KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Polarsoul Show 20:00-22:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Pohjattoman yksinäisten sinkkujen yleinen katkeruustopic (Luettu 196741 kertaa)

jessejames

En kyl ihmettele yhtään ettei neiti nro ykköselle kukaan laita mitään... :D

hebo

Joo kyl ku tulis jotain sekopäisyyttä ja vouhotusta niin lopetan lukemisen siihen  :boss:

vemppa

Hyviä käytöstapoja ja sekopäisyyttä ei muuten kannata vaatia samalla kertaa. Does not compute. Jos siis hyvillä käytöstavoilla tarkoitetaan kaiken maailman kulttuurisidonnaisia kohteliaisuuspilkunnussimisia ja turhia etikettejä.

Kuvattoman hokimallin ilmoituksen saama vastaanotto herättää ihmetystä... mitä vittua? No, jääpähän enempi fiksuja akkoja itelle jos tuollaset on kuummaa kammaa.

Missä ajassa tuo vastausmäärä tuli?

mc69

Tekee mieli sanoa taas tähän väliin, että täällä tehdään hyvin yksinkertaisesta asiasta ydinfysiikkaa. Co-signaus Rippalle.

Hei hei hei... ei saa pilkata ydinfysiikkaa. Ydinfysiikka on hyvinkin lainalainen kvanttimekaaninen teoria, jossa on symmetriasta johtuvia säilymislakeja. Teorioiden avulla voidaan ennustaa vuorovaikutuksien tuloksia tarkasti. Lisäksi ydinfysiikka on jo niin hyvin tunnettu alue, että ylimääräisiä yllättäviä ilmiöitä ei siinä juuri enää havaita.  :boss:

saelli

Kyllä mä oisin laittanu viestin tolle Neiti nro. 1:lle. Tosin blondius ja siniset silmät ois kyllä ehkä kaatanut sit kuitenkin...

ultima_

Itkettää..

piupau

Itkettää..

:kainaloon ottava hymiö:

Leli

Hyviä käytöstapoja ja sekopäisyyttä ei muuten kannata vaatia samalla kertaa. Does not compute. Jos siis hyvillä käytöstavoilla tarkoitetaan kaiken maailman kulttuurisidonnaisia kohteliaisuuspilkunnussimisia ja turhia etikettejä.

Kuvattoman hokimallin ilmoituksen saama vastaanotto herättää ihmetystä... mitä vittua? No, jääpähän enempi fiksuja akkoja itelle jos tuollaset on kuummaa kammaa.

Missä ajassa tuo vastausmäärä tuli?

Mä ymmärsin lähinnä noi hyvät käytöstavat: "jos lähetät viestin, et anna pillua, et oo saamas" enkä niinkään sitä, että mimmi nillittäis, että miehellä on itsellään tupakka suussa, kun hän antaa tulta naisen tupakkaan.
Ja tosiaan malli voi olla vaikka painonvartijoiden malli, xl-malli, alastonmalli jne.

Kaks viikkoa oli ilmotukset kehissä.
"Neiti nro 1 sai kokonaista viisi 'sivun vilkaisua' ja näistäkin yksi oli nainen. Yhtä ainoaa tökkäystä tai viestiä ei mieskatsojilta irronnut. Sen sijaan Neiti nro 2 keräsi 131 vilkaisua, 59 tökkäystä ja 41 eri miesten lähettämää viestiä."

penny2

^Omaan silmään numero 1 näyttää niin kaunistelevalta kusetukselta ettei mitään rajaa, toisessa ilmoituksessa sentiin ollaan ihan avoimesti munahaukkailemassa. Tässä hieman avausta aiheeseen:

Neito nro 1:
Pituus: 165   Eipä siinä, persjalkainen oli mummukin.
Vartalo: Hoikka On moni muukin ollut 50-luvulla
Silmien väri: Sininen Varmasti yhtä eläväinen sävy kuin ylirehevöityneessä lammessa.
Hiusten väri: Blondi Purkista, tai sitten viittaat blondiin maantienharmaalla.
Huumorintaju: Tilannekomiikka, ystävällinen  Muhahahahaha, tätä et usko akka itsekään.

Harrastukset: Juokseminen, Shoppailu, Ruoanlaitto, Matkustelu, Teatteri, Lumilautailu, Lukeminen, Elokuvat, Kuntoilu
1. Et jaksa juosta kuitenkaan, 2. Vittu ja minähän en lähde mukaan alusvaateostoksille, 3. Naisilla on asiaa keittiöön vain R.Kellyn soidessa, 4. Egyptin Hurghadaan en lähde, 5. Mitä teatterissa? Hyvää stand-up komiikkaa ennemmin, mutta siitä sinä tuskin tiedät mitään, 6. Oikeasti osaat lumilautailla? Jos kerran vuodessa käy, niin vitut se mitään harrastamista on, 7. Jörn Donnerkin lukee aika paljon, soita sille!. 8. Titanic, 9. Mitäs tuo juokseminen ja lumilautailu sitten oli? Ylipäätään missä välissä ehdit harrastaa näitä kaikkia? Tai että ehtisit antaa minulle niskahieronnan ja vähän pimpsaa? 

