Kirjoittaja Aihe: Suofutis 2009  (Luettu 1670 kertaa)

Poissa Hartikainen

• Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« : 08.04.2009, 22:48 »
Aloitetaas tälle ihan oma ketju, kun noita muita futisketjuja on vaikea lukea noiden mieshuorien takia. Täällä puhutaan meille kaikille suomalaisille jalkapallon ystäville rakkaimmasta ja läheisimmästä eli suofutiksesta. Ei olla ehkä suurin eikä kaunein, mutta meidän kuitenkin.
Hieno kausi kuitenkin jo luvassa, ei hirveitä analyysejä jaksanut vääntää, mutta tämä on siis tarkoitettu vain Suofutiksen seuraajille.

Treeneistä : http://www.efukt.com/1770_Horny_Swamp_Monster.html

Poissa villek

• Admin
  • Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« Vastaus #1 : 08.04.2009, 22:51 »
Hyvä ja tärkeä topic :thumbup: eli lukkoon ja avaajalle bänniä!

Juu mutta kuten jo ehdittiin IRCISSÄ suunnitella, niin allekirjoittaneelta swamp monster -hengessä suoritettu pitch invasion odotettavissa suofutiksen mm-skaboissa. :thumbup:

Paikalla LeonardonVinssi

• Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« Vastaus #2 : 09.04.2009, 02:13 »
Musta paras joukkue on Swampchester United tai sitten Monsterpool. Paras pelaaja on Swamp Monster. Ihailtavaa pelinhallintaa mm.  tuossa treenivideossa. Brutaalien vastustajan kyykytystaitojen lisäksi myös ilmiömäinen karisma ja hieno signature "hyppy voiton kuralätäkköön" -tuuletus.

Topicille: :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::shock: /:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Poissa merirosvo

• Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« Vastaus #3 : 09.04.2009, 02:19 »
:gna: :thumbup:

Paikalla LeonardonVinssi

• Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« Vastaus #4 : 11.04.2009, 06:30 »
Eikö kolise? Suofutis tuo jalo laji, millä Suomea maailmalle mainostetaan. Itse arvostan kovastikkin. Jep.

Poissa villek

• Admin
  • Jäsen
    • Profiili
Suofutis 2009
« Vastaus #5 : 11.04.2009, 13:38 »
Isäni on kannattanut suofutista jo 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnanvaraa. Ensimmäisen suofutis-pelini pelasin muistaakseni jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä lähdet suohon vetelemään ylänurkkia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut vaatimaan hiekka-alustalle pääsyä.

Todellinen fanitus alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin suofutis on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Suofutiksen fanittaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästäni huolimatta olen ehtinyt pelata suofutista kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni suofutista kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että suofutis on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Oli taas niin vitun pakko. :thumbdown:

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä