.

Puku on siitä dorka et sille ei ole oikein koskaan annettu mitään järkeviä perusteita et miks just se on se korrektiuden, skarppiuden jne. standardi. Olen tästäkin avautunu et mähän osaan olla saatanan ihana ja korrekti ja kohtelias ja asiallinen ja asiani osaava myös se motörhead-paita päällä, mihin mä sitä pukua tarvitsisin? Muuta kun siks et se "kuuluu" olla.

Lainaus
toisaalta väitän myös että ette ole koskaan pitäneet räätälöityjä vaatteita.

haha, metsään meni. mä olen koko ikäni kulkenu räätälöidyissä kledjuissa, kiitti mutsi  :thumbup:

Lainaus
Sainko edes jonkun älähtämään?

:-*
« Viimeksi muokattu: 15.06.2012, 00:16 kirjoittanut soul03 »

Ennole

« Vastaus #200 : 15.06.2012, 00:19 »
Syystä tai toisesta suurimmalla osalla ihmisistä tulee tarve todistella omaa oman tien kulkemista pukeutumisessa, ja ettei "jäykät" pukeutumisnormit kosketa heitä, eivätkä he ikinä voisi olla sellaisessa työssä.

Joo ymmärrän että ei hetkauta sinua, vaan joidenkin ihmisen persoonallisuus on sitä että arvostaa elämässä rehtiä duunariasennetta, että jos pittää huorata ni tekkee sen mielummin pelkillä käsillä ku katsottavana esineenä.ja käsillä.
Lainaus
Toiseen, no sehän passaa, mutta tässä yhteiskunnassa on tietynlaisia koodeja, joihin kuuluu julkisessa asemassa siistiä työtä tekevän ihmisen pukeutuminen edes vähän edustavampaan kuosiin, kuin niihin reikäisiin pieruverkkareihin ja motörhead-paitaan.
Joo vaan porukka ei halua henk koht semmosiin ammatteihin jossa ns edustetaan. Tuntuu turhalta opetetuilta säännöiltä, hirviänä kaikkea ylimäärätä härpäkkää, joka vie huomiota siitä miten hyvin työt tekee.

Lainaus
Valintojahan nämä lopulta on. Se, että puku tai paita-siistimmät housut -kombo olisi automaattisesti helvetin epämukava, on taas ihan täyttä paskaa.
Henk koht ei tunnu omalta, ja tuntuu ylimääräseltä elämässä, se tuo sitä epämukavuutta. En mää esim piä julkisesti pelkkää toppiakaan yläosana, sekin tuntuu epämiellyttävältä.

Lainaus
Jotain voi selittää tottumattomuudella, mutta toisaalta väitän myös että ette ole koskaan pitäneet räätälöityjä vaatteita.
Joo ei kaikilla oo varraa. Varmasti hyvät räätälöidyt vaatteet mutta köyhyys on periytyvää ja asennevamma.

Ennole

« Vastaus #201 : 15.06.2012, 00:25 »
Ja lisään vielä että kyllä mää ymmärrän työpaikan tarjoamia työvaatteita, jotta omat vaatteet ei työn takia rikkoudu, tai suojaa, tai tunnistetaan esim kauppiaaksi tai poliisiksi. Sitku jotuu miettimään itse vaatteet ja omasta rahapussista ja meikkiäkin vielä miettimään tai kampausta niin menee aika eh, väkinäiseksi.

villek

• Admin
« Vastaus #202 : 15.06.2012, 00:47 »
tässä yhteiskunnassa on tietynlaisia koodeja, joihin kuuluu julkisessa asemassa siistiä työtä tekevän ihmisen pukeutuminen edes vähän edustavampaan kuosiin, kuin niihin reikäisiin pieruverkkareihin ja motörhead-paitaan.

Koodit schmoodit, jos aina mentäis sen mukaan "et näin kuuluu mennä koska se on [laita tähän joku vapaavalintainen auktoriteetti] asettama sääntö" nii mehän elettäis vielä maaorjina.

Aina hyvä ja tarpeellinen argumentti vapaan(?) yhteiskunnan kehityksestä.

Lainaus
Puku on siitä dorka et sille ei ole oikein koskaan annettu mitään järkeviä perusteita et miks just se on se korrektiuden, skarppiuden jne. standardi. Olen tästäkin avautunu et mähän osaan olla saatanan ihana ja korrekti ja kohtelias ja asiallinen ja asiani osaava myös se motörhead-paita päällä, mihin mä sitä pukua tarvitsisin? Muuta kun siks et se "kuuluu" olla.

