KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Hikinen iltapäivä 14:00-17:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Kevättä rinnassa, rakkautta ilmassa Deitti 2011 'til infinity (Luettu 189224 kertaa)

34rinkku

Eikä jatketa. Aina tulee vaan ongelmia, kun koittaa ihmisten kans kekkeröidä yhtään mitään.
Melkein jo suututtaa.

Rinskii

Kevättä rinnoissa, mutta missä piilee rakkaus?

Random_

Kevättä rinnoissa

EI KU SE ON SINAPPIA XDXXDDXDXDDDD

comedy

missä piilee rakkaus?

Miiteissä tunnetusti jaetaan rakkautta.

batman

mitä rinnoissa on talvisin?

Rinskii

mitä rinnoissa on talvisin?

Läskiä

kuollutmies

Mimmien määrä ja taajuus basossa kertoo et "hoppariboitsut" on taas kuumaa kamaa mimmien keskuudessa.
Vähän roikottaa housuja ja osaa räpätä keskivertoa huonommin :thumbup:

Marionetti

Mimmien määrä ja taajuus basossa kertoo et "hoppariboitsut" on taas kuumaa kamaa mimmien keskuudessa.

Ja mistä tällainen päätelmä?

kuollutmies

Se koira älähtää johon?

Rinskii

Se koira älähtää johon?

Turhan harvat enää nykyään kyllä roikottaa housuja imo.Räppäämiselle nyt se ja sama.

Laatikko

Se koira älähtää johon?

Turhan harvat enää nykyään kyllä roikottaa housuja imo.Räppäämiselle nyt se ja sama.
Nii kunhan on rahaa  :cool:

namii

En yleensä tänne keskustelualueelle kirjoittele, mutta nyt oli ihan pakko. Sain nimittäin yllättäen tietää, että mulle + avecille olisi liput huomenna 20.7. ja lauantaina 21.7. Tampereella järjestettävään Love Music Festival-tapahtumaan. Itseäni festareilla kiinnostaisivat lähinnä Julma-Henri, Ruger Hauer, Kemmuru, Steen1 jne. Lyhyen varoitusajan vuoksi kaikki samanhenkiset kaverini ovat estyneitä tulemaan. Nyt siis kaipailisin seurakseni rentoa, kyseisistä artisteista kiinnostunutta tyyppiä. Iällä ja sukupuolella ei merkitystä, itse oon kuitenkin 21v (pian 22v) ja naispuolinen. Jos siis jollain Tampereen alueella ei ole vielä suunnitelmia huomiseksi ja lauantaiksi, niin mulle voi laittaa vaikka yksärii. En oo pelottava :) Ja siis lipusta ei tarvi maksaa mitään, sillä saan itsekin liput kustannuksetta!
« Viimeksi muokattu: 19.07.2012, 16:31 kirjoittanut namii »

Random_

En yleensä tänne keskustelualueelle kirjoittele, mutta nyt oli ihan pakko. Sain nimittäin yllättäen tietää, että mulle + avecille olisi liput huomenna 20.7. ja lauantaina 21.7. Tampereella järjestettävään Love Music Festival-tapahtumaan. Itseäni festareilla kiinnostaisivat lähinnä Julma-Henri, Ruger Hauer, Kemmuru, Steen1 jne. Lyhyen varoitusajan vuoksi kaikki samanhenkiset kaverini ovat estyneitä tulemaan. Nyt siis kaipailisin seurakseni rentoa, kyseisistä artisteista kiinnostunutta tyyppiä. Iällä ja sukupuolella ei merkitystä, itse oon kuitenkin 21v (pian 22v) ja naispuolinen. Jos siis jollain Tampereen alueella ei ole vielä suunnitelmia huomiseksi ja lauantaiksi, niin mulle voi laittaa vaikka yksärii. En oo pelottava :) Ja siis lipusta ei tarvi maksaa mitään, sillä saan itsekin liput kustannuksetta!

abunker

• Vieras
Trappaamiselle nyt se ja sama, kunhan roikuttaa housuja.

Marionetti

Se koira älähtää johon?
Ei..? Ne ei ole edelleenkään yhtään sen enempää kuin in kuin ennenkään, eikä varsinkaan olleet vuonna 2007, jolloin itse rekkasin pasoon.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.