KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: -

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

hesalaisten homous (Luettu 7392 kertaa)

Ruhtinas_Myskin

Vs: hesalaisten homous
« Vastaus #60 : 10.07.2012, 15:40 »
Tää on just tätä näitten landejen kanssa.Ensin ne vie rahat ja vittuilee viel perää.Menkää töihin.

vilkkis

• Moderaattori
« Vastaus #61 : 10.07.2012, 15:46 »
Kyllähän nyt tulen osaa tehä jokainen paskanen vammanenkin? Puita->tulta->saunaan?
Hyvä yritys hermanni. Tosin tuolla kaavalla et olisi tulta pönttöön saanut.

jälleen todistettu hehojen ylimielinen suhtauminen  :thumbup:
« Viimeksi muokattu: 10.07.2012, 15:57 kirjoittanut vilkkis »

rapperfection

« Vastaus #62 : 10.07.2012, 15:50 »
homoja

saelli

« Vastaus #63 : 10.07.2012, 16:04 »
Kyllähän nyt tulen osaa tehä jokainen paskanen vammanenkin? Puita->tulta->saunaan?
Hyvä yritys hermanni. Tosin tuolla kaavalla et olisi tulta pönttöön saanut.

jälleen todistettu hehojen ylimielinen suhtauminen  :thumbup:

enno heho. Ja oon saanut tulta pönttöön ja ihanat löylyt.

edit.
Kerro mulle oikee kaava, että ens kerralla en löylyttele väärin?

Idan-Jaakko

« Vastaus #64 : 10.07.2012, 16:04 »
ai sähkökiukaan laitoit päälle?

Tuomas_A

« Vastaus #65 : 10.07.2012, 16:30 »
mitä hesalaiset ei osaa?
1. lämmittää puusaunaa
3b lämmittää sptuutubenettä?
c. soutaa?
d. tehdä ruokaa muurikalla
f. ajaa tasa-arvosissa risteyksissä?

itestä hesalaiset ei osaa mitää koska vitun junttia kansaa ja homoja

Mä oon neljännen polven stadilainen, ja täytyy myöntää etten osaa mitään näistä. Kohdasta F en edes ymmärrä, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa... Ilmeisesti viittaa autolla ajamiseen, mutta mä oon niin homo etten edes omista ajokorttia, Stadissa kun sitä ei tarvitse.

Tuomas_A

« Vastaus #66 : 10.07.2012, 16:39 »
On vielä pakko sanoa, että toi on kyllä aikamoinen stereotypia, että stadilaiset vihaa Kehä kolmosen ulkopuolelta tulleita. Mullakin on iso osa kavereista muualta tänne muuttaneita, ja kertaakaan ei oo mulle tullut vastaan tilannetta, jossa joku olisi niitä dissannut murteen yms. takia. Paljon useammin on käynyt niin päin, että mua ja mun stadilaisia kavereita on jossain landella jengi mulkoillut ja alkanut vittuilemaan heti kun ne on kuulleet, että puhutaan Stadin slangia.

jessejames

« Vastaus #67 : 10.07.2012, 16:42 »
idän jaskalla on varmaa nahkahansikas kohta kulunu puhki ku saa vähän huomioo netissä näillä hienoilla topiceillä  XD jee.

arc

« Vastaus #68 : 10.07.2012, 17:31 »
minust tuntuu et tää " "hesalaisten" homous" on vaan ajan saatossa kypsynyt stereotypia helsinkiläisestä, tai helsinkiläistyneestä.

älä saatana

tämä topikki on mennyt aika hämmentäväksi jopa bason standardeissa, kun ei näistä viesteistä enää erota ironiaa/trollausta ihan rehdistä junttiudesta  :thumbup: :thumbdown:

Idan-Jaakko

« Vastaus #69 : 10.07.2012, 19:20 »
idän jaskalla on varmaa nahkahansikas kohta kulunu puhki ku saa vähän huomioo netissä näillä hienoilla topiceillä  XD jee.
1. tee kännissä späm topikki
2. siitä tuleekin basson aktiivisin ketju
3. vuoden ensimmäinen(?) tasokeskustelu avattu

Wednesday

« Vastaus #70 : 10.07.2012, 20:16 »
Aivan sama mikä kaupunki, urheilujuntit on aina aivan yhtä urpoa porukkaa.

Aina kiva olla iloksi.

Mege

« Vastaus #71 : 10.07.2012, 20:35 »
Kyllä täällä on ainakin Helsinkiläiset (vauvasta asti asuneet) läheiset tuttavat suhtautuneet kaikkeen metroradan ulkopuoliseen elämään sillain että "Miksi mennä johonkin missä on hyttysiä" tai "Vantaalla on niin paljon metsää että karhut pelottaa". Se on ihan vitun hupaisaa joskus.

BRUTALFACEFUK

« Vastaus #72 : 10.07.2012, 22:28 »
Kyllä täällä on ainakin Helsinkiläiset (vauvasta asti asuneet) läheiset tuttavat suhtautuneet kaikkeen metroradan ulkopuoliseen elämään sillain että "Miksi mennä johonkin missä on hyttysiä" tai "Vantaalla on niin paljon metsää että karhut pelottaa". Se on ihan vitun hupaisaa joskus.
ei oo kyllä itelleni tullu viellä tälläsiä pellenaamoja vastaan. tosin en ookkaa asunu täällä hesessä ku vasta muutaman vuuen

Mege

« Vastaus #73 : 10.07.2012, 23:21 »
ei oo kyllä itelleni tullu viellä tälläsiä pellenaamoja vastaan. tosin en ookkaa asunu täällä hesessä ku vasta muutaman vuuen

Ei ne kaikki onneksi olekkaan tietenkään. Mut sillon kun saa vakavissaan kuulla tälläistä niin kyllä se helvetti laittaa naurattamaan oikeasti. Sen jälkeen tapahtuu vakavoituminen ja hämmennys. Oikeasti et se elämä tuntuu olevan tota kautta hyvin rajattua joillekkin ihmisille.

Lievre

« Vastaus #74 : 11.07.2012, 09:42 »
Espoo edelleen muutamaa käyntikertaa huomioonottamatta suht tuntematon paikka. Eikä ole haluja tutustuakkaan. Siellä ne urheiluautot kiiltää omakotitalojen pihalla jossa lapset hakkaavat Ipadia timanttikorvakorut korvissa samalla kun vanhemmat ostelevat olohuoneessa omia saaria jonne lähteä lomalle.

Höhö, tää on vaan mielikuva Espoosta. Oikeastihan asia ei ole ihan näin, koska myös Espoo omaa omat juopponsa, hörhönsä, puukottajansa ja kadulla kännissä riekkuvat teininsä. Ihan yhtä rumaa, kuin Vantaan tai Helsingin lähiöissä. Tosin itse tietysti asun Vantaan helmessä tällä hetkellä.

Mä jotenki kokisin tän hesalaisten homouden sillä, että nää on juurikin niitä tyyppejä, jotka on muuttaneet muualta Suomesta esimerkiksi Kallioon ja niistä on lyhyen ajan saatossa kehkeytynyt ylimielisiä hesalaisia. Ollaan niin IN ja COOL. Kaukana on maalaistuulet.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.