Etsin: Sielukasta, mutta sopivassa määrin sekopäistä kumppania, joka osaa ja uskaltaa laittaa kampoihin vouhotuksilleni. Toivon, että nautit liikunnasta, kulttuurista ja kaupunkilaiselämästä, mutta olet valmis tarvittaessa heittämään kumpparit jalkaan. Olisi mahtavaa, jos veisit minut treffeillä vaikka kalastamaan. Tärkeintä kuitenkin on, että saat minut nauramaan.
Saisikohan sut pistää aisoihin nyrkillä, saisin siinä samalla kätevästi purettua sielukasta sekopäisyyttäni? Ja c'mon son, erotatko edes särkeä ja lahnaa toisistaan jos veisin sinut kalastamaan? Veikkaan että et.

Ihanteellinen deittikumppani: Riittää, että olet oma itsesi ja ymmärrät edes hiukan hyvien käytöstapojen päälle.
Riittää että olen oma itseni ja osaan käyttäytyä, mutta juuri luettelit kasan paskaa mistä itse pidät ja sitä kaikkea olisi kestettävä ja/tai jaksettava osallistua mukaan. Hölömö akka.

Neiti nro 2:
Pituus: 173 cm
Vartalo: Hoikka Tällä ilmoituksella veikkaan myös että silarit  :thumbup:
Silmien väri: Pähkinänruskea
Hiusten väri: Kastanjanruskea Tarkka sävy, ihan sama tuliko purkista  :thumbup:
Huumorintaju: -
Harrastukset: Shoppailu, Maskeeraus, Ravintolat, Tanssiminen Kun nainen bailaa, minä voin jäädä kotiin vetämään poikien kanssa kaljaa. Myös runsas meikkausaika taannee sen, että tuona aikana on talossa hiljaista.  :thumbup:
Etsin: Miestä, joka pitää urheilusta ja pelaa mielellään jossain joukkueessa. Sekä jalkapallo että jääkiekko käy.
Ihanteellinen deittikumppani: Komea, lihaksikas, mukava, ainakin pidempi kuin minä, sillä olen malli.
Äitini kasvatti minulle hyvän itsetunnon, joten mielestäni olen komea, lihaksikas ja mukava - sanoivat muut mitä tahansa! Puulaakijoukkueessa pelasin fudista joskus 90-luvulla, melkein päästiin kolmosdivariin tuollon, eli ammattilaistason mies olen. Pituuteni 174 cm myös riittää täyttämään pituusvaatimukset, nyt on pakko natsata! Kaiken huippuna nainen on malli, niin eipähän tarvitse kokea huonoa omaatuntoa omasta tyhmyydestä.  :thumbup:
"

Eli kyllä minäkin panisin panokseni kakkoseen (eh heh).

Janidubb

En kyllä kontaktois kumpaakaan noista noilla specseillä.

buska

^ Joo ei.

Normaalia suurempia elämänpilaaja -geenejä puskee kummastakin valinnasta,ei jatkoon

jessejames

penny2 reps =D

ellipsi

Penny  :thumbup: :thumbup: :thumbup: Olet miehisten tunteiden tulkki. :PALVON:

Random_

Taijan tehä comebackin katkeruutee  :thumbup:

Tuli sit eksyttyy eksälle ja taas päässä pyörii.. vittumaista se vaa on ku on niin luonnollista..

Nyt vaa oottelee et joku ihana nainen joka saa olon tuntuu luonnoliselt tulee pimpottaa ovikelloo, ku ei täält luukustakaa ulos pääse  :jepa:

ainii naiset ja kaikki on perseestä sekä paskaa  :heart:

vemppa

Hienosti Penny  :thumbup:

Ykkösen ongelma on tosiaan se ettei siitä välity oikeastaan minkäänlaista persoonallisuutta. Liikaa kaikkea turhaa. Ei herätä minkäänlaisia olotiloja, paitsi ehkä sellaisen että tuollaisia tyyppejähän on n.80% kaikista naisista. Harmaata massaa.

Kirjota seuraavan kerran vaan että "Räppiä kuunteleva akka. Friendzonetettu. Lähe juomaan kaljaa?" niin se tuopi takuulla enempi vastauksia.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.