KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Työn alla 12:00-14:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

passon flow-festivaali-tilanne-katsaus-raportti-topikki-aihe. :boss: (Luettu 12475 kertaa)

ama-cms

keskiviikko, kello 16:35.

vielä töissä. neljäs kahvikuppi kohta hakusessa.

tuoksun hyvältä.

oikeaa kättäni komistaa flow-festivaalin sisäänpääsyyn oikeuttava ranneke. neljä päivää sitä, mitä basso-media niin helkkaristi haluaisi olla, edustaa ja hyväillä.

pallini hikoavat pelonsekaisesta kunnioituksesta vallitsevaa tilannetta kohtaan.

muita raportteja?

KesoilinKunkku

• Vuoden bassolainen 2012
  • *
mulla oli ranneke vaan mun proteesikädessä mutta koko käsi tippu johonkin.
Jos joillain myytävänä uusi käsi jossa ranneke soittakaa 050-1-HANDED.

ama-cms

vielä ei tiedä, joten vielä voi veikata. paljonko maksaa muovituopillinen laimentunutta keskikaljaa näissä bileissä?

flow voisi taas olla edelläkävijä ja lämästä suoraan seuravaan tasarahaan, kymmenen egee ja kahden egen pantti päälle.  :thumbup: :jepa:

vilkkis

• Moderaattori
Jos paskaspämmääjät malttaavat pysyä pois, niin hyvän topikin ainekset  :thumbup:
Muuten menee lukkoon.

Random_

paskaa  :boss: kaikki peruu keikat  :boss:

hebo

paljonko maksaa muovituopillinen laimentunutta keskikaljaa näissä bileissä?

Kympin kaljatölkistä ollut kovaa pelkoa.

fenris

Pe & La nähdään.

Woland

Kolmen päivän lippu löytyy (ranneketta ei vielä).

Hiukan pelottaa.

kuollutmies

Opin jo kuudennesta aistista ja kallio blockfesteiltä ettei tänne kannata jäädä ihmettelee pellenaamoja. Evakuoidun maalle->

LeonardonVinssi

Luulin etten noihin pippaloihin koskaan eksyisi, mutta nyt näyttää pahasti siltä että perjantaiksi paikalle päädyn.

Pääesiintyjien tuotannosta tunnen pari biisiä, niinku kaks tai kolme. Hyvin mahdollisesti joku psykoosi päällä.  :boss:

Jään seuraamaan tilannetta ja raportoin lisää, kunhan tämän pirullisen palapelin osaset alkavat loksahdella kohdilleen.

ama-cms

Opin jo kuudennesta aistista ja kallio blockfesteiltä ettei tänne kannata jäädä ihmettelee pellenaamoja. Evakuoidun maalle->

Oikein hyvä siirto, ja myös flow-festivaalin faux-ekologisesta näkökulmasta aika pitelemätön.

Itse opin viime vuodesta sen, että se festari tulee vittu mun ikkunoiden ja seinien läpi mun himaan. mä joko menen messiin. GO WITH THE FLOW, HE HE HE. tai itkuhuutorunkkaan himassa ja rukoilen kuolemaa. joko karkuun tai messiin, mutta himassa en ole turvassa näiltä bileiltä.

tänä vuonna lähden mukaan.

raportti-päivitys-tilanne-check: kello 17:51. lokki lensi työikkunani edestä kohti Suvilahtea. Toivottavasti jonkun pahaa aavistamattoman festivaalivieraan vaivalla aseteltua kampausta koristaa pian linnunpaska.

Tänään siis luvassa vain kaksi musiikkiesitystä, ja kymmenen tuhatta hips...... ei.

Säästetään se sana vielä.

Pallihiki.

phelps

Hipsters gonna hipster  :boss:

kuollutmies

Itse opin viime vuodesta sen, että se festari tulee vittu mun ikkunoiden ja seinien läpi mun himaan.

Suunnittelin jo lähettäväni festivaaliorganisaatiolle sähköpostia että haluan ilmaisen VIP-rannekkeen koska paska möykkä kantautuu asuntooni. Epäilen onnistumista joten jätin sikseen. Käsittääkseni UMFissa olivat jakaneet ilmaislippuja lähitalojen asukkaille. Turku 1 - Helsinki 0.

annauij

Bissen hinnaks veikkaus 7€ josta 1€ pantti.

3 päivää Laatikon ja surrurin kaa hipsteripelleillään, surrur luovuttaa jo ensimmäisen päivän jälkeen  :thumbdown:

jokukonsta

Joo kyllä evakko kutsuu tänä viikonloppuna  :thumbdown: haluuks joku hipsteri vuokrata mun asunnon viikonlopuks iha suvilahen kupeessa? Hinta on halpa ku kalja flowsssa

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.