Ymmärrän taas pointin. MUTTA! Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä ja jos kuvitellaan näin kömpelö ja hölmö skenaario, että souli ryhtyisi pankkiiriksi, tai vaikka hammaslääkäriksi, niin kuinka moni olisi valmis ottamaan riskin asiakkaiden suhteen tässä vanhoillisessa ja jäykässä yhteiskunnassamme, pistämällä jengin duuniin niissä paskaisissa kotikledjuissa ja viittaamalla kintaalla "yleiselle siisteydelle?"

Ja se rahakysymys pukeutumisessa on normaalille parikymppiselle ns. paskaduuneja tekevälle nuorelle lähinnä priorisoinnista kiinni. Se babylonin manaama ja yleisen hyväksynnän vanhoillisiin arvoihin jämähtäneiltä saatu siisteyskäsitys pukeutumisessa ei tosiaankaan ole synonyymi kalliille merkkivaatteille.

:-*

tohelo

« Vastaus #203 : 15.06.2012, 00:56 »
Bisnespukeutumisessa voi olla kyse myös neutraalisuudesta ja kohteliaisuudesta kanssaeläjiä kohtaan. Oli kyse sitten pankkineidistä tai hc-tason b2b-myyntitykistä, on monesti parempi pitää hyvin konservatiivista pukukoodia sen ihanaisen bändipaidan sijaan: neutraali pukeutuminen ei ainakaan pelästytä asiakasta tai mahdollista bisneskumppania, kun taas bändipaita ja lökäpöksyt voivat pahimmassa tapauksessa aiheuttaa välittömän allergiareaktion tai olla peräti loukkaavia toisen osapuolen ajatusmaailman tai kulttuurin kannalta. Viitaten alun kohteliaisuuteen, voi miettiä vaikkapa balettia tai oopperaa, tai mitä tahansa muuta taidemuotoa: on kohteliasta esiintyjiä kohtaan laittautua varta vasten tätä esitystä varten. Oli kyse sitten oopperasta fiineine iltapukuineen ja frakkeineen, tai naapurin pekan örinähevikeikasta rentoine t-paitoineen. It's all about them dresscodes and etiquette.

Monesti siistit ja hyvin istuvat puvut myös kertovat kantajastaan - tai antavat hänestä illuusion - että tämä henkilö pitää huolta itsestään, kun kerran vaatteetkin ovat kunnolliset. Nämä lähinnä omia huomioita (bisnes)maailmassa liikkuneena; tottakai debattia voi pitää siitä, ovatko nämä vain aiheutettuja ja noidankehän ylläpitämiä mielikuvia -- eli olisiko joku kaunis päivä mahdollista, että siisteissä lökäpöksyissä ja t-paidassa kulkevat henkilöt olisivat tasan yhtä vakavastiotettavia kuin liituraitapukuihin pukeutuneet kollegansa. (Onhan linnassakin tanssitu lenkkarit jalassa, jne.) Ja ehkä jonain päivänä myös pukumies voi mennä töiden jälkeen suoraan räkäläkeikalle ilman, että saa osakseen oudoksuvia, lähes paheksuvia katseita.

Henkkoht allekirjoitan täysin tuon, että istuvan jakku- tai vastaavanlaisen siistin puvun pitäminen tuo tietynlaista "vakavahenkisyyttä" oloon. Työskentelen toimialalla, jossa edes johtoporras ei välttämättä pidä pukua kuin edustusgaaloissa. Hauskinta onkin ollut huomata, että monet työntekijätkin leikittelevät ajatuksella, että normaalin there's no dress code in our business -työvaatteiden sijaan tulisikin puku päällä töihin. Kuka tietää, ehkä siitä saisi päivän ajaksi energiaboostin?

Ei sillä, tuskin itsekään kauaa hymyilisin, jos joka päivä joutuisin siisteissä housuissa ja jakkutakissa kävelemään, eivät ne kuitenkaan ihan "tyyliäni" ole. Mutta välillä on hauska pukeutua toisin, leikkiä eräänlaista roolileikkiä.

(Bottomline: jos pukua pidätte tai haluatte kokeilla, hankkikaa hyvin istuva, oikean kokoinen puku, tai muut vastaavat "businessvaatteet". Kokeilemalla tai apua pyytämällä oikea koko ja malli kyllä löytyvät. Myös materiaali ja värimaailma ovat tärkeitä, joskin miesten pukuetiketissä vielä sangen kapea värimaailma naisten vastaavaan verrattuna...)

ambulate

« Vastaus #204 : 15.06.2012, 01:41 »
Miksi pankki-ihmisten on pakko pukeutua just tietyllä tavalla, täytyykö olla korrektin näköinen kun ollaan tekemisissä rahan kanssa?

