Saammä kysyy et miks sul on ankkureita pitkin mestoi? Mitä ne kuvastaa sulle? Vai onks sul vaan tommosii tekstei ja kuvii siks ku ne on muotii nykyään (newschool shit ja all that, vitun purjeveneet ja huivipäälutcat) ?
Saat: Koska oot ilm. niin tietoinen tatuointien eri merkityksistä niin niitä sulle tuskin tarvii ruveta tässä kertomaan, ellet halua? Ja mulle henkilökohtasen merkityksen ymmärrät sitten jos olet perehtynyt eri tatuointien merkityksiin (joita voi olla yhdelle kuvalle/symbolille tuhansia) joskus minuun tutustut ja kuulet mun kertomaa mun omasta elämästä. Musta on paljon mielenkiintosempaa, että kuulija voi pohtia itse mihin tarinaan mikäkin tatuointi liittyy tai mistä asiasta se pohjautuu.
Ja joo, en oo tatuointeja ottanu siks koska ne ois muotii, vaan siksi, että ne on kauniita ja mun omasta mielestä paras paikka esitellä taidetta on oma iho. Myös niiden ainutlaatuisuus ja ikuisuus viehättää. Sekä se klisee.. Tatuoinnit on mun tapa terapioida itteeni, tuoda ulos sitä mitä minä olen kokenut, mitä minä ajattelen jne. Olis aivan liian kivuliastaollakseen muotia, koska kipukynnykseni on aika vitun alhainen. En ole myöskään vakuuttunut siitä, että sleeve- ja knuckletattoot ois muotia.
Yleensä ne ketkä tietää tatuoinneista ja omaa niitä reilusti itsekin, erottavat sen muotihaahuilijan ja sen toisen kategorian välillä.
+ankkureita 2, eikä ympäri mestoi. mullei myöskään oo purjevenettä tai huivipäälutcaa tatuoituna
Ha, right on! No siinäpä se tulikin, eli haluut että se mitä ne kuvastaa sulle on hieman henkilökohtasempaa.. Saahan se ollakin, niin se on omissakin kuvissa miltein kaikissa. Eipä nuo nyrkkilätkät ihan niin yleisiä ole, ehkä kelasin enemmänki tuota newschool suuntausta tyylisuuntana.. Nimittäin jos rupeet tsiigaan liikkeiden suuntauksii ja myöskin audienssin intressei ni huomaat varmaan selkeen yhteyden siin et nykyään oikeesti vähintään jokatoinen liike hakkaa newschool tatskoja jonku opetellun kaavan mukasesti ja samal tapaa vähintään jokatoisen kehoa koristaa räikee newschoolhelvetti. Ehkä siks et tarjonta on hyvin ykspuoleista, sillä eipähän asiakas voi vaikuttaa tekijänsä tyyliin (muutakun yrittämällä etsii tekijän jolla olis ees vähän persoonallisempi tapa toteuttaa kuvia)
Eli konkluusiona, jos mä kävelen kadul ja 20/40 vastaantulijast sporttaa tatskaa, niistä kahdestakymmenestä ainakin 50% kantaa tämmöst uudenkoulukunnan tatskaa (siinä missä loput 10 kuvaa jakautuu niihin lukemattomiin muihin tyylisuuntauksiin), voidaan päätellä että se tyylisuuntaus itessään on tatskamaailmassa muodissa.
Mä oon nähnyt niin lukemattomia triljoonia candyskullei, razoreita, mustalaispäitä, knucklesei, timangei, you name it... Ja niistä kaikki on aivan helvetin samannäkösiä, niis ei mun mielest ole mitään hirveen persoonallista esteettisessä mielessä, vaikka symboolisessa mielessä olisikin... Catch the drift?
Must olis siisti nähä mimmost tyylii jengi oikeesti piirtää, rikkois ne kaavansa ja opitut mallinsa, en voi mitenkä uskoo et vitun iso lohko tekijöit ympäri maailmaa maagisesti omaa juuri samanlaisen piirrustustyylin, ettei kukaan ois apinoinu ketään.
Ja sälille vaan et, mitä vittua pitää? Oonks mä ketään pakottanu mihinkä tai ees painostanu? Mä kysyin suoran kysymyksen koska tää on keskustelufoorumi, eikä siihen oo pakko vastata jos ei halua/uskalla/kehtaa/perse
Kuollut mies voi painuu takas sinne vitun hautakammioonsa jos mun virtuaalipresenssi kammottaa niin hirveesti, dog.