KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Välitunti 00:00-07:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Kuinka lähestyä vastakkaista sukupuolta kaupassa? (Luettu 16254 kertaa)

RopomiesINFO

Kuinka lähestyä vastakkaista sukupuolta kaupassa?
« Vastaus #120 : 07.02.2010, 00:34 »
Katsellaan tälleen seksikkäästi silmiin

rookie

• Bassoradion DJ
« Vastaus #121 : 08.02.2010, 10:05 »
Lainaus käyttäjältä: "massureetu"

ja sit lisätään siihen värisevällä wetymäisellä äänellä "mä en oo vetänyt sit muuten pirii hei, ehei, vaan sä oot vaan tota niin kaunis hei"

Oz187

« Vastaus #122 : 08.02.2010, 10:13 »
ASE KÄDESSÄ RAHAA VAATIEN LÄHESTYTÄÄN

Mustaseta

« Vastaus #123 : 08.02.2010, 10:33 »
Tekee niinko adebizi oz:ssa,nappaa säilykepurkin ja tempasee taju pois raiskaten perseeseen tämän jälkeen.

Leli

• Vieras
« Vastaus #124 : 08.02.2010, 11:36 »
Lainaus käyttäjältä: "rookie"
Lainaus käyttäjältä: "massureetu"

ja sit lisätään siihen värisevällä wetymäisellä äänellä "mä en oo vetänyt sit muuten pirii hei, ehei, vaan sä oot vaan tota niin kaunis hei"

Wetymäisestä äänestä tulee jotenki mieleen Erä-Koira :gna:

Miten lähestyä? Laitat ensin oikean jalan eteen, lasket painon sille, seuraavaksi siirrät vasenta jalkaa askeleen eteenpäin jne.

Ehkäpä sitä voisi tarjota kesäkuumalla jäätelön?

tapdatass

« Vastaus #125 : 08.02.2010, 14:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Leli"
Miten lähestyä? Laitat ensin oikean jalan eteen, lasket painon sille, seuraavaksi siirrät vasenta jalkaa askeleen eteenpäin jne.

Ehkäpä sitä voisi tarjota kesäkuumalla jäätelön?

Ai kaupassa? "Hani, anna mä tarjoan sulle tän jättiksen, straight outta pakasteosasto. Syö äkkiä, ennen ku stigu näkee":gna:

JoeSukka

« Vastaus #126 : 08.02.2010, 17:21 »
Joskus olin ihan paiseessa kun lähisiwassa oli huikee blondi töissä. Monesti mietin että mitäköhän sille pitäis sanoo.. En uskaltanut kuitenkaan alkaa änkyttää ikinä mitään. Millon oli liikaa jonoa ja millon mitä muutakin tekosyytä keksin. Sitten se yks päivä katosi sieltä :( :(

En sen koommin ole käynyt siwassa.

rookie

• Bassoradion DJ
« Vastaus #127 : 08.02.2010, 17:29 »
Lainaus käyttäjältä: "JoeSukka"
En sen koommin ole käynyt siwassa.

arvostan boikottia ja varsinkin sen perusteita.

hieno mies, itsehän toimisin samoin.

Melska

« Vastaus #128 : 08.02.2010, 17:38 »
Wayne's Coffeessa oon pari kertaa törmänny yhteen tyttöön (myyjä) joka on suunnattoman kaunis ja hymykin vielä niin nätti, ettei siellä ees kehtaa käydä, kun sellanen häpeällinen virne koko ajan päällä, kun sen näkee. Ehkä joku päivä avaan suuni...

Omia lähestymisiä myyjiin on vain yksi, sekin aivan hirveessä humalassa jossain päin Satakuntaa. Uhriksi joutui sievä mäkin myyjä ja lausekin oli varsin toimiva "Kaksi El Macoa ja myyjä mukaan." Sain vain hampurilaiset ja ujoilevan hymyn. Tämän jälkeen osoitinkin miehisyyttäni seisomalla pöydällä ja huutamalla sekä pallomeressä uimalla.

emma

« Vastaus #129 : 09.02.2010, 13:26 »
mulle tuotiin kerran kukkia. tosin se antaja oli niiden kulmien yks pahimmista juopoista. en uskaltanu avata kukkapakettia koska sisällöstä ei voinu olla varma. mut oli siel kukkii. pelkäsin et tyyliin paskaa.
kerran poika pyys vaan bisselle. ei mitään sen ihmeellisempää. olisin varmaan menny mut seuccasin.
niin ja nämä siis myyjänä..

ps. MELSKA AVAA SUUSI SILLE!!

pps

« Vastaus #130 : 09.02.2010, 13:46 »
Koskaan en ole uskaltanut lähestyä ketään kaupassa. Monesti tullu kyl kuikuiltua jostain hyllyjen välistä jotain hyvännäkösiä kundeja. Ei niille mitään uskalla sanoa :(

Leli

• Vieras
« Vastaus #131 : 09.02.2010, 15:32 »
En tiiä meneekö OT:s, mut lähestyin samaa sukupuolta kaupassa. Voi vitsi, söpöin tyttö ikinä!
Jätin asiakaspalautetta, jossa pyysin et sille annettais joku palkinto, koska se on niin ystävällinen. Menin kai seuraavalla viikolla kysymään siltä, miten kyseisessä kaupassa toimitaan jos tulee hyvää palautetta. Mimmi sano, et kyl siitä kerrotaan, paitsi että viimeks annettiin palkinto ja vielä sille!
Tunnustin sit et mä olin sen laittanu ja sit se kiitteli kovasti. Oisin kauheesti halunnu lähtee bisselle sen kans, mut meni sisu kaulaan enkä uskaltanu kysyä. Se ois voinu pelästyä. Huoh. Tyttöjen pokailu on vaikeeta, varsinki jos ne tykkää pojista.

Melska

« Vastaus #132 : 09.02.2010, 15:38 »
Lainaus käyttäjältä: "emma"

:shock:

Onnistuiskohan jos tekis vaan noin?

Certified

« Vastaus #133 : 09.02.2010, 19:32 »
Oon huomannu lähikaupassa ehkä näteimmän ja ihanimman naisen ikinä, eikä siis vain kasvoista vaan sen koko olemus on niin kaunista. Kyseinen henkilö on joka kerta tosi ystävällinen, ei uskois että pystyy pysymään kaupan kassalla niinki positiivisena. No onhan se mua paljon vanhempi enkä nyt kuvittele/suunnittele et sitä lähtisin lähestyyn, mut aina voi unelmoida!
edit. eh no en kyl nyt tiiä miks tän tänne laitoin, on se kuitenki vastakkainen sukupuoli ja kaupassa. :thumbup:

24h-kerho

« Vastaus #134 : 09.02.2010, 19:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Melska"
Lainaus käyttäjältä: "emma"

:shock:

Onnistuiskohan jos tekis vaan noin?

Siihen vielä pieni käsiliike suun edessä niin naiset on ku sulaa vahaa. Kannattaa kokeilla!

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.