Liivi, suorat puvunhousut ja kaulassa pidettävä huivi (hyhhyh) eivät ikinä kuuluisi mun vaatekaappiin jos saisin itse valita, joten näissä omaksuu kuin itsestään ihan eri roolin kuin muuten.

Et varmaan kysynyt/todennut tuota ekaa osaa tosissasi? Tässähän sä vastaat itelles? Ihmiset käyttäytyy yleensä korrektimmin ja edustavammin, kun ovat pukeutuneena pukuun. Mä voisin mielelläni käyttää pukua päivittäin töissä, ei ole tällä hetkellä tarvetta tosin,

No puoliksi tosissani, lähinnä mietin millaisia paheksuvia katseita pankkityypit mahtaisivat saada kollegoiltaan, jos erehtyisivät farkuissa töihin. Huvittaa, että joku vaate määrittää niin paljon, ja miten se on niin riippuvaista työpaikasta. Miksi justiinsa pankit ovat olevinaan niin hienoja paikkoja? Ja parissa pankissa olen taas nähnyt ihmisten hengailevan ihan leppoisissa vapaa-ajan vaatteita muistuttavissa vetimissä.

mutta näyttäähän kunnollinen puku pirun hyvältä :thumbup:

Tähän täydellinen hyväksyminen, siinä mielessä mun työpaikka ei oo yhtään hassumpi.

edit. En nyt siis yrittänyt kärjistää puvut vs. löysät verkkarit ja roikkuva t-paita (niin kuin nyt näyttäis vähän joka viestissä tapahtuvan), vaan puvut vs. hieman vähemmän siistimmät vaatteet. Mun käsityksen mukaan jo ne menisivät kovasti kielletyn puolelle tietyissä paikoissa, mikä tuntuu liioittelulta. Mut mitäs minä haahuilevana humanistina tiiän suuresta bisnesmaailmasta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2012, 01:51 kirjoittanut ambulate »

KesoilinKunkku

• Vuoden bassolainen 2012
  • *
« Vastaus #205 : 15.06.2012, 01:44 »
ja oon onnistunu kampeamaan itseni alani ainoaks viralliseks asiantuntijaks tässä maassa mjötäähhäh
HE HE, tää oli hyvä.

soul03

« Vastaus #206 : 15.06.2012, 02:19 »
Aina hyvä ja tarpeellinen argumentti vapaan(?) yhteiskunnan kehityksestä.

Toki. Kuten tiedetään, suurimpia hirveyksiähän ei tee ne jäbät jotka rikkoo sääntöjä vaan ne jotka niitä noudattaa - ne on niitä tyyppejä jotka murhaa naisia ja lapsia Syyriassa, lentää Enola Gayta ja päätyy keskitysleirien vartijoiks.

Lainaus
Ymmärrän taas pointin. MUTTA! Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä ja jos kuvitellaan näin kömpelö ja hölmö skenaario, että souli ryhtyisi pankkiiriksi, tai vaikka hammaslääkäriksi, niin kuinka moni olisi valmis ottamaan riskin asiakkaiden suhteen tässä vanhoillisessa ja jäykässä yhteiskunnassamme, pistämällä jengin duuniin niissä paskaisissa kotikledjuissa ja viittaamalla kintaalla "yleiselle siisteydelle?"

Unohtuko se siisteys tosta listasta? Pesukone kyllä löytyy, aineenvaihdunta pakottaa pyykkäämään t-paidan kertakäytön jälkeen ja hellekaudella pyörällä runtatessa menee ainaki 2 paitaa/pvä, ja suihkussakin tulee käytyä, joten ei mua kyllä paskasuudestakaan saa narautettua. Kuiteski, oon joutunu asioimaan pankin tiskillä kaverin kanssa jonka hiki oikeesti haisi sinne jonon päähän asti, eikä se puku sitä kyllä millään piilottanu (hikiläiskät näky takin kainalosta). Ja se puku oli muutenki vähän sen näkönen et siinä oli nukuttu.

Enkä tässä dissaa sitä työn univormua, tajuan kyllä ihan mainiosti miks kytillä on haalarit, kokilla hattu ja lääkärillä valkonen rotsi. Puku taas ei oo mikään univormu vaikka sillä samaa efektiä haetaankin - muutenhan pankeilla/vastaavilla laitoksilla olis omat ihan oikeat univormunsa joista erottais et toi on Goldman Sachsilla ja toi Pöytyän Osuuspankissa. Sanon vielä kerran: puku luo kantajastaan tietynlaisen mielikuvan. Joskus se pätee, mut vähintään yhtä usein se on pelkkä illuusio ja hallusinaatio. Tästä syystä on lähinnä vitun outoa et me pidetään sitä hallusinaatiota siisteyden skarppiuden jne. mittatikkuna.

