KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Välitunti 00:00-07:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Majuri - M.A.J.U.R.I (Luettu 49320 kertaa)

Saske

Vs: Majuri - M.A.J.U.R.I
« Vastaus #240 : 14.11.2012, 00:40 »

Eikse kansi oo tää?

VilleDLX

« Vastaus #241 : 15.11.2012, 23:06 »

jaahas hommat ilmeisesti etenee vai? ilmeisesti ainakin älypuhelimen jostain löytäny kun saanu instagrammin käyttöön..

Torsten

« Vastaus #242 : 15.11.2012, 23:18 »
ilmeisesti ainakin älypuhelimen jostain löytäny kun saanu instagrammin käyttöön..

Vau, varmaan tosi rikas

VXXKKX

« Vastaus #243 : 17.11.2012, 09:30 »
ilmeisesti ainakin älypuhelimen jostain löytäny kun saanu instagrammin käyttöön..

Vau, varmaan tosi rikas

oh you! oliko tää ny "ebin servaus" ?

Torsten

« Vastaus #244 : 17.11.2012, 18:46 »

Vau, varmaan tosi rikas

oh you! oliko tää ny "ebin servaus" ?

En mä tiedä, lähinnä epäsuora kysymys että mikä oli nimimerkin VilleDLX kommentin pointti.

ama-cms

« Vastaus #245 : 18.11.2012, 15:18 »
mahaakin alkaa löytyä.

saelli

« Vastaus #246 : 18.11.2012, 15:41 »
mahaakin alkaa löytyä.

Vau, varmaan tosi rikas.

Propag

« Vastaus #247 : 18.11.2012, 16:21 »
mahaakin alkaa löytyä.

elintason nousu!

Mut onhan toi EP nyt ihan helvetin kova ihan millä tahansa mittarilla.  :thumbup:

AlFunky

« Vastaus #248 : 19.11.2012, 22:31 »
Vaikka onkin ihan nokkelaa kikkailua paikoitellen ja parit läpät sai hymyn huulille niin ei tää kyl muuten juur mitään anna. Mutta paikkansa kaikella. Nätti-Jussi biisi oli ehkä parasta antia biittinsä, flown ja läppiensä puolesta.

LobsteriOssi

« Vastaus #249 : 20.11.2012, 12:23 »
http://www.v2.fi/uutiset/viihde/14822/Kato-ny-aijjaa--tamperelaisrappari-Majuri-Universalille

Pitäähän sitä Universalin vastata Warnerin ja Rähinän kilpailuun mutta luulis nyt että Suomesta olis löytyny vähän Majuria teknisempiä ja yksinkertaisesti parempia riimittelijöitä ilman diiliä joilla olis voinu tehdä samaan tahtiin rahaa.

vilkkis

• Moderaattori
« Vastaus #250 : 20.11.2012, 12:25 »
Good for you, sir.

Majuri on siinä mielessä varmasti ihan hyvä signaus, kö miehessä tuntuu olevan sen verta narsistin virkaa, että varmasti on mukana kaikenmaailman hössötyksissä - mitä ikinä siellä vaan keksitään.

Majurimusic

« Vastaus #251 : 20.11.2012, 13:09 »
Joo 13.30 Ylexällä heittää jerryä ja kertomassa miten hommat etenee, asentakaahan oikeet taajuudet vehkeisiin valmiiks!

ama-cms

« Vastaus #252 : 20.11.2012, 16:27 »
http://www.v2.fi/uutiset/viihde/14822/Kato-ny-aijjaa--tamperelaisrappari-Majuri-Universalille

Pitäähän sitä Universalin vastata Warnerin ja Rähinän kilpailuun mutta luulis nyt että Suomesta olis löytyny vähän Majuria teknisempiä ja yksinkertaisesti parempia riimittelijöitä ilman diiliä joilla olis voinu tehdä samaan tahtiin rahaa.

Nähdäkseni olet väärässä, sillä mun mielestä tollasta sedula-soundia ei täällä kukaan cheekin ja muiden helppojen lisäksi oikein ole tehnyt, ja voinkin helposti asettua levy-yhtiön näkökulmaan ja ajatella, että tämä majuri on aika selkeä, valmis, ja etten sanoisi myös varma konsepti. En minä ainakaan levy-yhtiönä katselisi tässä yhteydessä mihinkään teknisiin "hyviin" riimittelijöihin päin. pelkkää petri nyygoorttia, cheekkiä ja loord estiä sen olla pitää.

Paria kolmea dokaamista ja nussimista glorifioivaa kesähittitarjokkia voimme odottaa ensi kevääksi saapuvan ...

:bof:

VXXKKX

« Vastaus #253 : 20.11.2012, 19:47 »

Nähdäkseni olet väärässä, sillä mun mielestä tollasta sedula-soundia ei täällä kukaan cheekin ja muiden helppojen lisäksi oikein ole tehnyt, ja voinkin helposti asettua levy-yhtiön näkökulmaan ja ajatella, että tämä majuri on aika selkeä, valmis, ja etten sanoisi myös varma konsepti. En minä ainakaan levy-yhtiönä katselisi tässä yhteydessä mihinkään teknisiin "hyviin" riimittelijöihin päin. pelkkää petri nyygoorttia, cheekkiä ja loord estiä sen olla pitää.

Paria kolmea dokaamista ja nussimista glorifioivaa kesähittitarjokkia voimme odottaa ensi kevääksi saapuvan ...

naulan kantaan tämä. paiti että itse en odota majurin menestyvän kaupallisesti.
huomaisin kyllä jos rasva-amikset alueeltani rupeavat linkkaamaan tätä

LobsteriOssi

« Vastaus #254 : 20.11.2012, 21:27 »

Joo totta, mutta kyllähän se levymyynti on mennyt enemmän sinne ei-sedulasoundin puolelle, esimerkiksi Juno, Tuomas Kauhanen, JVG jne. edustaa (ainakin omasta mielestäni) jotain muuta kuin pelkkää klubiräppiä ja ovat silti saaneet suurilta levy-yhtiöiltä diilin ja nousseet kohtuusuosituiksi Spotifyssa, sosiaalisessa mediassa ja YouTubessa. Muutenkin trendi on enemmän perinteisemmän räpin puoleen, huomaahan sen nyt Hugen, Ruger Hauerin, Junon, TPHn, Palefacen jne. aina vain kasvavasta suosiosta, joten itse olen havainnut että valtavirta alkaa hakemaan räpin puolelta syvällisempää, taitavampaa, teknistä riimittelyä ja sanomaa mieluummin kuin sitä ainaista vuosia radioissa pyörinyttä MGIn klubisoundia tai Nygårdin pilluviinalyriikkaa. Itse näkisin siis enemmän uudet bisnesmahdollisuudet oikeasti taitavassa ja perinteisempää räppiä edustavassa porukassa, kuin sedulasoundissa vaikka sillekin löytyy varmasti tulevaisuudessa kysyntää. Sedulamarkkinat on jo nyt niin kovat ulkomaisten tulokkaiden ja enemmän r'n'bpop -suuntauksen ansiosta, joten tuskinpa Majuri mitään erikoista menestystä tulee keräämään. Voin olla väärässäkin.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.