Morjensta!
Juu, todellakin tuo aloitus nyt oli vähän mitä oli, aika tökerö sekä viimeistelemätön (seivaus, wuhuu). Tärkeimpänä pointtina tällä ketjulla oli se, että olisiko sen tyyppisille vaatemerkeille yleensä mitään kysyntää Tampereella, mitä luettelin tuossa aloituksessa. Sitten itse sitä liikkeestä vielä:
Koko liikkeen ideana olisi tuoda juurikin niitä merkkejä myyntiin, mitä vielä Treeltä ei saa vielä. Todellakin Nollakolme on ihan loistava lisäys Tampereen vaateskeneen, missä oli ennen sitä ammottava aukko. Nyt Nollakolme on sen paikannut, ja liikkeelle pelkkää arvostusta! Siellä olen monet vaateostokset tehnyt, ja tulen jatkossa tekemään, rahojen riittämisen puitteissa. Se pitää nyt siis vielä selvittää, että tästä liikkeestä EI olisi tulossa Nollakolmen tai Bronxin, tai no minkä tahansa Tampereella olevan liikkeen, kilpailija. Jos liike on siis nyt ylipäätään edes tulossa. Tiedän, mitä merkkejä Nollakolmosessa on tällä hetkellä myynnissä ja aion käydä ARA:n kanssa keskusteluja siitä, mitä merkkejä Nollakolmoseen on tulossa vielä myyntiin, (sillä en tiennyt, että mm. The Hundredsia ja New Balancea on teille tulossa) etten ala myymään samoja merkkejä vahingossakaan, se ei ole tämän liikkeen tarkoitus.
Ja, mitä tulee hiphop-kulttuuriin liikkeen yhteydessä; Olen kyllä tosiaan sitä mieltä, että sanan hiphop -käyttäminen vaatteiden yhteydessä on hyvinkin kakstuhattaviisi, mutta siksi tämän liikkeen olisi tarkoitus tarjota vaatteita, mitkä sopisivat lähinnä tähän uudempaan _hip hop_ -muotiin, kuitenkaan joitakin klassikkoja unohtamatta. Todellakin liikkeen idea, ja liike muutenkin on ihan alkutekijöissään, joten ideat liikkeen suhteen voivat vielä vaihtua moneen otteeseen, ja liikkeen idea voi venyä moniin eri suuntiin. Kiitos ISOSTI kommenteistanne! Otan mielellään ideoita (ja merkkejä) liikettä varten vastaan, mieluusti!
ps: Yksi idea liikkeen tiimoilta oli vielä se, että liike voisi ottaa myyntiin käytettyjä vinyyleitä, esimerkiksi (?) räppiä, samplevinyyleitä tuottajille, jne.. Kun ottaa räppivinyylin tarjonnan tason Tampereella huomioon, tälle osastolle voisi ehkäpä (?) olla kysyntää... Kuka tietää. Myös keräiltävät koristeet/lelut Medicomilta voisi olla paikallaan.
pskakkone: cchil: Joo, Haha. "räpähtävä" -sana nyt oli vaan nimitys semmoiselle vaatetukselle, mikä ei ole tyyliin ennen kovassa huudossa olleet merkit kuten enyce, rocawear, miskeen, jne. Vaan kuvasin sillä sanalla uudempaa hiphop (o/) -vaatetusta. Sitä, mihin suuntaan vaatetus hiphop-piireissä on mennyt jo jokunen vuosi sitten. Keksi itse toki parempi nimitys tuolle sanalle. Missään nimessä en halua kehuskella, mutta kyllä mulla nyt on jonkin verran vaatteista tietotaitoa. Vaatteita on kaapit väärällään (semmoisia merkkejä, mitä tulisin myymään), ja uutta tulee kokoajan, ja jos ei ole rahaa ostaa vaatteita, selailen brändien uusia mallistoja netistä. Mutta ei siinä mitään. Ei pihviä, siis.