Apropoo lääkärit: meet professor Howard T. Jacobs, MD

Kuinka moni luulis tota tavan kiljupunkkariks kun näkis kadulla? Kuinka harva uskoo kun sanotaan et se on tohtori, akatemiaprofessori ja yks maailman kovimpia asiantuntijoita omalla alallaan (joka on niinkin arkinen ja tavallinen kuin solujen mitokondriotutkimus)?

phelps

« Vastaus #207 : 15.06.2012, 08:57 »
Ei voi kun sanoa et kuinka vitun vaikeeta ihmiset voi tehdä asioista.

Ite on siitä onnellisessa asemassa saanu olla, että on duuneissa ainakin tähän mennessä voinu suht huoletta kulkea siinä Jedi Mind Tricksin bändipaidassa, flanussa, hupparissa tai sitten vaikka kauluspaidassa, kunkin aamun fiiliksen mukaan. Ihan samanlaista kuittailua oon kuteistani kuullu toimiessa varastotyöläisenä, asiakaspalveluhommissa, 50 hengen esimiehenä ja konttorirottana. Samoja releitä tulee duunissa kulutettua kun siviilissäkin

erikoismerkki

« Vastaus #208 : 15.06.2012, 10:30 »
Ongelmaksi koituu se, että kun on aina pitänyt hieman liian isoja vaatteita, niin nyt välillä tuskailee, että esim. flanu on liian pieni, vaikka se on täysin sopiva. Kai tähän tottuu.

Mulla kans käynyt viimeisen vuoden/kahden aikana niin, että t-paidoissa ja kauluspaidoissa on tapahtunut siirtymää XL:stä L:ään. Samoin vuosi sitten täysin yllättäen koin vahvan tarpeen siirtyä lahkeesta tiukempiin farkkuihin ja ostin parit uudenlaiset housut. Vanhoja farkkuja sitten vielä kaventelin sopiviksi, että sain ne pysymään käytössä. Kai sitä kerran kymmenessä vuodessa voi ton verran tyyliään päivittää? En mä tiedä onko tässä mulla ainakaan sen kummemmin pukeutumistyylin aikuistumisesta kyse, ennemminki yritän näyttää nykyjunnulta  :lol:
haha, tämä :: D

Ja mitä nyt tulee tähän suureen vaatekalabaliikkiin; mun mielestä on tärkeintä, että vaatteet on siistit. Sitähän on se sanontakin, että ei puku tee miestä. Eli jos motörheadin paita istuu ja sopii sulle ja tunnet siinä olos mukavaks, niin mikäs siinä. Enkä mä nää miksei se päällä voi mennä vaikka sinne oopperaan tai balettiin, jos vaan tosissaan tuntee ittensä tervetulleeks siinä.

PS. tekis mieli kaivaa jostain se aikanaan Imagessa julkastu kuvasarja, missä tää joku kuvaaja oli tallentanu väkeä eri konserteissa. Siinä huomas hyvin, että ihan samalla lailla se keikkapaita on univormu siinä missä sprigi ja skraga

edit. enkä mä tajua mistä ihmeen illuusiosta siinä on kyse, jos pukeutuu siististi. sehän on vaan tapa viestiä; pukeutuu siististi, välittää siitä miltä näyttää. eihän sen tarvii tarkottaa mitään sen kummempaa. kyllä mä ainakin osaan ajatella, että vaikka jollain ei ole paskasta haalaria, se saattaa silti kaivaa nenää ja harrastaa motokrossia soramontulla. toi sun lekuriesimerkki toimii kato toisinkinpäin, soul03
« Viimeksi muokattu: 15.06.2012, 10:42 kirjoittanut erikoismerkki »

tumma_latino

« Vastaus #209 : 15.06.2012, 11:47 »
Nämä miks just puku -keskustelut on ihan vitun tyhmiä.

Koska yhteiskunta ja kulttuuri kehittyi niin. Arkiasusta kasvoi arvokkuuden symboli. Vähän kun oltaisiin menty muodissa metsään joskus 1700- ja 1800-luvuilla, niin ehkä ne pieruverkkarit olisi nyt miesten pukeutumisessä ajaton juhla-asu.

Itse ainakin kattelin mielummin asiallista pukeutumista virastoissa ja missä sitä nyt näkeekään, jopa mielummin kuin maharadja-housuja ja flanellia.

Ja hyvä puku on mukava.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.