http://www.v2.fi/uutiset/viihde/14822/Kato-ny-aijjaa--tamperelaisrappari-Majuri-Universalille
Pitäähän sitä Universalin vastata Warnerin ja Rähinän kilpailuun mutta luulis nyt että Suomesta olis löytyny vähän Majuria teknisempiä ja yksinkertaisesti parempia riimittelijöitä ilman diiliä joilla olis voinu tehdä samaan tahtiin rahaa.
Nähdäkseni olet väärässä, sillä mun mielestä tollasta sedula-soundia ei täällä kukaan cheekin ja muiden helppojen lisäksi oikein ole tehnyt, ja voinkin helposti asettua levy-yhtiön näkökulmaan ja ajatella, että tämä majuri on aika selkeä, valmis, ja etten sanoisi myös varma konsepti. En minä ainakaan levy-yhtiönä katselisi tässä yhteydessä mihinkään teknisiin "hyviin" riimittelijöihin päin. pelkkää petri nyygoorttia, cheekkiä ja loord estiä sen olla pitää.
Paria kolmea dokaamista ja nussimista glorifioivaa kesähittitarjokkia voimme odottaa ensi kevääksi saapuvan ...

Joo totta, mutta kyllähän se levymyynti on mennyt enemmän sinne ei-sedulasoundin puolelle, esimerkiksi Juno, Tuomas Kauhanen, JVG jne. edustaa (ainakin omasta mielestäni) jotain muuta kuin pelkkää klubiräppiä ja ovat silti saaneet suurilta levy-yhtiöiltä diilin ja nousseet kohtuusuosituiksi Spotifyssa, sosiaalisessa mediassa ja YouTubessa. Muutenkin trendi on enemmän perinteisemmän räpin puoleen, huomaahan sen nyt Hugen, Ruger Hauerin, Junon, TPHn, Palefacen jne. aina vain kasvavasta suosiosta, joten itse olen havainnut että valtavirta alkaa hakemaan räpin puolelta syvällisempää, taitavampaa, teknistä riimittelyä ja sanomaa mieluummin kuin sitä ainaista vuosia radioissa pyörinyttä MGIn klubisoundia tai Nygårdin pilluviinalyriikkaa. Itse näkisin siis enemmän uudet bisnesmahdollisuudet oikeasti taitavassa ja perinteisempää räppiä edustavassa porukassa, kuin sedulasoundissa vaikka sillekin löytyy varmasti tulevaisuudessa kysyntää. Sedulamarkkinat on jo nyt niin kovat ulkomaisten tulokkaiden ja enemmän r'n'bpop -suuntauksen ansiosta, joten tuskinpa Majuri mitään erikoista menestystä tulee keräämään. Voin olla väärässäkin.